Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
27.2.2013 10:18
PekuVeku kirjoitti:5. Vuola ei vuoda!
Nyt on pakko nussia pilkkua, mutta se on
voilà eikä vuola.
27.2.2013 15:44
AceFin kirjoitti:PekuVeku kirjoitti:5. Vuola ei vuoda!
Nyt on pakko nussia pilkkua, mutta se on
voilà eikä vuola.
DD
27.2.2013 16:12
Moi, mul on tollain -08 vuoden beta ja siin on sellast onkelmaa, että toiseen päivään se toimii ja toiseen ei... Eli tänäänkin kun kävin ajaa, menomatkan se viel meni, mut ku takas yritin lähteä niin eihän se liikahtanut. Kytkin pohjassa, (tai vapaalla) se leijuttaa kierroksii korkeella, ja kun lähtee ajaa, se hyytyy? Voisko johtuu kiinni olevasta Pipercrossista vai mistä, kun nyt talvella on tollanen???
27.2.2013 19:03
ttomidi kirjoitti:AceFin kirjoitti:PekuVeku kirjoitti:5. Vuola ei vuoda!
Nyt on pakko nussia pilkkua, mutta se on
voilà eikä vuola.
DD
Kiitos oikaisusta!
DDDD
27.2.2013 19:06
Mpez kirjoitti:Moi, mul on tollain -08 vuoden beta ja siin on sellast onkelmaa, että toiseen päivään se toimii ja toiseen ei... Eli tänäänkin kun kävin ajaa, menomatkan se viel meni, mut ku takas yritin lähteä niin eihän se liikahtanut. Kytkin pohjassa, (tai vapaalla) se leijuttaa kierroksii korkeella, ja kun lähtee ajaa, se hyytyy? Voisko johtuu kiinni olevasta Pipercrossista vai mistä, kun nyt talvella on tollanen???
Ei mitään tietoa, mutta voisko olla laiha seos? Mikä suutin sulla on kiinni ja missä kohdassa neula? Joku muu viisaampi vois kans vastata tähän.
27.2.2013 20:48
Suutin 95 (menis varmaa 100 koon suutinki?) Neulaa en oo säätäny(en muista missä kohassa,en kiinnittäny huomioo kun kaasari oli irti), mut muuten kaasarin säätöjä pyöritelty, hetken se toimii kunnol mutta kun sammuttaa ja antaa olla vähän aikaa ja tulee takas käynnistelee, se taas alkaa oikuttelee...
Niinja kun kaasarin uimurikammion tyhjentää, mopo pelaa kunnolla(voisiko liittyä bensan pintaan?)
27.2.2013 22:29
Kurittomassa pitäis olla 115, mutta se ei ole varmaan ongelma tässä. Tollasta voi mopo tehdä silloin kun kone on jo väljä niin lähtee kylmänä ja käy, mutta kuuma käynnistys ei onnistu. Olet varmaankin tietoinen moposi puristuksista eli tämäkin voidaan hylätä. Tulppa? Tulpan pitäisi olla muistaakseni BR9ES. Kun luin viestisi uudestaan niin lopussa oleva kohokammio juttu on varmaan se ongelma. Voi olla, että se tulvii. Kannattaa avata se kammio ja irroittaa kaikki osat, (varo hukkaamasta niitä osia ovat pieniä ja maksavat aika paljon) putsata ne ja vaihtaa jos jotain on rikki. Ja kannattaa pitää sitä bensahanaa kiinni.
28.2.2013 0:06
Sitten pieni pyyntö, älkää suotta lainatko topikissa edellisenä olevaa viestiä. Lainaukset vievät tarpeetonta tilaa ja venyttävät sivua turhaan, erityisesti mobiililaitteella sivua luettaessa. Pidemmistä lainauksista voi myös poimia sen oleellisen osan ja poistaa loput tekstistä.
28.2.2013 1:58
moro! oon tässä ny pari kk kattonu tota Betaa ja aika hyvältä vaikuttaa
oon myös lukenu kaikki Beta topicit , mutta semmosta kysyttävää olis että jos kerran käytettynä ostaa tommotteen betan niin, mitä asioita kannattaisi tarkistaa/katsoa kun on ostamassa sitä.. jotain ulkopuolelle näkyviä tyyppivikoja tmv.? kiitos jo etukäteen
28.2.2013 11:02
PekuVeku kirjoitti:Kurittomassa pitäis olla 115, mutta se ei ole varmaan ongelma tässä. Tollasta voi mopo tehdä silloin kun kone on jo väljä niin lähtee kylmänä ja käy, mutta kuuma käynnistys ei onnistu. Olet varmaankin tietoinen moposi puristuksista eli tämäkin voidaan hylätä. Tulppa? Tulpan pitäisi olla muistaakseni BR9ES. Kun luin viestisi uudestaan niin lopussa oleva kohokammio juttu on varmaan se ongelma. Voi olla, että se tulvii. Kannattaa avata se kammio ja irroittaa kaikki osat, (varo hukkaamasta niitä osia ovat pieniä ja maksavat aika paljon) putsata ne ja vaihtaa jos jotain on rikki. Ja kannattaa pitää sitä bensahanaa kiinni.
Ei oo kuriton (eli suuttimen pitäis olla oikea ku on modattu kuri). Eivät nuo puristukset maailman kovinta luokkaa ole, mutta joskus kyllä tekee ettei lämpinä lähde hyrräämään, mutta useimmiten on kyllä lähtenyt... Tulppakin jäi eilen katsomatta kun mopo jäi sinne minne se hyytyi.
Äsken sitte hain mopon takas ja työnsin matkasta varmaa ~2km? ja sitten alamäessä yritin työntää käyntii ja lähti, mutta sammu hetken päästä. Katoin koneen oikeelle puolelle ja... bensahana kiinni...
Sitten vielä tasasella työnsin iha hikilinssis ja sitte lähti ja ei ku suoraa päätä ajoin sen kotii ilman hanskoi ja ilmanputsarii
Juuu, ja tuo on kyllä katottu jo tuo kaasari mutta onhan siitä jo aikaa kun purin sen alkutalven pintaa.
Kiitos neuvoista, mä kokeilen niitä
28.2.2013 14:02
Joo hyvä! Jos ei enää sitten lainata koko viestiä, koska modi laittoi just eilen siitä noottia (pari viestiä tämän yläpuolella (pinkki nimi)).
28.2.2013 15:46
Onse kyllä jännä juttu että viestejä ei saa lainata... Mistäs sitten tietää kelle vastaat jos vastaat 10viestiä aikasemmin tulleeseen viestiin? Tai miksi yli päätänsä on tuollainen lainausnappula jos viestiä ei saisi lainata?
Kenen maailman se kaataa että yhdellä sivulla on lainattua tekstiä johon on asiallisesti vastattu.. Haittaako se lukioita jos yhden sivun jutut on venynyt 2sivun jutuiksi jotta on helpompi tajuta kelle vastaa?
28.2.2013 16:51
Kysehän oli siitä ettei mitään 15 rivin viestiä tarvi KOKONAAN kopioida, vaan tärkeimmät osat. Ei sitä kopioimista kielletty!
Tää on sitten viimeinen postaus tästä asiasta muuten menee offtopickin puolelle (onkin jo). Täällä keskustellaan Betoista eikä kiistellä modin asettamista säännöistä!
9.3.2013 1:53
Pakko kysyä että millaisia lukemia te ootte saanut GPS:ään 12- vuoden kurittomilla betoilla 11-50 tai 12-50 väleillä. Kun oon ostamassa käytettyä Betaa ja yks hyvä 12 mallinen track olis harkinnas
9.3.2013 12:31
Topicissa on aiemmin ollut juttua, että -12 malli on laiskempi kuin 11 ja vanhemmat, koska siinä on se yläkautainen putki eikä enää legendaarista alakiemuraa. Olen kuullut, että kurittomana vakioväleillä kulkisi noin 70km/h ja 12 etusella varmaan 75km/h.