Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
7.11.2010 18:39
Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?
7.11.2010 19:41
Hurja Kekettäjä kirjoitti:Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?
Riejussa on am6 ja kaikki am6 tarkoitetut pytyt käyvät am6 koneisiin. Sanohan vain ensiksi minkätehoista/hintaista olet ostamassa? Kunhan hinnan sanot niin siitä on hyvä alkaa pähkäilemään pyttyä. Entäs mitä olet alakerralle tekemässä? Jääkö vain kytkinjousien vaihto jäykempiin?
7.11.2010 22:04
sempron kirjoitti:Hurja Kekettäjä kirjoitti:Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?
Riejussa on am6 ja kaikki am6 tarkoitetut pytyt käyvät am6 koneisiin. Sanohan vain ensiksi minkätehoista/hintaista olet ostamassa? Kunhan hinnan sanot niin siitä on hyvä alkaa pähkäilemään pyttyä. Entäs mitä olet alakerralle tekemässä? Jääkö vain kytkinjousien vaihto jäykempiin?
No se 70-80cc ja mieluiten vaika alle 250e, ja en, en oo vahvistamasa alakertaa paitsi ehkä nuo kytkinjouset.
7.11.2010 23:34
Hurja Kekettäjä kirjoitti:No se 70-80cc ja mieluiten vaika alle 250e, ja en, en oo vahvistamasa alakertaa paitsi ehkä nuo kytkinjouset.
Metrakit hm 75cc tai airsal 70cc. Hintaa ~200e kummallakin (ulkomailta halvemmalla mm. opvoeren 150e airsal 70cc). Enemmän ehkä kannattaisi kysyä tuolta tekniikkapuolen virityssylinterit topicista.
22.11.2010 20:59
J00nz_ kirjoitti:Hyvin läheksii nyt Rieppa 14/62 väleil, poratul boksil ja Gianellin teharil :p
Minkä mopon giannelli ja tarviko muokata mitä?
30.11.2010 23:09
Reijossa 13/62 välit, porattu cdi ja turbokitin tehari ni aika näppärästi lähtee ruopien
10.12.2010 17:54
Hurja Kekettäjä kirjoitti:Mikäs olis paras hinta/laatusuhteeltaan oleva 70-80cc pytty, joka käy -10 RRX?
Airsalin 70cc kunhan muistaa pyöristellä aukkojen reunat ennen paikalleen laittoa.
Pari kymppiä halvemmalla löytyy Top Performancesin vastaava mikä on valurautapannu.
http://en.opvoeren.com/parts_res.asp?Me ... =Cylinders
29.12.2010 13:31
Kummalla putkella on parempi vääntö ala -ja keskikierroksilla: Kurittomalla vakioputkella vai Metrakit Throwerilla? Luultavasti rajotin pysyy paikallaan, ellei löydy halvalla rajoittamatonta cdi-boksia.
Niistä voikin sitten pistää YV:tä, jos sellane löytyy
29.12.2010 14:07
Riejutherocket kirjoitti:Kummalla putkella on parempi vääntö ala -ja keskikierroksilla: Kurittomalla vakioputkella vai Metrakit Throwerilla? Luultavasti rajotin pysyy paikallaan, ellei löydy halvalla rajoittamatonta cdi-boksia.
Niistä voikin sitten pistää YV:tä, jos sellane löytyy
MK:ssa ainakin omasta mielestä on enempi paukkua keski- ja yläkierroksilla. Alavääntö aikalailla sama tyhjään vakioputkeen verrattuna.
29.12.2010 20:31
No pitääkin sitten pistää metra mietintään. Minkälainen ajaa jos on rajotettu cdi? Hakkaaks koko ajan rajottimelle jollain 12/60 väleil?
Edit: Puhun siis uuden mallin Metrasta, en vanhasta. Laittakaa kokemuksia Metrasta mettässä ja muutenkin, että millane putkelo on. Onko oston arvonen, jos haluaa mahdollisimman hyvät väännöt ala -ja keskikierroksille? Kiitos!
30.12.2010 1:09
Jos teharista haluu paljo irti ni rajottamaton cdi poikaa,., Muuten lisää vaan kiihtyvyyttä
siihen tiettyyn, erllei sit väkisin raiskaa rajottimen yli. Siitä sit tulee mitä tulee seuraamuksia
30.12.2010 1:29
En tosiaan haekaan ylävääntöä ja kovia huippuja. Vaan nimenomaan kiihtyvyyttä ja hyvää vääntöä
30.12.2010 1:45
Riejutherocket kirjoitti:En tosiaan haekaan ylävääntöä ja kovia huippuja. Vaan nimenomaan kiihtyvyyttä ja hyvää vääntöä
Riejust monttukone?
30.12.2010 2:02
Jotain sinne päin
Mökillä olis tarkotus vähän enskailla.
30.12.2010 2:06
No jos vääntöö haluaa ni Tecnigas loistava vaihtoehto siihe. Gearpartsilta saa suoraan viel mrt malliin jos siihen havittelee