Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
4.6.2013 21:59
Tottakai lämpimällä ilmalla kone lämpenee tosi nopeesti kun ei ole liikkeessä. Se jäähdytysjärjestelmä tarvitsee sitä viileämpää ilmaa kuitenkin. Ja tottakai lämpimällä ilmalla kone käy lämpimänä, koska ei ole sitä niin viileää ilmaa tarjolla, joten kone ei jäähdy niin hyvin. Ei siitä kannata olla huolestunu jos syyläri ei ole polttavan kuuma ja nesteet ei kiehu ulos.
5.6.2013 10:45
sanokaas kuinka kiriälle pittää nuo kytknjousten pultit pistää ja onko sen päällimmäisen levyn, jossa on se nuoli niin onko sen tarkoitus pyöriä koko ajan vaikka onki vaihe päällä? Ja miten sen kytkimen sais säädettyä hyvin siitä säätöruuvista siitä päältä?
5.6.2013 11:09
eddiedo kirjoitti:mites tyhjäkäynnillä? taitaa käydä laihalla...
Tyhjäkäynnillä toimii myös normaalisti, eli ainoastaan tapahtuu, kun pistää kaasun vähän rivakammin pohjaan siinä 30km/h:n paikkeilla.
5.6.2013 12:31
Onkoha bensahana särkyny ku laittaa esim 5 L bensaa tankkiin ni bensaa alkaa vuotaa siitä hanan ja tankin välistä. sit ku alkaa bensa vähentyä tankissa ni ei vuoda yhtään.
5.6.2013 21:13
Mitä tarkoittaa mittarissa r 05-03?
5.6.2013 23:48
tietääkö ketään, että pitäisikö moottorivalo palaa silloin, kun vilkkujohdot eivät ole kiinni?
ps. itselläni palaa ja ajattelin kysyä vaan, että voisiko vika olla vilkuissa...
5.6.2013 23:54
Itellä ei vaikuta mitenkään moottorinvikavaloon se että onko vilkut kiinni vai ei.
5.6.2013 23:57
okei
mutta olisiko tietoa, että onko joku "perusvika" mistä voisi olla syy?
6.6.2013 0:21
Hmm... No kannattaa tarkastaa ainakin solenoidin piuhat (se harmaa mötikkä kaasarin vieressä). Miulla se vikavalo palaa sen takia, tosin oon ite ottanu sen hökötyksen pois.
6.6.2013 9:07
Saisinko vastauksen minun kysymykseeni sivun alussa? KIITOS!!!
6.6.2013 11:47
Olen ekaa kertaa pyttyä avaamas ja pytty ei meinaa irrota vaikka aika paljon on osaa purettu. Mitähän tuosta
http://www.motot.net/galleria/kuva184546/ vielä pitäs purkaa et lähtis nätisti? Noista yllä olevista johtohärpäkkeistä oon ottanu ton kytkin vaijerin pois. Putki on kans otettu pois vaikka se kuvassa näkyy
Otin jokusen kuvan pytystä ja kannesta jotka tosin hieman epäselviä pytyn osalta koska pytty ei ole vielä irronnut. Onks toi kansi vielä käyttökelpoinen ja miltäs nuo pytyn naarmut näyttää? Käynyt detsi laihalla seoksella männästä päätellen
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo17930/EDIT: Nyt lisätty pari hieman selvempää kuvaa pytystä. Menisköhän näiden kuvien perusteella pelkällä männän vaiholla vai kannattasko hoonata varman päälle?
6.6.2013 16:57
Ihan vetämällähän se pytty siitä lähtee, ku on kannen irrottanu (?)
6.6.2013 18:00
Joo hei onko tossa -06 dt : ssä 18mm kiertokangen alatappi.
Joku suositelkaa miulle kampiakseli linkillä, max hinta 150 €. Ja että se sopii sitten kanssa
8.6.2013 9:39
Andis kirjoitti:Ihan vetämällähän se pytty siitä lähtee, ku on kannen irrottanu (?)
Ei ihan lähe. Ottaa kiinni siitä kohasta missä kulkee kytkinvaijeri ja siinä samassa on myös yksi syylärin kiinnityskohdista. Pakko kait vääntää putkitongeilla tota systeemiä vähän et saa pytyn pois
EDIT: Nyt sain pytyn pois. Kannattasko pyttyä hoonata näiden naarmujen takia
http://www.motot.net/galleria/albumi23680/? Nuo naarmut ei tunnu pahemmin kun kynnellä koittaa. Tuli napattua kuva myös männästä
Ps. Tarvis vissiin hommata uus kansi kun tää vanha on aika kärsiny vai kuinka?
http://www.motot.net/galleria/kuva184547/
10.6.2013 9:09
Noi on niitä dtn ominaisuuksia, helpoiten oisit saanu pytyn irti irrottamalla koneen etummaisen kiinnityspultin ja nostamalla konetta, pytyn hoonaisin, kannessa noi hakkaumat ei haittaa mitää, jos ne häirittee nii voi niitä vähä hioa pois.