Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
23.5.2013 17:31
Mistä sais tilattuu alkukäyrän ja paisarin väliin uudet tiivisteet ja eikö nää sylinterijouset oo samanlaiset kun reiskassa vakiona?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... kpl-82335/
23.5.2013 19:27
phot eco rajoitinta en saanu ainakaa ite toimimaan mrtssä,laitoin sitte napin johdon väliin ja toimii. onko kellään tietoa johtuuko se että ei toimi kaukosäätimestä siitä ettei ole akkua?
23.5.2013 19:51
Tricky kirjoitti:voiskohan olla mahollista että olis liian iso suutin kun tulppa oli siis aika musta, mutta jännää tuohan on ku toimi yhen kesän hyvin
mistäs kannattais tutkia imu vuotoa . Ainakaan ilman suodattimeen menevästä letkusta/torvesta ei pitäis vuotaa
just vaihettu tiivisteet sylkästä nii ei ainakaa sirltä pitäis tulla.
Suihkit jotain palavaa ainetta ympäri imupuolta ja kuuntelet nouseeko kierrokset. Jos nousee, siellä on imuvuoto.
23.5.2013 20:57
MahtiWee kirjoitti:Penkin alla semmotessa kotelossa.
Kiitti, just löysin sen
24.5.2013 9:00
Kertokaahan, että miten koropalasta saisin tehtyä kestävän? Kertokaa tarkasti eikä kahdella sanalla, olen nimittäin niin tyhmä:D ja minkä milliset ne pultit pitää ostaa? Ja voisitte kertoo minkälaisia ite o
otte tehny:)
25.5.2013 21:25
Vaihdoin tänään riejuuni uuden am6 pyttysarjan, laiton jälkeen käytin n. 5 min tyhjäkäynnillä ja hieman kaasuttelin jonka jälkeen ajoin 500m ja pytty oli hirveän kuuma.. Ilmasin kyllä ohjeitten mukaan jäähdytysnesteet ja jäähdytinkin oli kuuma. Kuumuuko pytty miten paljon noinkin pienellä matkalla vai eikö nesteet kierrä siellä?
25.5.2013 21:27
Onko normaalia? kun otan rieppaa jalalta pois, niin toi jalka lähtee vauhilla ylös ja pamahtaa nuihin kyytiläisen jalkatappeihin mukavasti. vai pitääkö se aina ite saattaa se jalka sinne? auttasko vaikka koropala tähän ongelmaan?(jos nyt ees on ongelma):D
25.5.2013 22:14
Ihan normaalia toi jalka juttu
ei se koropala ainakaan kaverilla mitää auttanut.. Enkä tota ehkä ongelmaks kutsuiskaa
25.5.2013 23:26
Niin voiko ton reiskan äänet olla ihan hirveen kovat kun toinen
sylinterijousi puuttuu ja kun alkukäyrästä vähän vääntelee niin kyl se siinä äkäsesti heiluukin.
Äänet siis naurettavat
D
26.5.2013 1:31
Osaisko joku sanoa mikä on rieju mrt 2011 etuhaarukan stefojen koko että osais tilata oikeat. Vastatkaa joku joka tietää nopeasti kiitos
26.5.2013 12:27
Voitteko sanoo jonkun änkän joka kävis riejuun ? ku noi äänet o aika kovat ku otin kurin poes
26.5.2013 14:10
Kappas tämäkin ketju vielä aktiivisena. Onkos muilla ollut Riejuissa ongelmaa tuon öljyvalon kanssa? Aina kun laitan vilkun päälle ja otan pois öljyvalo jää välkkymään hetkeksi. Pari vuotta sitten takuuhuollossa sanoin kyseisestä ongelmasta ja huoltomies koitti etsiä kirjastaan vikakoodia siihen onnistumatta siinä. Lupasi sitten soitella vaan eipä tuosta ole kuulunut vieläkään
. Noh, tässä nyt pari vuotta tuolla rakkineella ajaneena voin sanoa että eipähän tuosta mitään varsinaista haittaa ole ollut, mutta silti ihmetyttää tuollainen. Kukaan tietoinen tästä "viasta"
?
27.5.2013 18:11
taas vaihteeks pöljä kysymys, mut mitä pitää tehä kun tulppa kastuu, ja miten sitä voi välttää? ku aina ei oo varatulppa matkassa
27.5.2013 19:30
Mitäs kun mulla riejussa leovince jossa pien kuri nii kun laittaa ryypyn päälle isoil kierroksil ni buuaa? Pitäskös putkesta tulla öljyä pikkasen? Eikös tuore voitelua säädetä silleen et säätää sitä vaijeria tiukemmalle mikä menee öljypumppuu? Itellä nyt 108 suutin ja sitten ilmanputsarin ja imukaulan kuri pois. Onko liian iso suutin? Mites saan säädöt kohdilleen? Kiitos vastauksista
27.5.2013 19:44
MR4ndom kirjoitti:taas vaihteeks pöljä kysymys, mut mitä pitää tehä kun tulppa kastuu, ja miten sitä voi välttää? ku aina ei oo varatulppa matkassa
Ihan jos tienpäällä tuollanen sattuu ja ei ole paperia mukana niin puhaltelet vaikka hetken siihen tulppaan tai annat vain olla, siitä ne bensat nopeasti haihtuu pois. Ehkä paras keino välttää tulpan kastumista on kaasarin oikeat säädöt. Olishan se varatulppa myös ihan kiva
.