3.11.2010 21:54
Streetmagiccman kirjoitti:gr8, rajottaakohan nappirajotin yhtää 125 kanssa? mulla ainaki nyt 70 pytyl rajottaa tyylii siihen mihin haluun
ileppa kirjoitti:ja vielä lisään edelliseen viestiin että se kuulostaa kyllä ihan rajottimelta mutta väittävät että ei ole
18.11.2010 19:05
ileppa kirjoitti:Ostin honleihin skyteamin koneen ja sieltä mistä ostin koneen nii sielä laitettiin sähkötkin kuntoon. Se sähkömies vaihtoi siihen cdi:n ja sekin on joku skyteamin vissiin. Kysyin että onko se cdi-rajoitettu ja se sanoi että ei ole. Hain mopon sieltä missä ne sähköt laitettiin kuntoon ja pistin käyntiin. Kun kokeilin ajaa niin kun kaasua ei ollut puoliakaan kun rupesi pätkimään. Yritin säätää kaasaria mutta ei vaikuttanut ollenkaan. Soitin sinne mopoliikkeeseen ja kysyin että onko se cdi sittenkin rajoitettu mutta sieltä tuli taas vastaus että ei ja että kokeile säätää kaasaria. No säädin taas kaasaria mutta ei muuttunut ollenkaan. Niin onkohan se kuitenkin rajoitettu vai onko vika kaasarin säädöissä?
11.12.2010 21:25
12.12.2010 15:12
snöre kirjoitti:Minkäs kokosta/mallista pebruu kannattas suuttimeks laittaa, ku aattelin laittaa pipercrossin ja ottaa kaasarin ja imukaula kurit veks.
10.2.2011 23:07
11.2.2011 17:39
6.3.2011 6:21
6.3.2011 10:32
7.3.2011 23:25
Mopedilla pääsee kirjoitti:Nyt pääsee besserwisserit valloilleen!
Kertokaapa miten "helppoa" on asentaa kierrosrajoitin PBR:ään. Toki mieluiten niin, ettei sitä heti setä-poliisi huomaa? Jos joltain löytyy ohjeita ja/tai kuvia vielä kaupan päälle, niin olisin kovin kiitollinen. Nyt ei jaksa googlettaa, koska sitä kautta yleensä löytyy ohjeita enemmän muilla kielillä, kuin kotimaisella ja lontoolla. Porukka vaikuttaa sitä paitsi hyvin fiksulta täällä.
Ois myös mukava tietää, että onko jollain jo kokemuksia E10 bensiinistä PBR:ää käytettäessä?
Lähtötietona vuoden 2009 PBR, josta imukaula vaihdettu lyhyempään ja kurittomaan (ei taida muunlaista lyhyempänä ollakaan ), suutin vaihdettu isompaan ja ilmanputsari (halvaksi) läpivirtaavaksi. Toimenpiteet tehty loppukesästä, ja mukavasti tuli lisää vääntöä, eikä ylämäessä tarvitse enää katsella ohi ajavia pyöräilijöitä.
Ainoa ns. ongelma on, että kaasarin säätöjä piti muuttaa niin, jotta kierrokset vetää nyt hamaan tappiin asti. Siis joutuu jo itsekin rajoittamaan kierrokset 8 tuhannen paikkeille, ettei kone kärsisi. Tämä tietysti aiheuttaa kesäkeleillä sen, että vauhtia saattaa kertyä hieman yli sallitun (GPS-mittaus edessä heti, kun kelit sallii ja nastarenkaat vaihdettu kesäkumeihin, mutta vakiona meni suoralla 52km/h, mittarin näyttäessä noin 60-62km/h). Huomioon pitää ottaa myös se, että poliisin mahdollisesti kokeillessa mopoa, voi melko hyvällä syyllä odottaa samoja kierroksia ja vauhteja kuin itselläni, koska painoa on ainakin se 80kg, jolla tuloksia tähän asti mittailtu. Nythän mittari menee hyvällä kelillä miltei (enkä ole maksimikierroksilla vielä edes kokeillut) "ympäri". Kiitos etukäteen fiksusti vastanneille!
7.3.2011 23:26
9.3.2011 1:54
Streetmagiccman kirjoitti:Niin ja mikähän on pebrussa kun pitää ajaa ryypyllä että pysyy käynnissä ? Liian pieni suutin ?..
PS. Nyt on kuvia galleriassa käykää ihmeessä katsomassa ja kommentoimassa
9.3.2011 13:08
9.3.2011 20:34
Monkibomber93 kirjoitti:Meinasitko ite tehdä sen rajottimen vai ostaa kaupasta? No eniveis, se tulee kiinni piuhaan joka tulee impulssikäämiltä CDI:lle.
9.3.2011 22:03
10.3.2011 0:07
Monkibomber93 kirjoitti:http://www.motot.net/talli/osat/id18287/
Tuommoinen. Nuita saa kyllä joka toisesta MP-liikkeestä, itelläkin ollu samanlainen. Ainut ongelma oli vain se että kiekat sai rajoitettua sinne ~3-4k, jos sääti antamaan enemmän niin rupes pätkimään ku vanhan spurgun muisti.
Kun tosta oman Skyteamin (manki siis) mukana tulleesta sähkökaaviosta katsoin niin staattorilta (magneetolta) tulee CDI:lle punavalkoinen johto. Siihen tuo rajoitin pitäis liittää. Tiedä sitten onko PBR:ssä piuhojen värit samat...
Tsekkaapa minkä väriset piuhat sinne PeBaRin boksiin tulee, ja jos vaikka laitat ne tännekin niin tsekkaan mätchääkö ne mankin sähköjen kanssa.