Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
24.8.2014 17:17
Saattaa kestää mutta parempi ostaa uusi, tulee muuten kallis remppa jos pätsähtää
Oli ainankin 73cc airsalin kanssa uus kampura, joten kannattaa pelata varman päälle
25.8.2014 20:21
Miten se neula kuuluu olla kiinnii siinä luistissa kun vaihdoin kaasu vaijeria ja en enää saa neulaa pysymään kiinni luistissa niin oonko nyt hävittäny jonkun pienen osan mikä pitää sen neulan paikallaan?
25.8.2014 20:32
Siinä kuuluisi olla kuvanmukainen muovikappale pitämässä sitä paikallaan.
1,90€ moposportilla
klik
25.8.2014 21:19
Toi on kyllä mutta se on varmaan niin kulunut sitten ettei pysy neula paikallaan
25.8.2014 23:46
Veikkaan että oot vaan kasannut sen väärin. Kun sulla on se vaijerin pääty luistikannesta läpi, niin ekana menee jousi, joka täytyy puristaa kokonaan kasaan, että tuo seuraavaksi tuleva muovinpala saadaan asennettua paikalleen. Eli se muovinpala menee kiinni siihen palautusjouseen ja se pieni nuppi täytyy osoittaa alaspäin. Tämän jälkeen palautusjousi täytyy jälleen puristaa kasaan, että vaijerin saa pujotettua luistiin. Lopuksi täytyy vielä vähän pyöritellä jousta siellä luistin sisällä, jotta se muoviosan tappi asettuu omaan loveensa, eikä neulalle jää liikkumavaraa pystysuunnassa.
26.8.2014 8:18
Siis missä vaiheessa se neula laitetaan siiihen?
26.8.2014 16:13
Sopiiko VM-Rabasa -09 Xtremen sähköihin?
26.8.2014 17:01
Neula sujautetaan sinne luistiin heti ensimmäisenä.
26.8.2014 22:37
-rampe- kirjoitti:Mites kun tuossa 03 DRD:ssä on kaksi (2) etujarrulevyä ja satulaa. Niin tapahtuuko jarrujen ilmaus samalla tavalla kuin normaalissa sendassa missä on yksi levy/satula? Vai onko tähän joku oma kikka mikä ois hyvä tietää?
Ei kukaa osais neuvoo?
27.8.2014 14:55
Mitäs kureja kannattaa ottaa pois jos haluu derbi X-tremen kulkeen suunnillee 60km/h? Nytte huippunopeus jotai 50 lähellä ja täysin vakio.
27.8.2014 19:23
Saatan nyt kuulostaa tosi tyhmältä mutta kuuluuko sen neulan olla ihan kiinteä vai kuuluuko sen liikua siinä luistissa
28.8.2014 7:40
Mitäs oireita kulunut ensiöratas aiheuttaa?
29.8.2014 16:43
Sis minkä takia se neula ei nyt pysy siinä luistissa kun näyttää että eihän se nyt mitenkään voi pysyä itteään isommassa reiässä vai onko osat jotenki rikki?
29.8.2014 21:20
Auttakaa nyt joku että minkä takia gilera tärisee lämpimänä aivan helvetisti kierrosten laskiessa? Ei kylmänä kuitenkaan tärise. Samalla kuuluu outoa "kolinaa". Kammen laakerit vaihdettu ja kone oli muutenkin hyvässä kunnossa. Ensiöratas oli hieman huonokuntoinen jonka takia kaverilta lainasin ensiöratasta ja sama kolina ja tärinä jatkuu. Kytkintä en meinaa saada säätöihin millään. Ja ei ole sitä derbin perus tärinää jota jokainen derbi tekee. Kone on hyvin kiinni. Tasapainoakselia näissä ei taida olla?
Viimeksi muokannut TehSpude päivämäärä 30.8.2014 15:06, muokattu yhteensä 1 kerran