Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
19.7.2013 17:24
Jusbo kirjoitti:Jiitu, mikäa tää äänenvaimennin on? Hyvältä näyttää
Tämä
19.7.2013 18:11
en oo varma onko entine omistaja vaihtanu, mut mikä on vakiona?
19.7.2013 22:36
Vakiona powerupissa 88
19.7.2013 22:45
minkä kokonen suutin kannattaa laittaa kun reikälevy otettu pois? ja miten se vaihdetaan, mitä kaikkee pitää purkaa ku kuulemma am6 on nii ahdas:D (olen tietämätön, auttakaa urpoa hädässä)
19.7.2013 22:59
Se selviää kokeilemalla, varmaan jotain 95 jos on muuten vakio. Kurittomana ilman reikälevyä varmaan +105. Itekkin aattlin etten suutinta millään osaisi vaihtaa mutta se olikin yllättävän helppoa. Eli löysäät ilmanputsarin ja imukaulan ne letkukiristimet ja käännät kaasaria niin, että saat sen mustan kopan irti kaasarin pohjasta (kiinni 2 ruuvilla) Bensahana kannattaa muuten sulkea ihan ekana. Kun saat sen mustan kopan irti niin sieltä tulee vähän bensaa. Nyt näät siinå muistaakseni 3 messinginväristä suutinta, keskimmäinen ja isoin on pääsuutin, jonka aiot vaihtaa. Sitten ruuvaat vaan sen irti ja uus tilalle. Sitten laitat vaan kaikki takas, kaikki ruuvit yms. Ja sit kokeilemaan.
20.7.2013 12:40
Mikä mättää kun oma MRT powerup, josta on porattu CDI ja poistettu putkesta kuri kulkee välillä suoralla n. 67km/h, mutta välillä menee vain hieman yli 60 ja muutenkin tuntuu laiskemmalta? Esim. eilen päivällä meni hyvin, illalla ei. Apuja kaivataan..
20.7.2013 15:37
Saattaa olla joku tukko kaasarissa
20.7.2013 15:48
Niin no, täytyy tutkia. Niin ja semmosta vielä että kun vääntää kaasun pohjaan, kierrokset nousee hyvin tiettyyn pisteeseen mutta sitten alkaa röpöttämään. Mahtaako liittyä samaan ongelmaan..
20.7.2013 22:08
Vaikea sanoa kun en niin hirveästi näistä asioista tiedä.
Te jotka olette ottaneet reikälevyn pois mrt:stänne: Miten se vaikuttaa ja kuinka isoa suutinta tarvitsee, kun on kuriton ja nyt 102 suutin. Olen kuullut että reikälevyn poisto parantaisi kiihtyvyyttä, onko näin ?
21.7.2013 0:36
larefa kirjoitti:Niin no, täytyy tutkia. Niin ja semmosta vielä että kun vääntää kaasun pohjaan, kierrokset nousee hyvin tiettyyn pisteeseen mutta sitten alkaa röpöttämään. Mahtaako liittyä samaan ongelmaan..
Koita säätää neulaa laihemmalle (eli sokka ylemmäs) tai kokeile pienempää suutinta. Onko mopo aikasemmin toiminut hyvin noilla säädöillä?
21.7.2013 1:29
Myykä ohitettu cdi riejuu....jos olis nii menis 10vm
22.7.2013 0:25
AceFin kirjoitti:Koita säätää neulaa laihemmalle (eli sokka ylemmäs) tai kokeile pienempää suutinta. Onko mopo aikasemmin toiminut hyvin noilla säädöillä?
En nyt varmaksi mene sanomaan, mutta aina mopo on mielestäni röpöttänyt kun kaasun vääntää tappiin.. Joo täytyypi tässä koittaa tuota neulan säätöä ja kahtella. Suutin on kokoa 100, mielestäni sopiva(?). Pienempää en ole kurin poiston jälkeen koittanutkaan.
22.7.2013 21:44
Kertokaahan nyt onko reikälevyn poisto ilmanputsarista järkevää, kun joutuu laittaa niin paljon isomman suuttimen. Eli onko sen arvosta ?
23.7.2013 14:04
Voisko joku linkata millaset jarrupalat mrt prohon tarvis?