Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
1.4.2013 12:27
Juuh elikkäs.. Mopo pysyy käynnissä ihan normaalisti ja ottaa kierroksia, mutta sitten kun lähtee liikkeelle niin hyytyy... Mopolla pystyy kuitenkin ryyppy päällä ajamaan normaalisti. Kellään ollu samanlaista vikaa?
1.4.2013 14:10
Käy laihalla, isompaa suutinta kehiin. Kaasari voi myös olla paskanen, eli sekin kannattaa avata ja putsailla paineilmalla.
1.4.2013 15:47
Mikähän tossa derbissä on?
Pytty on 70cc Airsal ja kaasari 17,5mm phva.
Tuntuu käyvän kokoajan rikkaalla vaikka suutin olisi 100,70 tai 54 ei mitään muutosta käytöksessä.
Olen myös kokeillut eri ilmansuodattimella sekä neulaa nostamalla/laskemalla ja ilmeruuvia kääntelemällä.
Apua kiitos!!!
1.4.2013 16:30
Ettei oo ryyppy jumittanu päälle tai kaasarissa jotain paskaa?
1.4.2013 16:49
Ei oo ryyppy jumissa, eikä kaasarissakaan paskaa koska tänää aamulla vasta putsasin. Eli mitähän sille tekis?
Miten muuten ootte sisäänajanu ton 70cc Aisan?
Ajattelin että onko toi 5% bensa liian "runsasta" sille kun kaveri sano että eka tankki 5% sit 4% ja sen jälkeen käyttää 3%.
1.4.2013 19:55
Jos jollain olis joku melko uus derbi jossa ois samanlainen etuvalo kun derbi drd x-treme 2011 mallissa vois kertoo mulle missä järjestyksessä ne kolme johtoa on siin etuvalossa. auttaisi minua tosi paljon koska olen sekoittanut sen järjestyksen eikä pitkät toimi.kiitos sille joka vaivautuu auttamaan.
1.4.2013 20:19
raisusti_96 kirjoitti:Ei oo ryyppy jumissa, eikä kaasarissakaan paskaa koska tänää aamulla vasta putsasin. Eli mitähän sille tekis?
Miten muuten ootte sisäänajanu ton 70cc Aisan?
Ajattelin että onko toi 5% bensa liian "runsasta" sille kun kaveri sano että eka tankki 5% sit 4% ja sen jälkeen käyttää 3%.
5% ihan liikaa. EIkös airsali ole alupytty, eli nicasil pinnotettu? Alupytyille sisäänajo tarkottaa sitä, että kerran käyttää paikallaan lämpöseks ja sitte antaa jäähtyä kunnolla. Ja voihan sitä nyt yhen tankillisen ajella nätisti mielenrauhaks. En kyllä yli 3,5% seoksia laittas edes sisäänajoon ja kunnon öljyillä normiajossa voi ajella 2-2,5% seoksilla.
1.4.2013 20:23
itetelläni on derbi senda 98 vm ja yks kaks yhtääkkiä kytkin lakkasi toimimasta vaijeri ei ole poikki eikä muuta mutta ei vaan tapahdu mitään vaikka painaisi kytkimen pohjaan ?
1.4.2013 22:52
Kahva tunnoton?
1.4.2013 23:08
Tuppuman kirjoitti:Sulla lähteny männänsokat irti :/ itsellä teki kahteen pyttyyn saman tempun. Kallista lystiä.
...
D Hupsista. Ei ollu männänsokat. Ihan laadukkaat sokat oli, ja laitoin ne oikein otsalampun kanssa silloin paikoilleen ja urissa ollessaan varmistin liikuttelemalla sivuillepäin, hyvin olivat paikoillaan.
-Vikakin löytyi. Kaasuvaijerin Y-haarasta valkoisesta muovista lähti öljyvaijeri irti. Ongelmaa ei löytynyt siksi koska ensikäynnistyksessä iskin öljyä tankkiin bensan sekaan lisävoiteluksi, tässä tapauksessa lisävoitelu oli kokonaisvoiteluna. Illalla tankatessa ja aamulla töihin lähtiessä seokset pääsivät jo niin laihaksi että iski sitten kiinni..
Tyhmä olo, ja että olikin niin outo ongelma..
2.4.2013 13:00
päälleppäin kaikki näyttäisi toimivan hyvin mutta kytkin ei vaan pidä :o en ymmärrä mikä voisi olla kun en ole mikään mestari mopojen kanssa
2.4.2013 15:24
Liikkuuko eteenpäin ihan kunnolla, samalla lailla kun ilman kytkintä, vai hitaasti?
2.4.2013 21:14
ihan samalla tavalla kun ennekuin kytkin rupesi temppuilemaan
2.4.2013 22:35
Auttakaa tyhmää, kuinka usein mäntää tarvis vaihtaa mopona derbi drd pro?
2.4.2013 22:40
Jos vakio eikä rääkätty niin 15tkm oikeen hyvä, ei yhtään aiemmin tarvi. Jos on viritetty edes joskus ja rääkätty jonkun verran niin 10tkm.