Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
10.9.2013 16:09
Viritetty ? Ja minkä verran tuo cdi rajottaa jos sitä on ruuvattu jtn 9-10 kierrosta? Näitähä joutuu remppaan useimmin kun 2-tahteja
10.9.2013 17:34
Pari piikkiä isompi eturatas ja cdi:tä pyöritetty n:6 kierrosta, ja kaasarista kuri pois. Huiput gps:n mukaan 60kmh. Alkaa siinä vauhdissa kuulostamaan siltä ettei yhtään enempää kierroksia. Liian vähän vaihteita.
13.9.2013 15:18
Viittiskö joku laittaa semmoset ohjeet tosta bensapinnan säädöstä että joku typerämpiki vois osata?
13.9.2013 23:53
ruuvaa kaasarin pohja auki, sitten kyllä tajuaa kun katsoo, kohosta, eli siitä valkosesta muovista mikä kelluuu siä bensassa menee sieltä kiinitystapin tyköö tappi siihen neulaventtiiliiin, ja sitten vaan taitat sitä kiinityskohtaa sinne suuntaan mihin haluat bensapinnan menevän, eli kohoo alaspäin= neulaventtiili sulkeutuuu aiemmin=bensapinta alempana
24.9.2013 20:07
Sattusko joku tietämään, minkä liitin / johto se ruskea on maskin sisässä?
Siinä ei ole johtoa, ja entinen omistaja poistanut rekisterikilven valon, onko se sen johto?
25.9.2013 16:24
Nez kirjoitti:Sattusko joku tietämään, minkä liitin / johto se ruskea on maskin sisässä?
Siinä ei ole johtoa, ja entinen omistaja poistanut rekisterikilven valon, onko se sen johto?
Oletko koittanut yleismittarilla mitata että tuleeko sähkö valot kytkettäessä siihen johtoon.
4.10.2013 15:09
Onkohan kaasari tukossa tuossa ruoskassa vai mikä tuota vaivaa kun booaa niin perkeleesti aina välillä kun kaasua antaa?
4.10.2013 22:42
Mulla autto neulan säätö tuohon booaamiseen.
9.10.2013 23:21
Takaiskarista mehut pihalla, voiko sitä korjata?
Mistä uusi takaiskari halvalla???
10.10.2013 11:04
Uskoisin, että tämän hintaluokan vehkeessä iskarit ovat kertakäyttö kamaa, joten niitä ei pysty edes huoltamaan, saati korjaamaan.
10.10.2013 17:56
Shape kirjoitti:Uskoisin, että tämän hintaluokan vehkeessä iskarit ovat kertakäyttö kamaa, joten niitä ei pysty edes huoltamaan, saati korjaamaan.
Usko ei ole tiedon väärti. Ainakin etuiskareihin saa uusia stefoja, Itselleni ne juuri vaihdettiin takuutyönä.
10.10.2013 21:00
Nyt tää rupes vuotaan öljyä jostain kytkimen paikkeilta kai... rupes tekemään tuota päivä öljynvaihdon jälkeen :/
10.10.2013 21:05
Kytkinkopan yläkulmasta valuu öljyä ulos ?!?!? öljyä on normi määrä koneessa.
kromikannen alla ei ole mitään tiivistettä, kuuluiskohan olla?
Vai mikä stefa sieltä on poksahtanut että työntää öljyä pihalle kytkinkopasta.
11.10.2013 11:45
Talkkari, nyt puhuttiin takapään iskunvaimennin-jousi yhdistelmästä, ei etuteleskoopeista. Keulaan saa kyllä uutta palikkaa mutta takaiskaria ei mopoissa ole edes tehty purettavaksi saati korjattavaksi.
11.10.2013 16:23
Mulla ei kans oo mitään tiivistettä siinä, ja siinä kohtaa missä se kromi on "lommolla" kytkimen takia, vuotaa öljyt pois
EDIT:
Anteeksi tyhmyyteni, olihan siellä tiiviste, kromikannen ja rautaisen osan "alla".
Se oli tullut vähän ulos, työnsin takaisin sisälle ja nytten ei vuoda.
Kiitos
J335 kirjoitti:Jakez93 kirjoitti:Mitä helvettii...? Kytkimen välistä vuotaa öljyä? Kun ei oo käynnissä, ei vuoda, mutta kun on vähän aikaa käynyt, niin alkaa tiputtaa?
Ois se ny iha jees ajaa tolla edes kouluun, mutta taitaa bussi olla luotettavampi vaihtoehto
Ei hätää. Avaa se kromikoppa siit kytkimen luonta ja työnnä sinine kumitiiviste takas paikalleen.
Siin kopas voi olla jonkin verran öljyy kun avaat sen