Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.9.2013 20:56
Mulikka1 kumpa voisi auttaa, vaan ei ole mitään havaintoa mikä vikana
Koita kysyä vielä' ihan am6 topicista?
12.9.2013 14:03
Juu, oon kysyny jo mutta täytyy varmaan nostaa se uudestaan. Tänään vaihdan puolan josko auttais. Alkaa toi vakioskoba jo vähä vituttaa kun tottunu ajaan vehkeellä jollta ei jää jalkoihi
16.9.2013 18:01
Mikähän on dt:ssä kun kurit poistettu, katti poistettu, moric porattu, 95 suutin, neula keskimmäisessä lovessa, ja kulkee silti vain 58-60? Ei kai suutinkaan niin paljo vaikuta ja mun mielestä pitäis kulkee enemmän.
18.9.2013 21:49
Mulla olis muutama(tyhmä) kysymys:
Elikkä miten t-palat saa irti rungosta? Ja pitäisikö sen kytkintapin irrota vaan kevyesti nostamalla ja kuinka paljon se saa liikkua ylös/alas suunnassa ajossa?
19.9.2013 8:15
Nixu97 kirjoitti:Mikähän on dt:ssä kun kurit poistettu, katti poistettu, moric porattu, 95 suutin, neula keskimmäisessä lovessa, ja kulkee silti vain 58-60? Ei kai suutinkaan niin paljo vaikuta ja mun mielestä pitäis kulkee enemmän.
No mitkähän välit sulla on siinä?
Zanddu kirjoitti:Mulla olis muutama(tyhmä) kysymys:
Elikkä miten t-palat saa irti rungosta? Ja pitäisikö sen kytkintapin irrota vaan kevyesti nostamalla ja kuinka paljon se saa liikkua ylös/alas suunnassa ajossa?
Siitä t-palan päältä se pultti auki ja tietenkin pumput pois niin sitte lähtee ylempi t-pala.
Sitte kun se on irti nii siinä on semmonen lätkä mikä lähtee vaikka talttapäisellä meisselillä ku hakkaa sitä vasaralla auki päin.
Kyllä se sieltä nousee jonkun verran kevyesti nostamalla, ja on ihan normaalia. Voi siihen tehä jonkun semmosen stopparin metallista taitella ja laittaa eturattaan kopan pultista kiinni.
19.9.2013 19:19
Kiitoksia kovasti vastauksesta
Sitten vielä, että kumpi niistä kaasarin kahesta ruuvista on seos ja kumpi tyhjäkäynti? Kaasari on 16mm Dellorto Phbn
21.9.2013 14:56
seos ruuvi on aina se mikä o lähellä ilmanputsarin liitosta. ja tk ruuvvissä yleensä jousi siinä välisä
21.9.2013 15:09
Terve! kertokaas mikä vikana kun porasin moricin tänään ja paikallaan kiertää hyvin mutta ajaessa kkiertää 8500 kierrokseen asti ja sitten alkaa pätkimään ja booaamaan? ja mopohan on yamaha dt 09
21.9.2013 19:33
Miten ootte saanu Polisportin Mmx:n sopimaan polisportin smoto lokarin kanssa?
22.9.2013 9:46
Kiitän taas vastauksesta
Ajattelinki että se onse ruuvi mikä on lähempänä ilmanputsarii, mutta mulla ei oo sitä jousta siinä tk-ruuvissa, niin en ollut varma
22.9.2013 12:04
MBK X-limit 05
Mikä mahtaa olla vikana ku otettiin irti kytkinaksilan varsi ( eli se mihin kytkin vaijeri tulee kiinni) laittettiin takaisin samalla lailla kun olikin. sen jälkeen se ei enää IRROTTANUT vaihdetta ollenkaan eli kytkin ei toimi.
22.9.2013 18:59
se on väärin siellä
24.9.2013 18:33
Mikäs on ku detsin takajarrust hävis paineet? ilmaaminenkaa ei onnistu ku painetta ei kerry, näyttäisi vähän siltä että jarrunestesäiliön pohjassa on reikä mutta ei se kyllä ainakaan sitä kautta tyhjäksi oo vuotanu? eli missä vois vika olla
25.9.2013 18:18
Onko tämä ihan normaalia savutusta ?? Kyseessä siis yamaha DT.
http://www.youtube.com/watch?v=eFZ583kL ... e=youtu.be
26.9.2013 8:44
mikähän voisi olla -06 Dtssä vikana kun ei käynnisty ollenkaan, tulppa kyllä kastuu eli bensaa saa ja kipinää saa, mutta ei käynnisty