Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
19.5.2013 21:30
terpi-- kirjoitti:mikähän on kun antaa vähäänkään kierroksia niin mopo tärisee ja koneesta kuuluu ihme rohina
joku laakeri sanoo itteesä irti.
mulla kävi tänään nyt sitte visiin sama
maanantai osista kasattu koko vehje
20.5.2013 17:07
Mitäs tekisin kun kytkin "luistaa"? Eli olen vauhdissa ja vedän kytkimen pohjaan ja väännän kaasua, niin tuntuu että ei olisi edes kytkin pohjassa, kun menee kaasusta vieläkin eteenpäin. Muutaman sekunnin päästä sitten ei enää kaasusta liiku kytkin pohjassa.
Viimeksi muokannut Vireboy päivämäärä 22.5.2013 20:30, muokattu yhteensä 1 kerran
20.5.2013 17:26
Vireboy kirjoitti:flimmeri kirjoitti:Kuvittelenko vaan vai toiko pelkkä sen reikälevyn poisto lisää tehoja? tuntuu ainaki kiihtyvän paremmin ja ottavan kierroksia
Jaa meinaatko että muuten vakio ja pelkkä reikälevy poies ?
Kyllä, mutta neulan paikkaa oli myös säädetty.
20.5.2013 18:31
Noniin onko kenelläkään antaa vinkkiä mistä rueta vikaa kouluamaan..
ei tule ollenkaan virtaa tulpan hatulle.. Huomenna ostan tulpan johdot ja kokeilen jos auttas.
kellään samanlaisia kokemuksia?
Pahoin pelkään että cdi boksi sanoi itsensä irti kun talvella sen (onnistuneesti) porasin
Boksi on siis dell'orton
21.5.2013 0:17
Vireboy kirjoitti:Miten auttaa ton pakokaasun kierrätysjärjestelmän käytöstä poistaminen, kun edellinen omistaja oli niin tehnyt ?
Ei yhtään mitenkään ja syy löytyy siitä ettei kyseessä ole pakokaasujen kierrätys (EGR) jossa pakokaasuja ohjattaisiin moottorin ilmansyöttöön, vaan pakokaasujen hapetusjärjestelmä jossa puhdasta ilmaa ja sen sisältämää happea syötetään pakoputkeen tehostamaan katalysaattorin toimintaa. Toisin sanoen minkäänlaista käytännössä havaittavaa tehollista hyötyä ei järjestelmän poistolla saavuteta.
22.5.2013 21:08
Mistä muuten sais erivärisen ton letkun, joka tulee bensatankin korkista ?
22.5.2013 22:47
mikäköhän tohon riejuun tuli , kun lyö kaasun pohjaan jossain 50 vauhdissa niin mopo booaa ja tökkii (kuriton ja reikälevy otettu pois + 100 suutin) olisikohan kaasuttimessa joku vika?
E: käykös tähän rieju mrt:hen mrx virtalukko ilman mitään modauksia?
22.5.2013 23:11
Testaa toimiiko normaalisti jos pistät samaan aikaan vielä ryyppyä päälle. Itsellä ei toiminut mutta kun pistin 105 suuttimen ja nostin neulan alimpaan loveen niiin toimi hyvin.
22.5.2013 23:39
juu ei auttanu ryyppy ;/ jännä tuo ku yhen kesän toimi ihan normaalisti mut nyt yhtäkkiä alko tommonen , ja kiitos neuvosta täytyy kokeilla:)
23.5.2013 13:29
Itsellä täsmälleen sama ongelma, jää tökkimään 50 jälkeen, mutta esim. alamäessä saa vetämään ja kulkee rajotinta vasten about 60.
Monesti tosiaan tarttee alamäen, mutta joskus saa ihan kaasulla kikkailtua tai ryyppyä pienesti painelemalla. Oma epäilys on että liian laihalla käy, pitäisi kokeilla isompaa suutinta kun jaksaa vaihtaa...
23.5.2013 13:50
No jos ryyppy päällä kulkee paljon paremmin, isompaa suutinta kehiin ja kokeilemaan
23.5.2013 17:18
voiskohan olla mahollista että olis liian iso suutin kun tulppa oli siis aika musta, mutta jännää tuohan on ku toimi yhen kesän hyvin
mistäs kannattais tutkia imu vuotoa . Ainakaan ilman suodattimeen menevästä letkusta/torvesta ei pitäis vuotaa
just vaihettu tiivisteet sylkästä nii ei ainakaa sirltä pitäis tulla.
Viimeksi muokannut Tricky päivämäärä 23.5.2013 18:32, muokattu yhteensä 1 kerran
23.5.2013 17:19
Tää on varmaan vähän tyhmä kysymys
, mutta missä on tän rieju mrt:n ilmanputsari, kun olis tarkotus se reikälevy poistaa.
23.5.2013 17:26
Penkin alla semmotessa kotelossa.