Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
2.4.2013 22:37
Miiggael kirjoitti:https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/1129 osta tollanen, itellä toimi täydellisesti
Toi vois olla iha jees. Sitä tässä nyt hain että saako tollasta laitettua jos on ohitettu diodilla, ja jos saa niin miten / mihin kohtaan asennetaan? (diodin ja boksin väliin vai mihin..)
4.4.2013 19:49
Mikkä olis suhtkoht hyvät välitykset normiajoon detsiin mis on ohitettu moric, isompi suutin ja kuriton vakioputki?
4.4.2013 20:37
Mullon tuossa kiinni arrowin tehari ja vakio cdi se kulkee nyt 42kmh nii miten sen sais menee joku 50kmh ilman boksin vaihtoa, Koska jos vaihtaa nii menee joku 80-90kmh ? Eikä vakio putkea ole enään kun se ruostu puhki joten nyt on pärjättävä tuolla arrowilla
4.4.2013 21:26
Think'bout_it kirjoitti:Mikkä olis suhtkoht hyvät välitykset normiajoon detsiin mis on ohitettu moric, isompi suutin ja kuriton vakioputki?
11/53 vois olla aika bueno.
4.4.2013 22:56
temz98 kirjoitti:Mullon tuossa kiinni arrowin tehari ja vakio cdi se kulkee nyt 42kmh nii miten sen sais menee joku 50kmh ilman boksin vaihtoa, Koska jos vaihtaa nii menee joku 80-90kmh ? Eikä vakio putkea ole enään kun se ruostu puhki joten nyt on pärjättävä tuolla arrowilla
Siis sulla on rajotettu cdi ja tehari? ja haluut vielä menevän 50?
ei näin
5.4.2013 0:25
siis sulla on arrowi jolla kulkee 42? Itellä meni tyhjällä vakioputkella ja rajotetulla boksilla 60+km/h... Sulla taitaa olla jotkut 10-70 välit vai onko arrowikuristettu ja pahasti ?
Jos vaikka vaihtaisit 1-2piikkii isomma etee tai ota kuristusta vähäse pois
5.4.2013 1:20
temz98 kirjoitti:Mullon tuossa kiinni arrowin tehari ja vakio cdi se kulkee nyt 42kmh nii miten sen sais menee joku 50kmh ilman boksin vaihtoa, Koska jos vaihtaa nii menee joku 80-90kmh ? Eikä vakio putkea ole enään kun se ruostu puhki joten nyt on pärjättävä tuolla arrowilla
Mitä ihmettä? Puhut rajotetusta boksista, eli onko sulla vanhemman mallin DT? (eli siis se kamelimalli), jos on nii väärä topic sulla, mut vaiha suosiolla se boksi ja kurista vaikka sitä putkea vähän jos vakioputkea et voi hommaa
5.4.2013 13:46
no voihan se tarkottaa vaikka moriccia x) Aika paskasti pidetty mopo jos putki tuostuu puhki
5.4.2013 15:24
Kilvethän ne siitä varmaan vie meni sitten 42 tai 60 kun putki on vaihettu
6.4.2013 20:20
Hei, nyt tarttee jeesii, eli mulla on tällähetkellä tekniikkana leovincen putki, rajoittamattomat kiekat ja 95* suutin. Ja ongelma on se, että jos ajan ns.täysillä ja sen jälkeen kaasu nollille ja alan jarruttamaan valoihin niin ne kierrokset jää leijjailemaan sinne melko ylös , sitten ne pikku hiljaa alkaa tippuu, mut se on vitun rasittavaa kun kiihdyttäessä kuuluu vaihteen vaihdon välissä kun kone "käy" . Ja mielestäni suutin on tarpeeksi iso. Eli jeesii pliis
7.4.2013 0:52
Ei liity millään tavalla virittämiseen ja samaa asiaa ei tarvitse kysyä kahdessa eri topikissa.
10.4.2013 16:42
kaisle kirjoitti:Miiggael kirjoitti:https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/1129 osta tollanen, itellä toimi täydellisesti
Toi vois olla iha jees. Sitä tässä nyt hain että saako tollasta laitettua jos on ohitettu diodilla, ja jos saa niin miten / mihin kohtaan asennetaan? (diodin ja boksin väliin vai mihin..)
eikö kukaan oikeesti oo pistäny nappirajotinta diodilla ohitettuun moricciin? onko ees hajua onko se mahollista?
10.4.2013 21:18
Mulla on diodissa ohituksessa nappi, että se joko ohittaa tai on "vakio". Toimii
10.4.2013 22:32
Kyllähänse silllee onnistus mut eipä se moric pahemmin estä teharin kanssa. Kyllä se sillä moricillaki taitaa mennä yli 65.
Muita vinkkejä?
11.4.2013 0:17
Luulis toimivan niin, että diodin jälkeen laittaa samaan johtoon suoraan vaan jonkun kaupasta ostetun phot-eco tyylisen rajottimen. Tästä en ole varma, mutta nopeasti maalaisjärjellä luulis toimivan ?