21.4.2017 21:38
21.4.2017 21:55
21.4.2017 22:24
21.4.2017 22:53
johnnyw kirjoitti:Riippuu aika paljon mitä öljyä käyttää. Laadukkaalla öljyllä ( täyssynteettinen castrol,motul,belray jne) 2% on ihan riittävä. Jos taas käyttää jotan tuhomixiä tai vastaavaa kuraa ni laittaisin ainakin 3%.
22.4.2017 0:04
Rabapaska123 kirjoitti:Malagutisti kirjoitti:Cdi:n neljäs liitin (kauimpana tulpanjohdosta) on sammuttimelle. Se maadoittaessa mopo sammuu. Johto on joko katki tai irti/huono kontakti virtalukon taikka CDI:n liittimissä. Runkoon se ei voi ottaa kiinni koska silloin mopo ei käynnistyisi.
Ai toi vihree johto kun ei mulla oo reunimmaisessa mitään
22.4.2017 15:53
Tomi-50 kirjoitti:Ootkos tyhjäkäyntiruuvia tai seosruuvia säätäny?
Mitäs toi nakuttamine meinaa? Jos kolisee nii voi viittaa et joku sokka tai rengas siel huonosti kii, ainaki kaverilla oli tollee.
Voi olla myös iha normaalii et pitää lämmittää kone, itelläkää ei kierrä heti käynnistettyä kunnol vaa pitää lämmittää aluks.
23.4.2017 1:27
nikke3434 kirjoitti:Milläs seoksilla nyt tätä derbiä pitäis ajaa? Nyt reilut 2% et onko liian paljo? Kyseessä vähän liikaakin ajettu kone, niin varmaan parempi et voitelee kunolla ? Mitä nyt vaihdeakselin poikki mentäessä vaihdoin uuden tarvikesylinterisarjan joka välttää ihan omaan ajoon, mutta välillä tuntuu että tehot ovat hukassa ja välillä kulkeekin paremmin. Tuntuu, että sää vaikuttaa aika paljon enemmän mitä ennen. Kaasari oli auki vain sen verran, että uuden vaijerin sai vaihdettua. Pitäiskö tässä neulaa säätää vai ilmaseos ruuvia vai jotain muuta. Tiiä näistä...
23.4.2017 14:17
23.4.2017 18:22
23.4.2017 18:44
24.4.2017 10:53
Tomi-50 kirjoitti:nikke3434 kirjoitti:Milläs seoksilla nyt tätä derbiä pitäis ajaa? Nyt reilut 2% et onko liian paljo? Kyseessä vähän liikaakin ajettu kone, niin varmaan parempi et voitelee kunolla ? Mitä nyt vaihdeakselin poikki mentäessä vaihdoin uuden tarvikesylinterisarjan joka välttää ihan omaan ajoon, mutta välillä tuntuu että tehot ovat hukassa ja välillä kulkeekin paremmin. Tuntuu, että sää vaikuttaa aika paljon enemmän mitä ennen. Kaasari oli auki vain sen verran, että uuden vaijerin sai vaihdettua. Pitäiskö tässä neulaa säätää vai ilmaseos ruuvia vai jotain muuta. Tiiä näistä...
Itellä ny sisääajossa 3% ollu pari tankillist, hiljallee siirryn 2.5 ja sit ehk 2. Mut 2-3% yleensä hyvä.
arsket: Siis kaasarin säätö ei auta asiaa? Voisko sit mäntä vetämäs viimesiää?
E: Entäs lämpöarvoltaan väärä tulppa?
24.4.2017 12:24
24.4.2017 12:26
johnnyw kirjoitti:Mistäs se vuotaa, holkin ja putken vai kartion ja pakoaukon välistä?
24.4.2017 17:12
Tomi-50 kirjoitti:No seosruuvi kannattaa säätää, se ainaki esim mulla vaikutti tyhjäkäyntii. Sulje se kokonaa ja lähe sit avaa. Ja sit tyhjäkäyntiruuvil sopivat kierrokset
24.4.2017 17:37
Noi holkit tuppaa aina olemaan vähän väljiä putkeen ja vuotamaan jos niitä ei tiivistä jollain. Mikään perus silkkari siellä ei kestä vaan palaa pois. Ite nyt käyttänyt permatexin kupari tököttiä ja tuo kestää riittävästi kuumuutta -> http://www.motonet.fi/fi/tuote/602353/P ... ikoni-80mlTomi-50 kirjoitti:johnnyw kirjoitti:Mistäs se vuotaa, holkin ja putken vai kartion ja pakoaukon välistä?
Siitä putken ja holkin välistä, koko alue iha öljyssä pakoaukon ja holkin väli iha tiivis.