Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
8.9.2013 1:22
Kiitti :p tietää mitä tilaa ettei tarvitte alkaa tekemään palautuksia
8.9.2013 9:12
mikä vikana vaihoin kaasariin tiivisteet ja kohon ja laitoin ryypyn toimimaan ja sen jälkeen on booannut kun painaa kaasua vaihoin 88 suuttimesta 96 suuttimeen toimi jo vähän pareemin säätelin kaasaria vähän ja booaa vieläkin vähäsen pienillä kieroksilla ja kierokset jää leijjumaan aina vähäks aikaa ylös kun pysähtyy mutta vähän ajan päästä ne laskee normaaliin voisko vika olla viel kaasarin säädöis ja imuvuotoo en löytäny auttakaaa!
8.9.2013 10:00
Koita säätää seosruuvia.
8.9.2013 12:37
Krizuh kirjoitti:Noniin, eli tuosta tuli sakot renkaasta ja se pitäisi sitten vaihtaa niin ku tuossa renkaassa lukee TUBELESS, mutta kun kaveri kertoi että noissa on silti sisäkumit ja nyt en tiedä että onko vai eikö ole sisäkumia niin voisiko joku kertoa, pyörässä on siis vakio Sport Demonin rengas jossa kyljessä lukee Tubeless.
Katoin tuota rekisteriotetta jossa luki rengaan kooksi 130/70-17 ja perässä 62S, mitä tuo 62S tuossa merkkaa? Kun kattelin noita 62S renkaita niin oli vain tubelesseja
8.9.2013 12:57
Katot sen renkaan koon vaan ja marssit kauppaan... Ei se nyt niin vaikeaa ole...
8.9.2013 13:06
Netistä ajattelin tilata...
8.9.2013 13:11
No sitten katot nettikaupasta oikean kokosen renkaan... ::D Ei niillä muilla merkeillä niin väliä ole, kun DT:ssä on sisärengas kuitenkin.
8.9.2013 14:12
Osaiskohan kukaan sanoa mikä on dt:n vakioputken loppupään halkaisija ku pitäis välipilli tehdä ja ei ole nyt putkea mistä katsoa :3
9.9.2013 19:40
Vielä pitää kysyy sen verran ettää kuuluuko jtn ääniä jos on menos laakeri ku minulla rupes kuulumaan rohina koneesta se kuuluu sillon kun ei paina kaasua
10.9.2013 17:39
Auttakaas viisaammat, että miksi tuo Dt syö tulppia? Kun laittaa uuden tulpan, niin vähän aikaa pelaa loistavasti, mutta alkaa pikkuhiljaa pätkiä, ensin alakierroksilla ja kilometrien lisääntyessä pätkimistä alkaa ilmentyä myös aina yläkierroksilla asti. Voiko vika olla esimerkiksi staattorissa tai sytytyspuolassa, vai onko vika kaasarin säädöissä?
10.9.2013 17:59
Elikkäs olisiko jollain tietoa, että kuuluko yamaha dt 09 mallissa olla ilmanputsrain kotelossa reikä (näkyy kun ottaa penkin pois), kun rupesin epäilemään, että se veisi tehoja mopostani??
10.9.2013 18:59
No tottakai siellä reikä kuuluu olla, mistä muualta se ilmaa ottaisi.
10.9.2013 21:02
Henkka98 kirjoitti:Auttakaas viisaammat, että miksi tuo Dt syö tulppia? Kun laittaa uuden tulpan, niin vähän aikaa pelaa loistavasti, mutta alkaa pikkuhiljaa pätkiä, ensin alakierroksilla ja kilometrien lisääntyessä pätkimistä alkaa ilmentyä myös aina yläkierroksilla asti. Voiko vika olla esimerkiksi staattorissa tai sytytyspuolassa, vai onko vika kaasarin säädöissä?
Yleisimmiten on vika kaasuttimen säädöissä, kun alkaa syömään tulppia.
11.9.2013 19:31
Eli ihan pika kysymys että mikä on?
yamaha dt 50 vm.2007... kuriton putki, moric porattu viimesen päälle hyvin.
kuitenki tästä huolimatta ei suinkaan mopon vauhti noussut sinne oletusarvoihin mitä täällä on porukalla lukenu kyseisellä setupilla.
mopo pelkällä kurittomalla putkella jaksoin mennä vakioväleillä n.67km/h@GPS
ja taas moricin porauksen jälkeen detsoni keräili n.52km/h@GPS
ilmeisesti ei kakku riitä vakio suuttimella ja seos taitaa ollaan sisäänajon jäljiltä hieman rikkaalla normaaliin nähden..eikös aika nappi seos ollu tollainen kurittomana et ruuvaa seosruuvin kiinni ja sitten puoltoista kierrosta auki...
suutin ilmeisesti omista mopoajoista muistellen voisi lähteä etsimään 95-105 akselilta
mopo ei ole omani vaan vaimon pikkuveljen
Kiitoksia etukäteen jopa niistä hommaa tehari ja olet vitun pelle kommenteista