Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia RX/MX

15.2.2012 21:07

Tuossa pienessä säiliössä on jäähydytysnestettä ja se on se paisuntasäiliö. Ja nyt kysyinkin nuita paisuntasäiliön letkujen paikkaa. ( ja noita letkuja on siis kaksi)

15.2.2012 21:13

Alempi korkkiin ja ylempi on ylivuoto.

19.2.2012 3:01

Nyt tarvitsee kyllä kysyä että mitä tähän sylinterin alatiivisteen toiseen rööriin tulee? kun itse pytty peittää toisen mutta onko toinen muka sitten vain turha reikä koneessa? >.>

19.2.2012 12:16

Se on ihan turha rööri :)

20.2.2012 17:41

ite veikkasin et tulis jäähdystysnestettä mut enpä oikeestaa tutkinu sitä asiaa mitenkää :D

20.2.2012 19:50

Itse rupesin ihmettelemään asiaa kun rupesin konetta kasaamaan, pelästyin että olenko hukannut jotain mutta hyvin on 150km nyt ajettu ongelmitta... Purkaessa en edes moista huomannut mutta kone olikin kyllä niin paskan peitossa etten ihmettelekkään. Jos joku kuitenkin huomaa että tähän kuuluu jotain niin ilmoittakaa välittömästi kiitos, en haluaisi heti vekotinta rikkoa :o

20.2.2012 21:02

Onko kellään tietoo että meneekö Aprilia Rx -04 vuotisee vehkeesee uudenmalliset katteet suoraa vai pitääkö muokata?

20.2.2012 22:04

Riippuu kuinka uudet? Jos minarellin koneella olevia meinaat nii mun mielest pitäis mennä.

20.2.2012 22:40

mää en jaksais uskoo tota kate juttua ku uudet aprilia on piaggion (?) tekemiä ja niis ei oo mitää yhteistä vanhojen aprilioitten kanssa paitsi tarrat jossa lukee aprilia. runkoki on iha erilainen ja tankki varsinki. en usko et suoraa kiinnikkeistä menis

21.2.2012 12:52

Puhutaanko tässä nyt aidon räxän uudemman mallin katteista vai tuosta derbistä?

21.2.2012 18:25

Ja eikös ne uudenmalliset katteet ole jo valmiina -04 vuosmalleissa?
ps. saa tarjota räxän kytkinkahvarunkoa

21.2.2012 20:54

Niinhän ne taitaa olla. Mulla muuten oli tuo runko mutta siinä oli muistaakseni se kiristys höskä rikki mutta mulla kyllä oli joku patentti jolla se pysy jämäkästi kiinni

21.2.2012 22:06

Luultavasti kyllä puhutaan minarelli- apriliasta, koska tää on sille tehty. Derbikopiot sit taas on toisella puolella. Eli siis kyl mun mielestä sopii päikseen uudet ja vanhat katteet.

23.2.2012 3:09

Löytyykö keneltäkään räxäkuskilta jostain tallin perukoilta sinisiä alkuperäisiä RX:n etulokaria ja valomaskia (umpiolla tai ilman)? Ehjiä tottakai ja vaatimus olisi että niissä on vielä ne alkuperäiset tarrat kiinni. Niitä porukka tuntuu vaihdelleen aikalailla pois ja jotain tuning-palikkaa tilalle, niin voisin olettaa että joltain niitä löytyisi. Selventävä kuva vielä millaiset ne pitäisi siis olla: http://i266.photobucket.com/albums/ii26 ... ec2c15.jpg (FHRA tarra on joku jälkeenpäin lätkitty, elkää siihen kiinnittäkö huomiota)

Jos löytyy tyhjänpanttina, eikä mitään hirmuhintoja ole pyyntinä niin nakelkaa YV:tä.

Nykyiset on sentin palasissa ja en piruvie suostu lyömään mitään 'tuning' palikkaa tilalle. :D

23.2.2012 12:51

Mulla pyöris tallin perukoilla vakiomaski umpiolla+500 tarraa ja musta ja hilelakka päällä ;D Saattaa olla kuvaki galleriassa?? Oon kännykällä niin ei jaksa kahtoo :)
Edit: Ja tosiaan löytys lokarikin joka maalattu matta mustalla mutta alkuperäinen valkoinen, ja monster energy jonne ihQ tarra siinä.... MUTTA HUONOKUNTOINEN :D