Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia RX/MX

7.4.2012 18:13

Korone kirjoitti:
MiniMies kirjoitti:Jaa sullahan pitäs huiput olla jo reilusti päälle 100 joten vähän kehtaan epäillä kiekkalukemias.


No tuota itseasiassa itsellä on vielä "epäaidompi" juttu, aivan loppusyksystä kun rx kärsi vähän väljyydestä, 12-51 väleillä ja arrowilla huiput oli 84 RAJOITINTA vasten, vaikka kuulostaa epäaidolta niin totta on, 50cc pytty jne... meni rajoittimelle asti, eli 13t 6. vaihteella.

Rajotin rajoittaa 13 tonnissa? Mikäs järki siinä on? Ja nyt en ihan ymmärrä jutun pointtias muutenkaan, kohtuu normaaleiltahan nuo lukus kuulostaa :lol:

Re: Aprilia RX/MX

7.4.2012 18:56

Se ducatin "rajottamaton" rajottaa 13t :D

Re: Aprilia RX/MX

7.4.2012 21:00

hei, mikä noissa 112 ja 113 koneissa käytännössä on erottava tekijä, joka aiheuttaa nuo tehoerot?

Re: Aprilia RX/MX

8.4.2012 2:40

Unohda vaan :D En oikein itsekkään enään ymmärrä mitä yritin sanoa :D:D

Re: Aprilia RX/MX

8.4.2012 14:58

Pieni ongelma...en löydä mistään Rx:ään käytettyä takavannetta. Laakeripesä tohjona, ja alkaa se muutenkin olla parhaat päivät nähnyt. Kysymys: sopiiko minkään muun merkin takavanne suoraan rx:ään?? Ilman muutostöitä. Onko kellään kokemuksia vaihdosta?? Kiitti vastauksista.....

Re: Aprilia RX/MX

8.4.2012 19:50

Ootko kysyny tolta onko vielä takavanne jäljellä? http://www.nettivaraosa.com/mopojen-varaosat-ja-tarvikkeet/1299813 En oo varma onko kukaan laittanu toisen mopon vanteita näihin :|

Re: Aprilia RX/MX

9.4.2012 2:50

mikiizz kirjoitti:hei, mikä noissa 112 ja 113 koneissa käytännössä on erottava tekijä, joka aiheuttaa nuo tehoerot?

niissä on eri pytty, 112 on hitusen tehokkaampi (ei sitä pers dynolla huomaa). 112:ssa pakoputken kiinnityksen sisennys on isompi, eli putket ei käy päikseen toisiinsa.

Re: Aprilia RX/MX

9.4.2012 13:27

ok kiitos :)
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 9.4.2012 15:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.

Re: Aprilia RX/MX

13.4.2012 7:20

240turbo kirjoitti:Se ducatin "rajottamaton" rajottaa 13t :D

No eipä tuo vakiopannu tota enempää kiertäiskää. Mulla veti muinoin kiekkamittarin ympäri ja pätkytti ihan vitusti, turhia tollaset lukemat vakiopannulla.
Toi ducatin rajottamaton cdi on ihan paska, tippu itellä huiput sen kans vrt. vakioon.

Re: Aprilia RX/MX

14.4.2012 18:09

Nyt alko sit mäksä laakee kaks päivää sen jälkee ku sain kortin :eek: ... ekaks alko vuotaa siint korkist mist lisätää öljyi, kiristin sen ni alko vuotaa siit minne menee kierrosmittarin vaijeri, ja mullahan on otettu mittari pois. Kiristin senkii, sit toimi vähän aikaa ennenku huomasin et kytkimenakselist alko tulla sit öljyy ja sit huomasin sen et rajotint ei saa enää pois päält, ku on phot eco :roll: ... Joku vois vastailla mun ongelmaa :|

Re: Aprilia RX/MX

18.4.2012 12:51

240turbo kirjoitti:Ootko kysyny tolta onko vielä takavanne jäljellä? http://www.nettivaraosa.com/mopojen-varaosat-ja-tarvikkeet/1299813 En oo varma onko kukaan laittanu toisen mopon vanteita näihin :|


Heps..

Taas räxä kulkee. Sorvattiin takakeskiön laakeripesät hiukan suuremmiksi, ja holkitettiin ne(40egee), sit uudet laakerit pesiin. Tilasin uudet pinnat Nakkilasta, ja puol mm paksummat kun täs olleet alkuperäset, nyt tukeva ja reiätkin tiukat. Pinnaus makso 25 egee ja pinnat 110....tuli hiukkasen halvemmaksi, kuin jos olisi pitänyt ostaa uusi täydellinen vanne....uuden vanteen hinta 670!!!! :eek: Sellaista...

Re: Aprilia RX/MX

18.4.2012 14:39

No hyvä että tuli kuntoon ;) Aika halpa pinnotus :eek: tai en kyllä tiiä paljon sen kuulus maksaa mutta luulin että maksas enemmän :D Pinnat oli aika kalliita?

Re: Aprilia RX/MX

28.4.2012 11:26

Mitkä ovat 02 ja 05 räxän vakiovälit ?

Re: Aprilia RX/MX

28.4.2012 18:53

11-51.

Re: Aprilia RX/MX

1.5.2012 10:57

krissse kirjoitti:Nyt alko sit mäksä laakee kaks päivää sen jälkee ku sain kortin :eek: ... ekaks alko vuotaa siint korkist mist lisätää öljyi, kiristin sen ni alko vuotaa siit minne menee kierrosmittarin vaijeri, ja mullahan on otettu mittari pois. Kiristin senkii, sit toimi vähän aikaa ennenku huomasin et kytkimenakselist alko tulla sit öljyy ja sit huomasin sen et rajotint ei saa enää pois päält, ku on phot eco :roll: ... Joku vois vastailla mun ongelmaa :|




HUOHOTINLETKU TUKKEESSA!!!

itsellä oli sama ongelma, ota letku lohkosta pois, putsaa ja voila.