Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.4.2013 21:59
Näitä quadeja ei nää enään usein
täytyy tosin muistaa että nyt nämä 98 syntyneet vasta aloittavat massarekisteröitymisen tänneTietopankista löytyy yleisimpiä oireita mitä liian iso/pieni suutin aiheuttaa
Esim itselläni DT kuriton,rajoittamaton 95 suuttimella ei jaksanut kiertää yli 7k... Laitoin gianellin kiinni niin johan kiekuu
Kato ettei kohon tiivisteet ole rikki / hiekkaa välissä
23.4.2013 22:22
Miten saa alkukäyrän ja paisarin kiinni ku ei ole kierteitä? eikä tiivistettäkään ole mistä senkin sais? Ostin käytettynä niin en tiedä miksi ei ole kierteitä
23.4.2013 22:29
tökkäät ne ruuvit läpi ja muttereilla vedät kireeks, tiivisteeks vaikka tiivistepaperia tai sisuskumia.
23.4.2013 22:41
Käyt ostaa tiivisteen lähimmältä MP-liikkeeltä, itellä makso 6e. Et ei oo paha uhraus.
23.4.2013 22:47
Täälläpäin eivät edes myyneet tiivistettä siihen..
24.4.2013 16:25
Vissiin johtuu tosta reiästä kohokammiossa?
http://oi37.tinypic.com/214vyih.jpg
24.4.2013 18:40
Kohon tappi varmaan jääny väliin ja tehny siinä samalla tuon loven. Ja varmaan tiiviste ottanu damagee. Itellä kävi niin ku ekan kerran kaasarin avasin -> uus kohokammio tiivisteineen ni loppu se vuotaminen..
24.4.2013 18:52
joo laitoin tulemaan uuden kohokaamion
mut jos se tekee uuestaan ton reiän se kohon tappi?
24.4.2013 19:58
Ei se tee kun laitat sen tapin takas sinne mihin se kuuluukin.
24.4.2013 20:10
Kuuluuko sen tapin mennä ylös päi vai oonko vahingossa vääntänyt sen?
24.4.2013 20:16
Nyt taas järki käteen, tämä asia ei liity millään tavalla topikin otsikkoon eli viritykseen. Huollolle ja ongelmille on oma topic, sinne jatkamaan.
Sata sivua alkaa olla piakkoin täynnä joten laitetaanpa uutta topikkia tulemaan.
viewtopic.php?f=106&t=84778