Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
18.5.2013 14:37
Kuuskulma avain pyörii siinä tyhjää ei se pultti vaikka on just oikean kokoinen avain
18.5.2013 22:58
Väännä se vaikka papukaijapihdeillä irti. Vähän nyt omatoimisuutta!
19.5.2013 10:48
Mikä mahtaa olla vikana kun oma dt toimii moitteettomasti about kilometrin verran ajaessa sitte yhtä äkkiä kierrokset laskee ja ei jaksa enää liikkua, valtava pätkiminen ja kun sammuttaa ja laittaa käyntiin niin taas toimii muutaman 10 sekunttia jonka jälkeen taas rupeaa pätkimään, tulppa ja puola on vaihdettu, niistä ei nähtävästi johtunut.
19.5.2013 17:35
Kävisköhän todella rikkaalla ?
19.5.2013 19:50
ei sekään ole ongelma. Ongelma esiintyy silloin varsinkin kun nappaa keulan ilmaan niin heti silloin rupeaa pätkimään jolloin kierrokset 4000 korkeintaan
19.5.2013 21:47
Terveppä terve.
Elikkäs mulla on -06 vuoden vihreemusta detsoni ja tuli tänää kesken ajon sellanen pieni vika että kaikki vilkut sano itsensä irti. Eli mitään ei tapahdu jos vilkku nappulaa painaa oikealle/vasemmalle. Jos jollain olisi -06 vuosimallin sähkökaaviota (en tiedä onko uudemmissa samat sähköt?http://www.motot.net/galleria/kuva34382/) niin voisiko ystävällisesti pistää linkkiä/kuvaa tulemaan niin saisi korjattua ne
Itse en ainakaan löytänyt netistä.. Olis kiire saada kuntoo ettei tuu poliiseilta sanomisii/pääsis ajelee taas
Jos jollain ideaa miksi mennyt pimeiksi, niin voi myös kommentoida (itse en ole ehtinyt pahemmin tutkia kun tunti sitten meni pimeeksi, että huomenna sitten tarkemmin alan tutkiskelemaan)
Kiitoksia kaikille ketkä jaksavat nähdä vaivaa.
21.5.2013 18:33
Onko 78 suutin hyvä? En ole virittänyt. Alkuperänen 80 suutin meni hukkaan ja minulla oli varalla toi 78
21.5.2013 18:44
Voi kyllä käydä hieman laihalla, koska joillakin on alkuperäinenkin suutin ollut liian pieni. Mutta kokeile miten toimii tolla.
21.5.2013 20:58
82 aion laittaa kävis sit paremmin..
22.5.2013 15:26
nooa10 kirjoitti:Terveppä terve.
Elikkäs mulla on -06 vuoden vihreemusta detsoni ja tuli tänää kesken ajon sellanen pieni vika että kaikki vilkut sano itsensä irti. Eli mitään ei tapahdu jos vilkku nappulaa painaa oikealle/vasemmalle. Jos jollain olisi -06 vuosimallin sähkökaaviota (en tiedä onko uudemmissa samat sähköt?http://www.motot.net/galleria/kuva34382/) niin voisiko ystävällisesti pistää linkkiä/kuvaa tulemaan niin saisi korjattua ne
Itse en ainakaan löytänyt netistä.. Olis kiire saada kuntoo ettei tuu poliiseilta sanomisii/pääsis ajelee taas
Jos jollain ideaa miksi mennyt pimeiksi, niin voi myös kommentoida (itse en ole ehtinyt pahemmin tutkia kun tunti sitten meni pimeeksi, että huomenna sitten tarkemmin alan tutkiskelemaan)
Kiitoksia kaikille ketkä jaksavat nähdä vaivaa.
Vähä myöhässä, mutta ei se mitää
Ite luulen, et sulla on vilkkurele hajonnu, ne ei montaa euroa maksa, ja tietysti kannattaa kattoo kaikki vilkkujen johdot läpi ettei pääse oikkarii mistää
22.5.2013 20:09
Andis kirjoitti:Vähä myöhässä, mutta ei se mitää
Ite luulen, et sulla on vilkkurele hajonnu, ne ei montaa euroa maksa, ja tietysti kannattaa kattoo kaikki vilkkujen johdot läpi ettei pääse oikkarii mistää
Juu elikkä vika on jo vähäsen selvinnyt
.
Takavilkuilla on molemmissa kosketus häiriötä, sekä vilkun katkaisijassa hieman vikaa, eli ei ota kunnolla johdot toisiinsa (aiheuttaen sen ettei vilkut vilku). Rele on ihan kunnossa
. Ei muuta kun huomenna kauppaan kattelee uusia vilkkuja taakse, sekä uutta vilkunkatkaisijaa.. Easyparts:ilta kun katseli niin suolanen hinta vilkunkatkaisijalla, 57e
Mutta kiitoksia vastauksestasi (:
22.5.2013 22:26
Eiks oo mitää mahista korjata sitä vilkun katkasijaa? Aika kallis osa näköjää
Nii ja onko noi takavilkkujen kosketushäiriöt ite vilkun sisällä vai johdoissa? Varmaan ite vilkussa, ku tuskimpa sä muuten uusia etsisit
Mullaki oli joskus kosketushäikkää vilkussa, se polttimo oli jotenki päässy kääntymään siellä sisällä. En tiiä et mimmoset vilkut sulla on, mutta ne pystyis ehkä korjata
tää oli tämmöstä köyhän miehen puhetta ku pitää kaikkea yrittää korjailla
25.5.2013 13:21
Olinpaha tuossa eilen ajelemassa ja yhtääkkiä rupes vaan hyytymään, ennen ku sammu ni kytkimestä rupes kuulumaan jotakin ihme ininää. katottiin kotona että mikäs v*ttu siellä nyt mättää ja sielläpä oli kytkin ihan kuiva... noh laitettiin öljyt sisää ja rynkytettiin ees taas että irtoais mutta ei... nii sanokaapas nyt että mikä on vikana ku pistää 1 vaihteen päälle ni takarengas menee lukkoon ja ku pistää vapaan ni silti laahaa muka että vaihe olis. Ainiin ja kytkimen palautusjousi mennyt poikki voiko se vaikuttaa paljoa?
25.5.2013 13:30
Lähtee kumminki käytiin ? Ja on itelläkin katkennu se, eikä vaikuta mitenkään.
25.5.2013 14:17
lähtee käymään mutta liikkuu vain ''vapaalla'' sitten ku pistät ykösen silmään takarengas menee lukkoon ja ei liiku mihinkään. Ja sammuu samantien.