Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
20.11.2012 22:43
Jos muuten vakio niin 45, alamäkeen vähän enemmän.
21.11.2012 16:52
muuten vakio
21.11.2012 19:23
Ei kulje silti mihinkään jos ei pitkä suora tai alamäki, eli ei hyötyä. Eli ei kannata porata jos on viel kuri putkessa. Sit jos otat kurin pois niin poraa.
22.11.2012 8:44
Mitä pitäis tehä kun nytte on vireinä leovincen paisari (vakio välipilli ja änkkä) 106 suutin, moric porattu. Nytte kun painaa kaasun noin puoleen väliin niin booaa mutta kun laittaa kaasun pohjaan niin kulkee hienosti. Mitä pitäis tehä?
22.11.2012 9:21
Säätää neulaa rikkaammalle.
26.11.2012 21:40
Mitäs veikkaatte mopon huipuiksi kun kiinni airsal 70ccracing, giannelli ja 14/62välit.
Ja entä jos vaihtaisin 14/53 mitäs huiput suunnilleen sillon. Vähän neuvon, että 13/62 meni giannellilla 80tutkaan...
Ei siis toimi mittari, eikä löydy gps:ää
26.11.2012 21:52
Tuolt saat suuntaa antavan tuloksen, eli jos aiemmin meni 80 nii noil pidemmillä väleillä menis 100.
2.12.2012 18:51
kallaves kirjoitti:Otat koko putken pois ja alku käyrässä on supistus. Ite tänä aamuna kulki viel 52 ja otin kurin poikkee nii kulki yli 80 .l
mittariin vai gps ku mittariin vakio dt putkella 86 ja gps 76
5.12.2012 13:56
Mikähän mahtaa DT:ssä olla vikana kun tankillisella ajaa vain noin 40 km. Vakioputkella ajoi noin 70 km nyt enoxin kanssa vain 40 km.
5.12.2012 15:28
Montako litraa oot saanu sinne tankkiin tankattua?
5.12.2012 17:29
Toi 70km kuulostaa myös melko vähältä
Tankki vuotaa? Tai sitte et oo saanu tankattuu täyteen? Ite oon kuiteski päässy vakiolla n.150km/tankki ja talvisin n.100km.
5.12.2012 17:42
joo kyllä itekki turpokitillä sama mite vingutti nii 120km pääsi tankillisella
5.12.2012 21:00
Onko mitää perää että jos tukkis sen "hukkaputken" (joka ei ole hukkapputki muttakun en nyt parempaakaan nimeä keksinyt
) niin se tois vääntöä aika paljoki? Ja ittekki kun koitin (kaverin omaa mille oli tehty niin) niin oli aika paljo vääntöö...
5.12.2012 22:22
Ja siitä oot varma että kaverin dt on muuten 100% samassa kunnossa kuin omasi, että pystyit vertaamaan? Sehän on pakokaasujen hapetussysteemi, enkä usko että se vaikuttais vääntöihin ainakaan niin että ero ois huomattava.
6.12.2012 1:08
tunturi97 kirjoitti:Onko mitää perää että jos tukkis sen "hukkaputken" (joka ei ole hukkapputki muttakun en nyt parempaakaan nimeä keksinyt
) niin se tois vääntöä aika paljoki? Ja ittekki kun koitin (kaverin omaa mille oli tehty niin) niin oli aika paljo vääntöö...
Aijaa? ite tukin sen hapetusputken ja tuli huomattava tehokuoppa 8000-9400rpm alueelle joten nyt on putki taas auki . Ja eikös se hapetusputki pidä katalysaattoria puhtaampana?