115 suutin on mielestäni juuri se valmistajan suositus kurittomalle. 12 eturatas antaa jo sinne lähemmäs 90km/h meneviä nopeuksia (kai), mutta se on parempi jos ajaa pitkää matkaa niin ei se kone huuda. Alavääntöjen puolesta 12 ei ole hyvä valinta se meinaan syö paljon vääntöä. 10:llä ja 11:sta ei juuri ollut eroa (itselläni) paitsi vaihtotiheys (vaihteiden ei rattaan). Koittamalla näissäkin kannattaa mennä eli se mikä omassa berberissä tuntuu parhaalta.
Niin se tiiviste! Sieltä taitaa löytyä jonkin näköinen paperilappu, joka on ilman kuripalikkaa turhan ohukainen. Silloin aikojen alussa kaukaisessa galaksissa tiivistelin ton sellaisella FireGum tahnalla (tai mitä tahansa pakoputken tiivistys tahnaa maksaa n.5€). Eli sitä tahnaa molemminpuolin sitä originaali paperitiivistettä (reilusti), laitat sen tiivisteen paikalleen ja ruuvit tiukasti kiinni (väleistä pursuaa tahnaa, paperilla pyyhit ne pois), putki kiinni ja mopo ajoon jotta tiiviste kovettuu pakoputken lämmöstä.
Muut saavat neuvoa lisää, kun kuitenkin tietävät paremmin!