Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
11.2.2014 21:47
joo kiitos:D ja huomasin kyllä et paisaris on iha helvetisti kaikkee paskaa. ..
ja ei oo väljä:D
11.2.2014 22:55
Vakioputkessa on katalysaattori ja sen suppilot ja härpäkkeet, jotka sitten ovat virtausten tiellä.
12.2.2014 18:58
sitten kiinnostaisi vielä tietää et miks uusissa derbeissä änkässä on pieni reikä ?
12.2.2014 19:16
Jos on alapuolella välipillin puoleisessa päässä, veikkaisin että sieltä valuu ylimääräiset öljyt pihalle. Ne änkät kun tykkää kerätä sitä öljyä itteesä.
13.2.2014 19:36
onko tossa derbi drd limited 50 vm 08 14 millinen kaasari vai 17.5 ku oon kattonu netissä mut nii kaikkial sanotaa eri. ja monimilliset suuttimet toho menee
13.2.2014 22:46
17,5 on siinä tietääkseni siinä kaasarin kyljessä lukee kans myöskin reikälevyt ovat vain 17,5mm kaasareissa
14.2.2014 22:21
Jaa, eli mulla on siinä extremessä 14mm eli ei ole reikälevyä? Mutta mikäs helkkari ne kierrokset sitte rajottaa.. Eli siis tehari kiinni ja rajotin ofc poistettu.. Kuten jossain aiemmin mainitsi, menee puolikaasulla parhaiten.. Suutin on sopiva, siitä ei ole kiinni.
15.2.2014 1:26
No kyllä silloin pitäisi olla pääsuutin pielessä jos puolikaasulla toimii parhaiten. Täyskaasulla tulee liikaa soppaa ja ei sitten polta kaikkea. Myös ilmanputsarin puhdistus on silloin tällöin paikallaan.
15.2.2014 12:12
mikäs suutin sulla on? veikkaisin et 90-110?
15.2.2014 16:16
Osaisko joku kertoa miten vaihderumpu on kiinnitetty uudenmallin koneessa, ts. miten sen saa irti?
edit: oli kuusiokololla kiinni, muta koko kantaa ollut näkyvillä ison paskakasan vuoksi, mutta lähti kuitenkin nätisti irti pulttipyssyllä sopivalla hylsyllä.
Viimeksi muokannut hessuhopotin päivämäärä 5.3.2014 1:27, muokattu yhteensä 1 kerran
17.2.2014 23:01
tarviin apua eli ostin metrakitin derbiini ensin laitoin kiinni 84 suuttimen niin tyhjäkäynnillä toimii hyvin ottaa kierroksia ymsyms ja sitten ku lähtee ajaa ykkösellä ottaa aika hyvin kierrokset ja sitten ku vaihtaa kakkoselle ja ajaa ei tahdo ottaa piikkiä röpeltää vaan ja pikkuhiljaa nousee kierrokset välillä ottaa hyvin piikin mutta useimmin se vaan röpeltää eikä ota piikkiä ja sen jälkeen vaihdoin 94 suuttimen eikä mitään vaikutusta.derbissähän siis on 14mm lortto vapaavirtaus ilmansuodatin ja metrakit thrower.voiko olla että on liikaa öljyä bensan seassa?kun laitoin öljyä sen 2% suurinpiirtein bensan sekaan sitten vaihdoin suuttimen laskin bensat kanisteriin ja laitoin tankkiin ja lisäsin vähän öljyä ja näin on käynyt pari kertaa.
Viimeksi muokannut klaxxi päivämäärä 17.2.2014 23:09, muokattu yhteensä 1 kerran
17.2.2014 23:04
itellä oli sama homma ja korjaantu uuella tulpalla br8es ja uudella imukaulalla
17.2.2014 23:39
Kannattasko ostaa b9es?
18.2.2014 0:23
Onko kaikissa Derbeissä kytkivipu ja etujarruvipu samanlaisia, ainakin kaikki myydään vaan "Senda" mallina. Kumpikin vipu päästä katkennut
18.2.2014 7:43
Ei ole samanlaisia kaikis, ja se kelpaa hyvin Se b9es, sitä ei vaan oo häiriösuojattu.