Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
1.4.2013 13:00
Tulppa on vaihdettu,ei vaikutusta. Aikalailla kokoajan röpöttää
1.4.2013 13:02
oiskohan vähän liian iso suutin?
1.4.2013 13:37
Siitähän sen pitäisi johtua, mutta ihmettelen kun syksyllä toimi se 100 suutin ja nyt kylmällä se olisi liiän iso
1.4.2013 14:20
Mitenkäs ootte säätänyt betan takaiskaria? Säädettävää ei taida olla kaikissa vuosimalleissa. Mulla on punainen ja säädettävä, olis kiva saada tuota vähän löysemmäksi kun nyt taitaa olla jäykin mahdollisin
. Voiko sitä rengasta siinä jousen yläosassa säätää pihdeillä vai miten se toimii, kun en saanut hievahtamaankaan tota.
1.4.2013 21:56
Beta Arzka kirjoitti:Booasko? Sammuko risteykseen vai keskelle tietä? Saattaa olla kylmä kone, kokeilkaa ens kerralla lämmittää
käy hyvin kunnes sammuu.. keskellä tiellä sammu. kyllä mä omasta mielestäni lämmittelin sitä tossa pihassa aika paljon... ja en oo vielä käyny kokeilemassa auttaisko tuo kunnon lämmittäminen aluks mutta kokeilen sitä piakkoin. ilmottelen tuottiko se tulosta
1.4.2013 22:34
-betarr- kirjoitti:Niistä takarattaista, Tokimotolle pitäis saapua n. 2viikon sisäll niitä 56 ja 58 takarattaita, ne on sit kiiltävii, ei punasii ja hinta tais olla 59e, mut kui ees haluut noin ison takarattaan, se kiihtyy ihan hyvin pienemmilläki väleil jos on kuriton, ettei putki sentää ihan tukos. =)
Pitäis saada menemään joku ~70 - 65km/h kokonaan kurittomana
1.4.2013 23:29
No sit sanoisin et, 10-56 välit ois hyvät, eli kuriton, 115 suutin ja 10-56 välit, niin menis varmaan aikalailla ton verran. =)
2.4.2013 14:46
Ainaki rossien iskarii (vastaava?) oon iha pihdeil tai jollai pyöritelly.
Siihe sammumis hommaan kannattaa koittaa vaihtaa tulpanhattu kumiseen, ittellä teki aina samaa kosteella kelillä, mutta vaihettua tulpanhatun ongelma ratkesi
toki voi johtua jostain muustakin, vakiona teki tota välillä kuivallakin kelillä. nyt ollu kuriton reilu vuoden eikä kertaakaa tehny.
tuossa ois jotai tän vuode ekoi rykimisii
nousee vincellä nelosellaki ja muutaman kerran saanu rykästyy jopa vitosel
http://www.youtube.com/watch?v=xYMxVlwUSFM
2.4.2013 22:03
kuinka saada kulkemaan beta rr 50 vm. 2010 . Haluaisin saada kulkemaan sen siihen 60 km/h pintaan . minkä moista kuria ja suutinta laittaisin ? (:
2.4.2013 22:49
No itellä on n.26mm kuri, 12-50 välit ja 102 suutin, meni 61 GPS:ään.
Ei kiihdy mitenkään kauheen hyvin, et isompaa kurii ja pienempää eturatasta vaa sit. =)
3.4.2013 12:56
Monet ei tykkää mut ite tykkään laittaa lyhyet välit, vaikka 12-65 tai 11-65, ei oo liian lyhyet, 10-65 on liian
Mites muute kokemuksii noista teboili vaihteistoöljyistä? ois kiva kuulla:) ja mitä niistä ootte laatikkoo laittanu?
3.4.2013 17:46
-betarr- kirjoitti:No itellä on n.26mm kuri, 12-50 välit ja 102 suutin, meni 61 GPS:ään.
Ei kiihdy mitenkään kauheen hyvin, et isompaa kurii ja pienempää eturatasta vaa sit. =)
Minkähän vuoren beta sattuu olla kyseessä ? (:
3.4.2013 17:50
Juu siis mulla on 2010vm track, mut faija testas ton gps lukeman, nii voi olla ettei vetäny kunnol, mut 74 mittariin oon sen saanu. =)
3.4.2013 18:56
Kerroin siitä kun betan kone sammuu ja jarruttaa keskellä tietä. Laitoin sen piruuttani vakioksi ja nyt se nyki kuin olisi bensa loppumassa koko matkan. Misäs se vika nyt voisi olla.
3.4.2013 19:45
Bensaletku/bensansuodatin tukkeessa? Ootko putsannu kaasarin ja kattonu et kaikki toimii kunnol? ilmanputsari puhas?