Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
20.1.2013 23:19
Mietin tässä vain kun kohta ajattelin kurin napsauttaa irti niin milläs porukka on ottannut kurin pois? Dremeliä ei kotoonta löydy :/
21.1.2013 0:08
Jos keneltäkään kaverilta ei sopivia työkaluja löydy, täytyy käyttää luovuutta. Porakone ja metalliterä löytynevät viimeistään jonkun kaverin työkalupakista, hitsipistettä poraamalla ja taltta-vasarayhdistelmällä kuria hakkaamalla pääsee yhtä hyvään lopputulokseen.
21.1.2013 0:33
Porakoneen kyllä luulis todella löytyvän, ja saa porakoneeseenkin noita hiomateriä. Porakoneella nyt ei ehkä päätä huimaamaa ole se hiomisen nopeus, mutta pari hitsipistettä menee sitli aika nopeesti.
21.1.2013 1:23
Jep, iskuporakone + muutamalla eurolla hiomateriä motonetistä, itel oli joku
tän tapanen sarja. Noi terät kuluu sit aika nopeesti.
21.1.2013 3:08
Kyllä tolla varmasti pikkuhommat tekee. Kannattaa kuitenkin muistaa että noi halppiskoneet on aina halppiksia. Toikin 30€ vrt. aito Dremel 100€ näkyy varmasti laadussa selvästi.
Jotku halppikset kestää ikuisuuden, jotku räjähtää kun otat paketista ulos.
21.1.2013 3:12
Noh, pitää katella mitä tekisi.. Kumminkin 100€ Dremel on kallis siihen nähden ettei sille paljon käyttöä löytyis, ehkä vain tuo kurin poisto.
21.1.2013 9:58
Porakoneeseen katkasulaikka tai johki muuhu katkasu laikka paras vaihtoehto porateril ja hiomalaikoil kestää kauan 2-3h ite jyystin kunno vehkeil , mut lopulta meni 5min katkasulaikal.
21.1.2013 11:45
Ihan mukavasti kyllä naukuu kurittomana nämä. Tuli haettua itelle 06 deetee eli olis muutama kysymys.
Onko näissä tasapainoakselia? Vissiin ihan normaalia semmonen tärinä näissä? Missä näissä kuuluisi olla cdi, kun tässä on tuossa polkimen vieressä, rungon ja kaasuttimen välissä?
21.1.2013 16:25
Kyllä se kohta jo luumulta tuntuu
Ei oo. Ei kyllä oma vatkain tärise, kato että koneen pultit on kunnolla kiinni, jos ei nii laakerit menossa tai jotai.
Ja vanhemmissa on se cdi siinä joo
21.1.2013 22:12
Joo, no ihan alussa vähän täristää, mutta saa kierroksia niin ei yhtään. Ei taida laakerit vielä olla paskana kun entinen omistaja on koneremontoinut kesällä. Veikkaan, Että joku siellä on vaan löysällä kun vähän siltä kuulostaisi, en vain pahemmin ole tutkinut vielä.
Niin ja mistä kannattaisi vikaa katsoa kun mittaristossa ei pala kuin pitkien valot. Akku tosin on tyhjä ja paska niin tod.näk siitä johtuu?
Joo ja ehkä väätä topic, nyt vasta huomasin sen.
22.1.2013 0:04
Akusta se lähes varmasti on kiinni.
22.1.2013 20:03
Jaa sulake oli vain kyrvähtänyt, nyt toimii! Mikä sullake noihin kuuluisi laittaa? Itse laitoin saman mikä siellä oli eli 10 numerolla olevan.
22.1.2013 21:34
Ihan oikean pistit, eli 10 ampeerin sulake siellä kuuluu olla.
22.1.2013 23:07
Menkääs jo huolto&ongelmat tai pikkukysymykset-topikkiin jatkamaan, tämä on viritystä koskeville kysymyksille.