13.9.2014 9:48
13.9.2014 11:01
notreal911 kirjoitti:Mitäs tällainen "oire" kertoo vai kertooko mitään?
Jos kaasarin seosruuvin kiertää ihan kiinni, alkaa kone käymään tyhjäkäyntiä melko korkeilla kierroksilla. Kierrokset tippuu normaaliksi jos ruuvia aukaisee n. 1/2 kierrosta, mutta vapautettaessa kaasusta kierrokset jäävät joksikin aikaa leijumaan ennenkuin pienenevät tyhjäkäynti kierroksille. ?
13.9.2014 21:49
Orskumies kirjoitti:notreal911 kirjoitti:Mitäs tällainen "oire" kertoo vai kertooko mitään?
Jos kaasarin seosruuvin kiertää ihan kiinni, alkaa kone käymään tyhjäkäyntiä melko korkeilla kierroksilla. Kierrokset tippuu normaaliksi jos ruuvia aukaisee n. 1/2 kierrosta, mutta vapautettaessa kaasusta kierrokset jäävät joksikin aikaa leijumaan ennenkuin pienenevät tyhjäkäynti kierroksille. ?
Jos kierrokset jää leijumaan, seos on liian rikkaalla. Mutta aika outoa jos ruuvi on puoli kierrosta auki niin ei sen pitäisi olla liian rikkaalla.
13.9.2014 22:45
16.9.2014 20:27
notreal911 kirjoitti:Orskumies kirjoitti:notreal911 kirjoitti:Mitäs tällainen "oire" kertoo vai kertooko mitään?
Jos kaasarin seosruuvin kiertää ihan kiinni, alkaa kone käymään tyhjäkäyntiä melko korkeilla kierroksilla. Kierrokset tippuu normaaliksi jos ruuvia aukaisee n. 1/2 kierrosta, mutta vapautettaessa kaasusta kierrokset jäävät joksikin aikaa leijumaan ennenkuin pienenevät tyhjäkäynti kierroksille. ?
Jos kierrokset jää leijumaan, seos on liian rikkaalla. Mutta aika outoa jos ruuvi on puoli kierrosta auki niin ei sen pitäisi olla liian rikkaalla.
Vika poistui imukanavan vaihdolla, eli ilmavuoto sen täytyi olla vaikkei mitään vuotokohtaa havaittukkaan... Onneksi oli ostettu imukanava varaosiksi jo aikaisemmin.
16.9.2014 20:32