Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Beta RR-50

30.12.2012 0:07

Ootteko tilannut tuota tuorevoitelu öljyä?http://www.vsmotoparts.com/castrol-power-rs-box-12-x-1-liter

Eli onko tuo samaa laadultaan kun Castrol Power1 racing 2t?

30.12.2012 4:14

Samaa tavaraa se on, mutta silti turhaa ostaa mopoon tuollaista, koska tuorevoitelun kanssa se savuttaa silti :s

30.12.2012 20:55

Mulla olis vähä kysyttävää tosta .. Ku mulla on siel penkin alla 2 mölttiä ja sähkö kaavion mukaan kummatki on jännitteen säätimiä / Regulaattori .. Mutta kun sen toisen ottaa irti mopo ei käynnisty enään eli voisi olla cdi itsen en ole oikeen varma Valaiskaa asiaa minulle ja kertokaa omia kokemuksia kun olen asentamassa rajoitinta (; Kiitos vastauksesta (;;

30.12.2012 22:41

Se sytytyspuola on siellä tankin alla, semmone musta mötikkä.

1.1.2013 1:24

Moi! Sellasta kysyttävää et saisko ton Betan savuttamisen loppumaan millän muulla keinolla ku tuorevoitelun poistol, jos ei, niin onks toi tuorevoitelun poistaminen hankalakin juttu, mitä kaikkee tarvii tukkii tjs.... helpoimmalla tavalla tietysti sais sanoo.
Sitte viel et ku itellä on just vaihettu ketjut ja rattaat huollos (200km sitte), ja haluisin Betan kiihtymään, nyt ees jonku verran nii kiihtyyks Beta hyvin vaikka 10-50 väleil, nyt on 12-50 välit, vai ostanko samantien 10-56 välit?? Tottakai laittaisin Betan kulkee kovempaa ku vakiona (60-65), suutinta tottakai vaihdan jne... mut toi savuttaminen ei oo omast mielest kiva juttu, ja jos kiihtymään sais, oon ajatellu joku 24mm peltikuri 90-100 suutin ja sit jotkut hyvä välit.
Sitte jos joku viel on halukas kertoo tosta häkkikorost jotai, esim. kuin suuri kannattaa olla jne... nii voi kertoo, ku sellastaki oon ajatellu Betaan, ja oma Beta on RR 50 Track Motard 2010. :D

1.1.2013 2:27

Mulla oli 2009 vuosmallisessa häkkikoro semmonen että just ja just mahtu pulttien kannat vierekkäin ja oli omaan silmään aika sopiva.
Tässä kuvassa häkkikoro paikallaan:
http://www.motot.net/galleria/kuva142483/

1.1.2013 2:32

No jos vaikka koittaisit jotain toista 2t öljyy ni ei välttämättä savuttais niin paljo! itellää ei hirveesti savuta tai jos savuttaa niin vaan kylmällä kun on sellaista höyrymäistä :P Ei kannata ottaa sitä pois kuiteskaa..
Jos haluut betan kiihtymään ni eturatasta pienemmäks vaa. Tai sitte teharii tms..
Itellä kuriton ja vakiovälit niin on mukava päristellä ja kiihtyyki johkuu :)
Häkkikoroo sellain sopiva väli pulttien välii.. katot vaikka mun kuvist minkälain mul on :) Teet uudet kiinnikkeet helposti vaikka reikänauhasta , penkkikin menee kiinni kun vähänaikaa painii :lol:

1.1.2013 2:47

Juu voisin koittaa jotai castrollin öljyy tms..., ku en ees tiiä mitä tos on nytte. Nyt on pakko sanoo et ttomidi:llä on yli hieno mopo! :D ja Aap- sulle laitan yv:eel yhen jutun =)

2.1.2013 3:03

http://www.youtube.com/watch?v=tQNruNPC ... e=youtu.be
Joo tuossa kaveri väsäs nopiaa mulle tälläse iha läpäl. Tos videos oli kurittomana jos ehkä älykkäimmät huomaa, paskat 3 clippii koska enempää ei löytyny, ja muut oli ihan paskoja :S Sillo ku oli viel sulaa meni kyllä kilvelle ja kaikkee muuta kivaa mitä tuossa videossa ei ole koska toiha on vaa paskoja clippejä pikasesti otettuna...

Tylsyyttäni tässä kirjottelen :|

3.1.2013 23:22

Moro vaa! Kyselisin vähän noist häkkikoroist, ku itte meinasi -10 Track Betaan häkkikoroo, mut en tiiä mikä ois hyvä niitte pulttien väli olla, ne kellä häkkikoro on, nii vois sanoo et paljo teil on niist pulttien keskikohdist mittaa siin keskell ja ois hyvä jos jotai kuvaaki ois et näkis millanen, ku en kumminkaa kauheen korkeet haluu, mut sellanen pieni mikä ny jonkunverran ees korottaa, ku on nii laiskan näkönen tommonen normi Beta :D

3.1.2013 23:25

Älä poika stressaa teet ne palat aluks valmiiks , katot vaa jonkunnäkösen välin siihe ja poraat ;) Eisil oo mitää merkityst jos se millil heittää xD

3.1.2013 23:46

Ei ne palat mikää vaikee ookkaa tehä, mut kai mää jotai aikaa sit saan =)

4.1.2013 0:09

Vois vähän käyttää omaa päätänsäkin näissä, ja mä vielä sanoin sulle että paljon mulla oli reikienväli kun YV:llä kyselit... :lol:

4.1.2013 16:51

Kyselin vaa et kuin korkeit koroi muil on, ku en ite viel tiiä minkä kokosen tekis, mut tekemisen taidost se ei ainakaa jää kiinni, kyll mää ny tollasen pienen metallin palan osaan tehdä :D

4.1.2013 23:05

turhaa kyselet muilta ku kukaa ei osaa vastata et kuinka paljon on korottanu perää =D tee siitä oman näköses!