15.6.2017 18:22
Janizer kirjoitti:Ootko tsekannu että staattorin pohjalevy on kunnolla kiinni
15.6.2017 18:27
15.6.2017 18:50
johnnyw kirjoitti:Eipä staattoria muuten saa näkyville kun irroittamalla magneeton/vauhtipyörän.
15.6.2017 21:04
15.6.2017 22:49
16.6.2017 11:34
Janizer kirjoitti:Ootko tsekannu että staattorin pohjalevy on kunnolla kiinni
16.6.2017 13:38
16.6.2017 14:32
Malagutisti kirjoitti:Yleismittari vastuualueella ja CDI:n liittimistä
1.Pick-up -käämi, punainen-valkoinen 120 Ω ÷ 20%
2.Latauskäämi, vihreä-valkoinen 700 Ω ÷ 20 %
16.6.2017 14:54
16.6.2017 15:01
Malagutisti kirjoitti:Tulppa ja tulpan hattu? Varmaan tulpan oot jo vaihtanut mutta tuolla oireilulla menee uusikin äkkiä.
Onko sylinteri käynyt irti? Olisiko kampiakselin päällä näkynyt ylimääräistä öljyä? Voisi olla rikkinäinen kytkimen puolen kampuran stefa ja hotii vaihteistoöljyä kampiakselia.
16.6.2017 16:26
16.6.2017 16:32
16.6.2017 16:54
johnnyw kirjoitti:Jos kytkimenpuolen kampiakselin stefa vuotaa ni silloin kampikammioon pääsee vaihteistoöljyä. Yleensä tuolloin mopo toimii yleisesti heikosti, eli röpöttää ja savuttaa paljon ja on tehoton. Tosin sillon pakokaasu kyllä yleensä haisee erikoiselta/todella pahalta ja savutus on todella reilua.
17.6.2017 21:12
Derbikiller666 kirjoitti:Tietäskö kukaa miks derbissä hirttää kaasu aina ku ajaa ja laittaa kytkime pohjaa? Ja yleensä kylmällä koneella nostaa kierroksia tyhjäkäynnillä heti, mistä johtus?
18.6.2017 11:37