Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
20.12.2012 9:10
Ja jos heivaa sen säiliön pois, niin letkut poikki öljypumpun juuresta ja laitat ne yhteen niin että letkuihin jää öljyä(eli öljyä jää näin kiertämään pumppuun ettei pumppu hajoa). Sitten tietty tukit kaasarin öljynipan esim ruuvilla(eli jätä nippaan pienen pätkä letkua ja siihen letkunpäähän ruuvi ettei ota ilmaa sieltä). Ja mittariasiaan: jos kaikki muu paitsi trippi ja nopeusmittari toimii normisti niin luultavasti on vaan pyöritin hajalla.
20.12.2012 9:42
Ei kassarin öljynippaa tarvi tukkia koska eikls se toimi jotenki öljypumpun mukana? Sitten ota vaan toi koko öljysyteemi pois ja siihen vaikka estölkistä leikkaat peitelevyn ja siliconia taakse ja ruuvat koko jutun kiini?
20.12.2012 11:32
Pitää se tukkia tai muuten haukkoo ilmaa siitä nipasta.
20.12.2012 16:01
Mikä vois edelleen mopossani olla vika edellinen vika korjaantui ja seuraavana päivänä toinen ilmestyi, eli ajan ryyppy päällä 20m sitten booaa ja painan kytkimen pohjaan ja se toimii normaalisti ja lähden kiihdyttämään uudestaan ja tekee saman uudestaan, voiko mitenkään olla mahdollista että olis kaasari jäässä(?) ja mitä voisin tehdä jotta ei kaasari jäätyisi onko siihen mitään keinoja?
Viriä on: kaikki kuristukset poissa, 95 suutin ja joku ihan tuntematon ilmanputsari
26.12.2012 12:39
Vieläkään ei oo motivaatiota tuota
- Koodi:
paskaa
laitella. No ehkä vielä joku kaunis päivä. Vioista en tiedä, viimeks ku laitoin käyntiin, pelas alkuun hyvin otti jenkaakin suorastaan kisasesti, sit yhtäkkiä nappas tappikierrokset eikä sammunu avaimesta, ketjut siinä vaiheessa irti, just lähin hyppimään mopon toiselle puolelle että ois nappassu CDIn piuhan irti niin samalla sammu itestään. Ei pitäs olla imuvuotoa kun kokeiltu 3 eri imukaulan kumilla, tiivistetty kansi, pytyn alapää ja kaikki siitä ilmanputsariin saakka. Jos tänään sais vähän motivaatiota laitella, purkaa sit kaiken eestä.
PS. Kun täällä kysellään paljon että mikä vikana niin vastaan kahdella sanalla, Derbi ja Espanja.
26.12.2012 12:54
On turha yleistää sitä, että derbit on paskoja. Yleensä se vika johtuu vain siitä käyttäjästä.
26.12.2012 13:01
Aa, pikkuvika. Lue muutama Apikkatopicci niin näet kuinka paljon tuossa on noita pikkuvikoja, mm. jokainen sytytyksen osa uusittu. WR on hyvin kestäny melkeen saman verran, Räxässä on ja tulee olemaan vikaa.
26.12.2012 13:04
Mistä vois saada säxään tarrasarjoja muita kun vakio tarrasarjoja
26.12.2012 13:10
Ainakin Ebayssa on isompii apikoihin, en näin nopeaan ainakaan löytänyt viiskymppiseen.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... HICS&rt=nc
26.12.2012 14:43
Hepex kirjoitti:Aa, pikkuvika. Lue muutama Apikkatopicci niin näet kuinka paljon tuossa on noita pikkuvikoja, mm. jokainen sytytyksen osa uusittu. WR on hyvin kestäny melkeen saman verran, Räxässä on ja tulee olemaan vikaa.
Ei se tarkota, että kaikki derpit on paskoja, vaikka sulle onkin varmaan sattunut suomen huonoin yksilö
Mun apikassa ei ainakaan ollut 8tkm aikakana yhen yhtä vikaa
26.12.2012 21:31
Laitetaanpa uutta tulemaan ja aloitetaan puhtaalta pöydältä.
viewtopic.php?f=111&t=84289