Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
30.7.2013 12:03
Miten helposti v-face menee kiinni riejuun? onko vakiomaskin kiinnikkeet tiellä vai pitääkö ne repiä pois?(en kyllä rupee repimään)
30.7.2013 14:47
Noniih elikkäs myykä joku mulle rajoton cdi tai vaihtakaa vakioon....!!!alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo rajottimen saanti ku ei löydä mistään
EI HELVETTI ::D
30.7.2013 22:09
MR4ndom kirjoitti:Miten helposti v-face menee kiinni riejuun? onko vakiomaskin kiinnikkeet tiellä vai pitääkö ne repiä pois?(en kyllä rupee repimään)
menee aika helposti ainaki sen saa vaan klikata kiinni siihe nii ei tartte räpeltää!
1.8.2013 1:02
Öljyä tulloo rumasti takavanteelle ja muutenkin jokapaikkaan putkesta. Kuinka reilulla kädellä sitä öljypumppua pitää sörkkiä että mitään tapahtuu ?
1.8.2013 12:01
Olis vissiin kytkinlevyjen uusiminen edessä, kun kytkin ei oikeen tykkää irrottaa. Onko ihan ylitsepääsemätön juttu ensikertalaiselle vai kannattaako viedä huoltoon ? Entäs pajonko kytkinlevyt maksaa ja voisko joku linkata oikealaiset ?
1.8.2013 12:08
Miten kannattaisi porata vuoden -11 MRT:stä rajotin?
1.8.2013 14:09
Vireboy mulla on sama juttu
, luistaako sulla kytkin ihan naurettavasti et valoissakaan et voi jättää ykköstä silmään ellet anna kokoajan kaasua ja pidä jarrua pohjassa?
1.8.2013 18:19
Täysin sama propleema. Tänäänki perkeles sammu valoihi ku en muistanu antaa tarpeeks kaasuu
Onneks oli punane valo nii ehti laittaa vapaalle ja käynnistää... Hiton rieju kun ei kytkin pohjassa käynnisty
1.8.2013 18:37
ja lisään vielä et liittyykö se samaan hommaan, et paikoiltaan on tyyliin mahdoton saada vapaata silmään vaikkapa valoissa
ei meinaan millään saa vaihettua jos mopo käynnissä
1.8.2013 18:44
Jep. Se on sitä kun kytkin ei irrota. Mullakin pitää lähes aina sammuttaa että saa vapaalle.
1.8.2013 19:34
Kattokaa ne vaijerit kahvan päästä, ettei oo päässy löysälle
1.8.2013 20:30
täysin sama ongelma täällä!
1.8.2013 20:55
kyllä on ihan kireellä ainakin mulla, onkohan tää nyt joku MRT:n tyyppivika sitten
1.8.2013 22:39
Kytkinremppa on helppo. Tosin uskon ongelman löytyvän jostain muualta, oman apriliani toimii täysin moitteetta alkuperäisillä kytkimen osilla vielä 25tkm jälkeen. Ja sama am6 kone, joten turha syyttää riejua
Kannattaa ne vaijerit katsoa alkuun, kuin myös öljyt ja painelevyn säätömutteri.
1.8.2013 23:02
Vaijeri uusittu juuri ja on säädetty hyvin. Öljyt vaihdoin eilen. Mistä se painelevyn säätömutteri löytyy ?