17.9.2017 23:51
GileraVieRahat kirjoitti:mitäs välei sitä lähtis kokeilee stunttailuu täl hetkel 14/65 tyhjä vakioputke kans pitäs ainaki takarat heittää pienemmäks mut mite paljo ?
toine juttu mopo booa välillä ajossa -> kytkin pohjaa ja kaasu pohjaa mopo pätkii ja pikku hiljaa rupee kiertää sitten kun kaasu hetke ollu pohjas rupee taas hetkellisesti toimii
mistäköhä johtuu et etu rengas pyörii ku hullu tuules vaikka just vaihoin laakerit, en tiiä johtuuko tästä että etu jarru hankaa koko aja ja täl hetkel jarru levy pilal
17.9.2017 23:52
20.9.2017 23:01
21.9.2017 14:43
tietämätön:( kirjoitti:GileraVieRahat kirjoitti:mitäs välei sitä lähtis kokeilee stunttailuu täl hetkel 14/65 tyhjä vakioputke kans pitäs ainaki takarat heittää pienemmäks mut mite paljo ?
toine juttu mopo booa välillä ajossa -> kytkin pohjaa ja kaasu pohjaa mopo pätkii ja pikku hiljaa rupee kiertää sitten kun kaasu hetke ollu pohjas rupee taas hetkellisesti toimii
mistäköhä johtuu et etu rengas pyörii ku hullu tuules vaikka just vaihoin laakerit, en tiiä johtuuko tästä että etu jarru hankaa koko aja ja täl hetkel jarru levy pilal
11 62
12.2.2018 16:21
27.3.2018 12:35
31.3.2018 12:04
31.3.2018 18:01
2-t kirjoitti:Itselläni on vuosimallia 2012 oleva Gilera SMT Racing. Otin eilen alkukäyrän irti ja vedin kuristusholkin pois rälläkällä. Kuinka kovaa moponi kulkee kurin poiston jälkeen? Välitykset ovat vakio 11/53, suutin on 88 ja reikälevy on otettu pois. Hukkaputki on vielä paikallaan. En voi mopoa vielä lähteä testailemaan sillä odotan uutta kaasuvaijeria saapuvaksi postista.
2.4.2018 13:53
gilsuu kirjoitti:2-t kirjoitti:Itselläni on vuosimallia 2012 oleva Gilera SMT Racing. Otin eilen alkukäyrän irti ja vedin kuristusholkin pois rälläkällä. Kuinka kovaa moponi kulkee kurin poiston jälkeen? Välitykset ovat vakio 11/53, suutin on 88 ja reikälevy on otettu pois. Hukkaputki on vielä paikallaan. En voi mopoa vielä lähteä testailemaan sillä odotan uutta kaasuvaijeria saapuvaksi postista.
About 60-65km/h, riippuen onko rajoitettu CDI vai ei
15.4.2018 13:01
29.4.2018 23:45
3.5.2018 22:51
4.5.2018 10:26
vakiogilera kirjoitti:https://www.moposport.fi/alkukayra-derbi-senda-drd-extreme-11-tecnigas paljonko tuo mahtaa tuoda lisää tehoa
Kyälähtee!!! kirjoitti:itellä 2011 vm gilera ja semmonen ongelma että ykkösellä kulkee ihan hyvin mutta tokalla alkaa 3/4 kaasun jälkeen booamaan, kolmosella samalla tavalla ja nelosella puolkaasun yli kun menee niin booaa ja meinaa hyytyä ja 5 6 vaihteella vauhti pysyy siinä 40 puol kaasulla, mietin ite eka tietysti että suutinhan se pitää vaihtaa mutta nyt on jo neulaa nostettu ja suutinta vaihdeltu 76-96 asti ja isommallahan se on vaikuttanut paremmalta kokoajan mutta luulis että kun neulaakin laskettu että kulkis kunnolla, vapaalla kiertää ihan kunnolla ja ajossa tuntuu paremmalta ryyppy päällä mutt vauhti pysyy silti siinä 44, välitykset 11 - 53 virit: vapaailmanputsari ja reikälevy poissa, kuristetty täysin vakio putki ja kaasari 17,5 phva dellorto, apua kiitos
Gilera boii kirjoitti:Mikä voisi olla vikana kun gilera smt vuosi mallia 2015 lähti tehoja paljon talven aikana. Ei kierrä enää niin paljoa kuin ennen ja kulkee enää huudattamalla 46 kun ennen meni kevyesti 58. Muutenkin talven jälkeen ollut nuhainen. Voisiko joku osa olla tukossa tai jotain ?
7.5.2018 21:44
7.5.2018 22:57