Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
Re: MRT
11.8.2013 11:26
Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut ilmaamiselle tarvetta. Ja terve järkikinhän sen sanoo, että jos otat sieltä talteen kaiken nesteen mikä tulee ulos, ja kaadat sen saman määrän myöhemmin sisään järjestelmään, niin ei pitäisi syntyä mitään ongelmia
Ja sen videon voisin tässä tämän päivän aikana koittaa kuvata ja uppia.
Re: MRT
11.8.2013 22:51
Ei johtunut sammumine siitä että kytkin ei irrota vaikka sitäkin tekee Rieju röpötti, putsasin ilmanputsarin ja säädin öljypumpun jolloin röpöttäminen väheni ja sitten vielä vaihdoin tulpan niin johan toimii!
Re: MRT
13.8.2013 18:39
Mistähän nyt kiikastaa kun rieju rupee "tökkimään" eikä anna huippuja, kun on 48km/h vauhtia niin kaamea tökkiminen, aivan kuin rajottimelle ottaisi. Ja tämä siis tuli aivan yhtäkkiä..
Re: MRT
13.8.2013 23:15
Nipanderi, jos ryyppyä painamalla häviää niin liian pieni suutin
Aattelin tehä koulussa uuden änkän ja välipillin, vaikuttaako se mitään tehoihin? Ja kannattaako tehä välipilli 25mm putkesta vai 22mm, onko sillä mitään merkitystä?
Re: MRT
18.8.2013 11:41
Mikä voisi olla ongelmana, kun Riejustani oon poistanu putken kurin ja reikälevy on poistettu. Suuttimen koko on 106. Toimii muuten täydellisesti, mutta jos ajaa alamäkeen rajoitinta vastaan vähänkin, niin mopo rupeaa räpättämään, eikä juurikaan kulje. Kokeilin 104 suuttimella samaa, pätkii kiihdyttämisessä, mutta sillä taas pystyy ajaa rajoitinta vastaan ilman röpöttämistä.
Re: MRT
18.8.2013 11:43
MR4ndom kirjoitti:Aattelin tehä koulussa uuden änkän ja välipillin, vaikuttaako se mitään tehoihin? Ja kannattaako tehä välipilli 25mm putkesta vai 22mm, onko sillä mitään merkitystä?
Tuskin vaikuttaa tehoihin, varsinkaan jos on perus kuriton laitos. Välipilli on helpointa tehdä sen kokoisesta putkesta, mikä menee pakoputken loppupillin päälle sopivasti.
Re: MRT
18.8.2013 13:34
Vireboy kirjoitti:Millos arsori sitä videoo ?
Tohon pidempään stooriini jo liitin sen videon ajat sitten, mutta tässä nyt vielä suora linkki
Re: MRT
18.8.2013 16:46
kertokaas nyt kumpaanko suuntaan seosruuvia kierretään jotta seos laihentuu? ei meinaa saada kaasaria mitenkään säätöihin. kylmällä koneella lähtee hyvin käyntiin mutta röpöttää kiihdyttäessä, lämpimällä taas huonosti käyntiin. ja kaasari on riejun vakio dellorto 16 phbn.
Re: MRT
18.8.2013 19:45
Mistä johtuu se että kiihdyttäessä koko mopo tärisee, ja sitten korkeilla kierroksilla ei tärise?
Re: MRT
18.8.2013 20:02
Sane98 kirjoitti:kertokaas nyt kumpaanko suuntaan seosruuvia kierretään jotta seos laihentuu?
auki päin (vastapäivään) Vakiona ruuvi on muistaakseni 2.5 kierrosta auki.
Re: MRT
18.8.2013 20:29
somBadi, mulla oli tollanen vika, kun se taaimmainen koneen pitopultti oli katkennu mut johan toimi uudella samanlaisel pultil
Re: MRT
19.8.2013 14:41
arsori kirjoitti:
Sane98 kirjoitti:kertokaas nyt kumpaanko suuntaan seosruuvia kierretään jotta seos laihentuu?
auki päin (vastapäivään) Vakiona ruuvi on muistaakseni 2.5 kierrosta auki.
Joo sainkin jo kaasarin säätöihin. Imi ilmaa yhdestä kohdasta niin ei toiminut
Re: MRT
19.8.2013 21:01
Kertokaas te MRT:n omistajat mitä mieltä ootte tästä mopomallista. Oon harkinnut pöllitun riejun seuraajaksi. Kaverilla on tollanen power uppi ja kovin on tykännyt. Entisestä Riejusta tykkäsin paljon ja oon tällästä tosiaan aatellu seuraavaksi mopoksi. Onko näissä mitään tyyppivikoja tai vikoja mitä kannattaa kattoo sit jos meen katsomaan jotain sopivaa MRT:tä?