Ei ristus soikoon mies hyvä! Et taida olla mikään expertti koneiden kanssa!
Ei, et saa nopeutta vähääkään lisättyä muuttamalla koneen bensansaantia. Koska sulla on luultavasti paikoillaan vakio suutin, en suosittele sen neulankaan asennon muuttamista. Silloin seos menee liian kostealle---> bensaa kuluu, tehot laskee, kylläkin kone käy viileämpänä, mikä on hyvä.
Maksimissaan toiseksi alimpaan loveen se neula jos haluat kokeilla, mutta mitään tehohyötyjä siitä ei koidu.
Samoiten ilmanputsarilla ei mitään tekemistä nopeuden kanssa. Vakio ilmanputsarikin on tässä mopossa sen verran virtaava, että ainoastaan ulkonäkö plussia jos jonku kalliin powerfilterin menet ostamaan.
Jos sun cdi on rajoittamaton, kone kiertää vakiosäädöillä lastista riippuen about 11 000... sekin on aaaaivan liikaa vähänkään pitempiaikaisesti vinguteltuna, joten kannattaa ajossa pitää ne kierrokset siellä alle 9000, ettei vaan pääse leikkaamaan, lisäksi kannen venttiilikoneisto joutuu aikakovalle rasitukselle.
Jos on tosiaan aivan välttämätöntä sitä nopeutta saada lisää, niin osta isompi eturatas! Silloin kiihtyminen kuitenkin huononee entisestään... Mulla on 70cc koneen kanssa edessä 15 piikkinen ratas, ja silloin moppe huilaa oikein rääkättynä siellä max 55-60km/h paikkeilla, mutta vakiomoottorilla en menis ton kokosta ratasta suosittelemaan...
Pistä suosiolla sylinterisarja harkintaan, tai osta koko moottori jos ei pytyn vaihto itseltä onnistu, sitte menee helpommaksi!