Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
13.9.2014 1:24
Vaiha tulppa ja kato liittimet sekä mittaa puola ja tulpanjohto&hattu.
13.9.2014 15:24
derbinisti kirjoitti:Ilmeni taas semmoista ropleemaa, että männän helmasta lohkesi 5mm pala irti, niin uskaltaako sen verran lyhentää kumpaakin helmaa sorvilla ilman että ilmenee ongelmia? Helmahan ei siis ole kokonaan lohki.
Tää on taas niinkun typerin mahdollinen paikka säästää rahaa. Osta uus mäntä ennenkuin joudut koko pytyn vaihtamaan.
13.9.2014 16:08
Miten sais korjattua helpoiten ku meni öljypohjasta kierteet siitä öljynpoisto reiästä
?
13.9.2014 18:21
Vääntämällä sinne lohkoon uudet kierteet.
Mutta voisithan sellastakin temppua testata että heität tiivistemassaa siihen proppuun ja laitat sen propun takasin lohkoon. Tuskin pitää, mutta onhan hyvä aina kaikkia keinoja kokeilla.
13.9.2014 18:28
Mikäköhän derbissä on ku alkaa yskimään silloin tällöin joskus enemmän joskus vähemmän ja yleensä ala- keski kieroksilla?
13.9.2014 18:52
Itellä teki juuri toissapäivänä samaa, mutta korjaantui kun laskin neulaa alaspäin yhden pykälän.
14.9.2014 14:51
Dioxide kirjoitti:derbinisti kirjoitti:Ilmeni taas semmoista ropleemaa, että männän helmasta lohkesi 5mm pala irti, niin uskaltaako sen verran lyhentää kumpaakin helmaa sorvilla ilman että ilmenee ongelmia? Helmahan ei siis ole kokonaan lohki.
Tää on taas niinkun typerin mahdollinen paikka säästää rahaa. Osta uus mäntä ennenkuin joudut koko pytyn vaihtamaan.
Siitä vaan molemmilta puolilta saman verran pois. Jos on laatu mäntä niin en välttämättä uutta ostais, eiköhän se kestä vähän lyhyempänä. Halvat männät kestää tai ei kestä kokonainasenakaa niin tuskin haittaa vaikka 15e step2 palaa ottaa pois, ompahan vähämmän hajottavaa.
14.9.2014 20:04
Olis tällänen "ongelma" että derbi kiertää rajottimelle asti kuutosella mutta ei kulje kun 55 vaikka välit on 13/65
edellinen meni 11/65 väleillä 60 mitään ehdotuksia?
14.9.2014 20:23
Kevyemmillä väleillä se on jaksanu kiertää rajoittimen yli. Sen takia kulkenut kovempaa. Rajoittamaton cdi maksaa varmaan sen 20-30e tai sitten ostat tehoputken ja nakutat sitä rajoitinta vasten 65km/h 9400-10t rpm mihin pääseekää kiertämää.
14.9.2014 20:41
Mikä täsä nyt voi olla vikana? Toimii hyvin kun laittaa käyntiin ja ajelee n.1km. Sen jälkeen alkaa käydä niinkun ois bensahana kiinni ja hyytyy vähän ajan päästä. Sitte ku antaa olla hetken ja lyö käyntiin nii sama homma. Nyt vaihettu: manuaalinen bensahana, imukaulan kumi, kokeiltu 4 eri suuttimella (82, 90, 95, 110)(joista 110 toimii parhaiten), 3 eri tulpalla (BR8ES, BR9ES ja joku denson tulppa) ja kaasaria on joka suuntaan säädelty. Ei jaksa kiertääkään enään lähellekkään loppuun asti, ennen kulki 72 tasasella, nytten oon saanut enintään 64, jonka jälkeen hyytyi. Mopo siis DRD Racing 2008, jossa kuriton vakioputki, vapari, 110 suutin ja neula alimmassa lovessa.
14.9.2014 23:02
Itellä teki moottorikelkka samaa kun oli polttoaineletkuna semmosta mikä ei kestä bensaa ni se meni semmoseks löllöks ja tukkoon hetken käytön jälkeen
15.9.2014 7:58
Ookko koittanu vakiosurattimella¿¿
15.9.2014 8:22
miksköhän ees pitäis koittaa, jos kyseises derbis on vapari ja tehari yms?
15.9.2014 14:53
Ranenare
Kaasutin irti, täydellinen puhdistus. Ruuvit alkuperäisiin säätöihin ja 80-90 suutin.
Ensimmäisenä kuitenkin käy kokeilee ilman tankinkorkkia. Jos toimii ilman korkkia niin korkin korvausilmareikä on tukossa, jolloin poraat 1mm terällä reijän keskelle korkkia.