Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
29.1.2013 17:45
Oiskos ehotuksia minkälaista suutinta kokeilis tuoho 20mm dellortoo ku arrowi o kyles? Pitää laitaa tehariderbit jäämää kunnolla
29.1.2013 18:19
Kannattaa varmaan alottaa 100 alaspäin. Villi veikkaus.
30.1.2013 22:38
Joku linkittää ny mulle jostain halvan mittarinpyörittäjän räxään, halvin mitä ite löysin nopeesti oli easypartsilla 35 € mikä on kyllä aika suolaanen hinta
31.1.2013 15:34
Ei aina tartte valittaa... Ite just tilasin sen easyltä, huakein mitä löyrät. Katoppa nakkilan pyärästä ja moposta samaa pyärittäjää, 80e pyytävät siitä.
Mitä luulet jotta mittarinpyärittäjät yleensä maksaa ? Ja jos haluut koko jutusta eroon, niin sigman laitat tankohon ja säärät sen kohrille
31.1.2013 17:33
KarsTa kirjoitti:Ei aina tartte valittaa... Ite just tilasin sen easyltä, huakein mitä löyrät. Katoppa nakkilan pyärästä ja moposta samaa pyärittäjää, 80e pyytävät siitä.
Mitä luulet jotta mittarinpyärittäjät yleensä maksaa ? Ja jos haluut koko jutusta eroon, niin sigman laitat tankohon ja säärät sen kohrille
Mihnähän välis mä valitin..? Ja olen juu kattonut sitä nakkilasta, hullu saa olla jotta siältä tilaa
ja esimerkiksi terpin pyörittäjä oli muistaakseni jotain kahen kympin luokkaa, ja peussin varmaa 3€ . Mutta kiitos ny vastauksesta kumminki
5.2.2013 19:38
Sanokaas nyt viisammat mitenkä tuo keulan liukuputken sisus kalut puretaan pois (vasemman puolen) ?
18.2.2013 20:54
Tulipahan ostettua -02 vuoden rx itelle 30 vuotis lahjaksi
Nyt sitten tuli mieleeni pari kysymystä.
Elikkä, tästä on otettu kuri putkesta pois ja kaasarina vakio 12/14mm lortto. No nyt kun ajaa niin vetää nätisti puolella kaasulla mutta kun annostelee enemmän niin veto loppuu ja ei jaksa kulkea, olisko suutin liian pieni?
Toinen kyssäri koskee takaiskaria, onko siinä muuta säätöä kun jousen alapäässä oleva mutteri?
18.2.2013 21:21
Joo isompaa suutinta kokeilisin+ tietenkin perus kaasarin ja ilmanputsarin putsaus.
Ei ole muuta säätöä.
20.2.2013 21:33
No niin nyt tuli vähän operoitua räxää. Kaasarista löyty 70 suutin ja vaihdoin tilalle 85. Nyt kyllä ajossa vetää tosi nätisti mutta paikallaan ollessa ei oikeen ota kierroksia aina, saattaa hyytyä tai käydä nippanappa tyhjäkäyntiä kaasu aivan auki. Onko tämä nyt jo liian sitten liian iso? Ostin kyllä 75 suuttimenki ja koitan sitä vielä kun ehdin. On kyllä aika köyhä tuo kaasari kun en löytäny siitä muuta säätöä kun tyhjäkäynnin
Sitten vielä että moniko lenkkinen ketju näissä pitää olla vakio väleillä?
20.2.2013 23:16
Juu noi -04 vanhemmat on tolla Dell'orton surullisenkuuluisalla SHA kaasarilla, mikä on tunnettu siitä ettei sitä vaan saa säätöihin kunnolla, juurikin noitten puuttuvien säätöruuvien vuoksi.
Jos halvalla satut löytämään vaikka 16mm PHBN:nää vaikka jostain purkumoposta niin suosittelen lämpimästi!
21.2.2013 15:01
Ite oon aina ostanu 140lenkkiset ketjut ja niistä sitten lyhentäny. Lyhkäsemmät kyllä riittäs räxän vakioväleille mutta nuo ainakin varmasti riittää.
22.2.2013 16:08
Elikkäs männänvaihdon jälkeen sisäänajoin räxää jotain 230 km. Sitte löin arrowin kii, ja ekan koulumatkan toimi hyvin. Tänää ku kotio päin tulin, nii yhtäkkiä teki sellasta että aluksi toimi normaalisti ja yhtäkkiä mooas sammuksiin. Aiva normaalisti sen jälkeen käyntiin lähti mutta kierrokset jäi leijaalemaan. Kävin sitte tankilla aiva varmuuden vuoksi, ja hetken toimi taas normaalisti, mutta ku lähti risteyksestä nii aiva yläkierroksilla armotoon röpötys, ja änkän päästä kuulu pauketta. Sitte seki loppuu ja kotio toimi aiva normaalisti..? Elikkäs mikäs mahtaa olla vikana?
E: ja sellaanen ongelma olis että kaasari vuotaa pohjan ja itte kaasarin välistä, oon monta kertaa laittanu kuntoon mutta aina hetken päästä taas vuotaa :/ ja yllämainittua mooausta ja sammahtelua on tapahtunu aiemminki, röpötystä ei.
22.2.2013 17:59
Onkos siinä mikä suutin? On vaa siitä jännää. että röpötyksestä päätellen käy liian rikkaalla, mutta se että putki paukkuu saattaa johtua siitä, että käy liian laihalla tai sitten siitä että putki on karstottunu aika hyvin.
22.2.2013 18:42
Muistaakseni 104 vakiokaasarilla, ei siis muita virejä ku arrowi. Ja ei putki oo karstoottunu justiin oon meinaa polttanu sen. Voi olla että nää lämpööset kelit on tuonu sen röpötyksen, ku tuolla suuttimella toimii hyvin kylmällä ja kesällä oli 98
22.2.2013 20:26
Voi johtua siitäkin. Ootko kattonu tuolta?
http://www.motot.net/wiki/Mik%C3%A4_on_vikana%3F jos vaikka löytyis jotai hyödyllistä.