No niinmpä tietenkin, unohdin kysyjän nimen. Mutta kysyit että onko tästä vehkeestä mihinkään, niin tässä vastaus suoraan. Kierrä mahdollisimman kaukaa! Itse joskus ostin, oli hirveä mopo kuume että pakko saaha jotain. Tän ostin ja paskan ostinkin
Hyvä puoli: Halvat osat (niitä ostellaan kyllä usein!) Ja vähä kulutteinen. Ei syö ketjuja eikä rattaita edes 70cc:nä kun ei potkua löydy.
Itsellä tämä kulki (vakiona) 40km/h tasan 60kg päällä, 90kg päällä 35km/h. Mittari näyttää kyllä enemmän, mutta gps kertoo totuuden. Toisin sanoen mummot vetää rollaattorilla ohi. Itse sain menemään 68km/h 70cc:nä, mutta silti jäi lähes vakio 2-tahdeille kiihdytyksissä.
Älä ajattele sitten näin kun minä tein: Noh, en aio virittää, ei se kulkeminen ole tärkein.
No ei ehkä ole, mutta kun tämä ei oikeasti lähde mihinkään että hävettää ajaa
Ja sähköjä niin paljon ettei tiedä mikä sieltä ensimmäisenä poksahtaa. Itsellä meni rajoitin 200km kohdalla jo rikki.
Anteeksi järkyttävä romaani, mutta kerroi totuuden suoraan, älä retkahda tähän! Nykyisin itse päässyt eroon ja tyytyväinen olen! Älä missään nimessä osta kiinalaista, mopo voi olla käytetty, mutta silti 10x parempi kuin tämä!
Kiitos ja nyt minä kuittaan!