Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
9.4.2014 22:48
toi 90 suutin vaikuttaa jo bensan syöntiin mut eihän tuo sata kilsaa nyt nii vähän oo aika normaali omasta mielestäni
10.4.2014 15:53
tilasin tossa ton airsalin 50cc derbiin 2006-- eteenpäin nii kuuluuko sen olla erinlainen kuin vakiosynlinteri esim kansi on pinnapulteilla kiinni eikä erikseen niiku vakiokansi on kiinni ja männässä on vain 1 männänrengas.vai onko tullu väärä sylinteri?
Viimeksi muokannut connydaa päivämäärä 10.4.2014 21:20, muokattu yhteensä 1 kerran
10.4.2014 21:20
mulla puutuu mun leovince v6 se kiinnityslaippa niin miten voin korvata sen , ,,käykö vakio putken kiinnityslaippa siihen ?
10.4.2014 21:52
connydaa: juu noissa airsaleissa on yksiosaiset kannet myös 2006 eteenpäin ja männissä vain se 1 rengas.
11.4.2014 14:31
mitä eroo siinä on jos on vaa 1 männänrengas
11.4.2014 15:18
Se on tehokkaampi, mutta mänällä ei aja niin kauan.siis ei se paljoo tehokaampi oo mutta kun mopon sylintereistä puhutaan niin teho on aina tervetullutta.
12.4.2014 23:08
mistä johtuu kun laitan mopon päälle ja ykkösen nii mopo sammuu jos ei paina kaasua vähän ja tää ongelma on vaan käynnistyksen jälkeen ei muuten. toimii muuten ihan normaalisti paitsi ku laittaa vaihteen käynnistksen jälkeen
12.4.2014 23:10
Kytkin luistaa ei sen vaarallisempaa.
13.4.2014 9:29
Tässä ilmeisesti tarkoitetaan sitä, että kun kylmää moottoria kierrätetään vapaalla, kytkinkahva painetaan pohjaan ja ykkösvaihde isketään silmään, niin mopo meinaa sammua siihen paikkaan ellei sitä kierrätä vähän enemmän, eli puhutaan pikemminkin siitä ettei kytkin vapauta, sen sijaan että se luistaisi. Toi voi johtua ihan yksinomaan siitä että lootaöljyjen viskositeetti on kylmänä suurempi ja kytkin alkaa toimia paremmin kun öljyt ovat lämmenneet hetken ajossa.
13.4.2014 14:19
Yleisesti on ihan hyvä moottorille lämmittää sitä hetken ennenkun alat käskyttämään.
13.4.2014 19:19
nii mut se ongelma on aina ku sammuttaa ja käynnistää ja laittaa vaihteen vaik ois lämmin kone?
14.4.2014 20:09
Mistä saa gileraan(sama tekniikka kuin derbissä) uuden flektin lämpöanturin?
14.4.2014 20:13
Minkäslaiset huoltovälit näissä DRD proissa on? Vaihtovälit esim kampuralla?
14.4.2014 21:48
Mitä tapahtuu jos laitan 60w magneeton derbi drd racinkiin kun ohjekirjassa lukee että magneetto on 65w ??
16.4.2014 23:30
mistä ihmeestä vois johtua että derbi meinaa sammua eli ei vastaa kaasuun, booaa vaan jonku 2 sekunttia kunnes lähtee hikiseen röpöttäen takasin käyntiin kun hyppään jostain pienestä pompusta tai jos muuten vain sillein tymähtää koko mopo tai esim ajaa jossain polulla jossa on paljon kantoja niin että koko höskä pomppii tai joskus kun nostaa keulaa? kaksi eri kaasaria ollu käytössä ja molemmilla teki samaa. malli on senda xrace 2010