Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
20.5.2020 23:50
eikös noissa ole kiinankopio am6 moottori? ainakin mc scatterilla 40,3mm orkkiskoko.
27.5.2020 9:48
vetko kirjoitti:eikös noissa ole kiinankopio am6 moottori? ainakin mc scatterilla 40,3mm orkkiskoko.
maahantuojan inffo 40.25 löytyy Motor powerista
27.5.2020 16:27
Moi taas!
Nyt kyllä kesän tullen kaduttaa kun ei siihen sitä 70cc uskaltanu laittaa vaan siinä on nyt 50cc airsal, gianelli kokoputkisto, ja 115 suutin. huiput noin 70kmh?
Saako tosta 50cc enempää irti millään keinolla, tuolla myydän rajoittamattomia cdi lootia oisko niistä mitään hyötyä vai oisko isompi kaasari ja minkälaista?
Eturatasta en halua vaihtaa isompaan, että kiihtyvyys ei laske.
27.5.2020 23:20
Pakoputken lämpökääreellä vois saada vähä kaistaa venymään. Mitkä välit? Pitäis ton enemmän kulkea.
Kaasariakin vois harkita vähän isompaa.
Vinkua sylinterille
jne jne.
27.5.2020 23:49
Malagutisti kirjoitti:Pakoputken lämpökääreellä vois saada vähä kaistaa venymään. Mitkä välit? Pitäis ton enemmän kulkea.
Kaasariakin vois harkita vähän isompaa.
Vinkua sylinterille
jne jne.
Siinä on eturatas pienin mitä löyty en nyt muista oliko 10 vai 11. Pistämpä lämpökääreen heti tilaukseen, En tiedä kaasereista yhtään mitään, pystytkö suositella jotain hyvää/halpaa?
Yläkerralle ei huvita tehdä enää yhtään mitään.
28.5.2020 0:03
Okei, eli mahtaa olla kovin lyhkäset välit. Vähän pidemmillä väleillä kiihtyvyys ei välttämättä heikkene kun ei tarvitse pykältää niin tiheästi.
Lämpökääreen kanssa pitää sitten muistaa jättää n. 10 cm alkukäyrän alusta käärimättä.
21mm racing dellorto on aika varma valinta. Siitä kun porailee vielä polttoainekanavat avoimiksi.
Kiinalaisia en tohdi ihan varauksettomasti suositella, sillä niissä on kaikenlaisia pieniä ja isompia ongelmia.
28.5.2020 0:12
Malagutisti kirjoitti:Okei, eli mahtaa olla kovin lyhkäset välit. Vähän pidemmillä väleillä kiihtyvyys ei välttämättä heikkene kun ei tarvitse pykältää niin tiheästi.
Lämpökääreen kanssa pitää sitten muistaa jättää n. 10 cm alkukäyrän alusta käärimättä.
21mm racing dellorto on aika varma valinta. Siitä kun porailee vielä polttoainekanavat avoimiksi.
Kiinalaisia en tohdi ihan varauksettomasti suositella, sillä niissä on kaikenlaisia pieniä ja isompia ongelmia.
Jooh ratasta löytyis yks koko isompi sen vois pistää, jätän sen 10cm alusta käärimättä, mutta onko sillä väliä miten pitkälle sen putken käärii, kun sillä voisi varmaan ikävät naarmut putkesta piilottaa.
Kiitos!
28.5.2020 9:16
Loppupillin alkuun asti käärii.
26.8.2020 19:05
Malagutisti kirjoitti:Pakoputken lämpökääreellä vois saada vähä kaistaa venymään. Mitkä välit? Pitäis ton enemmän kulkea.
Kaasariakin vois harkita vähän isompaa.
Vinkua sylinterille
jne jne.
Hei. Tarvisin apuu mun generic triggerin kanssa kun ottaa isompii kierroksii nii voima alkaa pätkimään ja mitä enemmän kaasua käännön sitä enemmän voima pätkii ja lopuksi hyytyy kokonaan. Osaisiko joku auttaa mistä voi vika johtua?
26.8.2020 19:14
liian vähä bensaa tarjolla?
26.8.2020 21:57
Jostain syystä genericit tahtoo tukkia putken helposti jos on kuristettu.
27.8.2020 7:14
Malagutisti kirjoitti:Jostain syystä genericit tahtoo tukkia putken helposti jos on kuristettu.
Eli pitäiskö ottaa koko pakoputkisto irti ja putsata sisältä
27.8.2020 8:12
Onko kokeiltu jo nostaa neulaa pari lovea ylemmäs?
27.8.2020 8:20
Riejuilija kirjoitti:Onko kokeiltu jo nostaa neulaa pari lovea ylemmäs?
En ole kokeillut, kokeilenpa tänään, osaatkö sanoa missä on genericissä kuristukset kun en ymmärrä tarkalleen että missä se on ku sen pitäis vissii olla alkukäyrän ja paisukammion välissä??
27.8.2020 10:56
Avaa pultit, ota paisari tai alkukäyrä irti ja poista se suppilopillihässäkkä.