Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
26.5.2011 20:30
Menee muuten, mutta tuo vetoakseli on pidempi kuin Masain vakiokoneessa, menee ketjulinjat vituilleen. Eikä tuo imukaula mahdu sinne rungon alle. Ja kuka perkele maksaa neljäsataa 50cc-koneesta kun 125cc-koneesta joutuu pulittamaan 200€? Viiskymppisen saa halvimmalla kun hommaa käytetyn.
26.5.2011 20:55
Monkibomber93 kirjoitti:Menee muuten, mutta tuo vetoakseli on pidempi kuin Masain vakiokoneessa, menee ketjulinjat vituilleen. Eikä tuo imukaula mahdu sinne rungon alle. Ja kuka perkele maksaa neljäsataa 50cc-koneesta kun 125cc-koneesta joutuu pulittamaan 200€? Viiskymppisen saa halvimmalla kun hommaa käytetyn.
Vakio-koneesta on hyvä pyytää.
29.5.2011 18:13
Masai löyty mut voisko sille tehä jotai ettei lähtis noin helposti? siis sähköjen kannalta lähinnä
29.5.2011 22:32
Impulssikäämin ja CDI:n väliin tappokatkaisin, sit piilotat sen jonnekin käden ulottuville piiloon. Ei auta vaikka virtalukosta saa virrat päälle, sytytystä ei tule jos killswitch on päällä.
30.5.2011 18:24
Monkibomber93 kirjoitti:Impulssikäämin ja CDI:n väliin tappokatkaisin, sit piilotat sen jonnekin käden ulottuville piiloon. Ei auta vaikka virtalukosta saa virrat päälle, sytytystä ei tule jos killswitch on päällä.
Varmaa jotai vastaavaa pitää viritellä... Miks helvetissä toi on tehty noin huonosti että varmasti tyhminki voro saa vietyä
30.5.2011 21:49
Muistaakseni Derbin virtalukon saa ohitettua yhden liittimen irrottamalla, joten ei ole ainut. Kaverin mankista revittiin lukko irti lampunkopasta ja siitä käyntiin. Oman mankin virtalukko on niin paskana että todennäköisesti sen saisi päälle laittamalla sisään jäätelötikun ja kääntämällä. Kaiken saa varastettua jos haluaa.
3.6.2011 13:44
vaihoin tossa keulan stefan niin miten keulaan lisätään öljyt, mitä öljyä ja kuinka paljon ?
3.6.2011 23:41
kipsutin kirjoitti:vaihoin tossa keulan stefan niin miten keulaan lisätään öljyt, mitä öljyä ja kuinka paljon ?
pumppujen päällä olevista korkeista lisätään ja 10w öljy on joko samaa tai vähän jäykempää ku vakiona. joku hämärä muistikuva on et sitä piti 1,25dl laittaa per pumppu mut voin kyllä olla väärässäki.
veikkaappa kirjoitti:Kokemuksia
tästä tai
tästä vanteesta? Käykö miten suoraan? Kumpi kannattas ostaa? Vakiovanteesta pinnoja poikki ja laakeripesä ja laakerit iha vituillaa
vastausta kaipaisin
5.6.2011 22:18
Itellä ei kokemuksia ole noista vanteista mutta tuuma koko on ainakin oikea en tiedä sitten miten muuten sopiiko. Kannattaa kysyä jälleenmyyjältä tai jostain liikkeestä missä myydään kyseistä mopoa, että löytyskö uusia vanteita. Vai eikös se ollu 14 tuumane?
13.6.2011 0:46
kipsutin kirjoitti:vaihoin tossa keulan stefan niin miten keulaan lisätään öljyt, mitä öljyä ja kuinka paljon ?
Juu itelläki ois stefojen vaihto ees, ni kerros mulle minkä kokoset laitoit ja mistä ostit?
14.6.2011 21:29
Saisko masaihi mistää isompaa tankkia, lukollista tankin korkkia ja erivärisiä pohjapanssareita??!! kertokaa jos tiedätte.
14.6.2011 21:54
topittaja kirjoitti:Tämmöne ongelma tuli masaihi että ku tossa pari päivää sitte ajoin iha normaalisti nii kaasu "hirtti" kiinni... noh ajoin sitte kierrokset tapissa kotii ja aloin rassaamaa nii vaijjeri liikkuu niinku pitää ja luistin liikkuu kaasarin sisällä normaalin näköisesti mutta joka kerta ku mopon pistää käyntiin nii se alkaa samantien huutamaa niin korkeelle kierroksia kunnes laittaa virrat pois... Osaskohan kukaa sanoo että missä vois vika olla ja pikaset vastaukset olis jees et pääsis taas ajaa
Kaverilla oli sama... pienen tutkimisen jälkee huomattii et neula oli vino
14.6.2011 23:48
onks masais vakiona jarruvaloa?
15.6.2011 11:41
1ppe kirjoitti:onks masais vakiona jarruvaloa?
onha siinä, mut mulla meni melkee heti paskaks.