Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 12:46

Vaikka, koittamalla se selviää mikä on hyvä. Suuttimia yleensä ostetaan useempi kerrallaan kun aletaan säätää.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 16:28

Mistä helvetistä voi johtuu että takarengas lukotti tänään, vaikka just vaihettu pytty ja mäntä ja tiivisteet kun leikkas. E-nox siis kiinni :X Eikä varmast käy liian laihalla ku röpöttää vähän eli on vähän liian iso suutin. Pelottaa että leikkaa uudestaan kun tollasta tekee, en uskalla edes ajaa ettei leikkaa.. Mopo siis toimii aivan normaalisti, paitsi että röpöttää ennen kuin ottaa piikin (suutin liian iso?) Yhtäkkiä vain lukotti ja sammui kesken ajon, mutta lähti käyntiin ja toimi normaalisti heti. Uusi mäntä ja pytty on sisäänajossa joten en ajanut edes täysiä, ehkä n. 7500-8500 kierroksilla. Niin ja vapaalla ei kierrä kunnolla. Voiko putki vuotaa jostain? Koska ongelmat alkoivat vasta sen kiinni laiton jälkeen.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 18:15

Voi olla liian pieni suutin, ennen piikkiä röpöttäminen viittaisi että neula on hieman liian korkealla. Koita ajaa täysiä ja laita sitte ryyppy päälle, jos hyytyy niin hyvä muuten liian pieni. Vuotaako pakoaukon tiiviste?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 19:09

Ja eihän polta jäähynestettä?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 20:52

miten tuo "kumisnorkkeli irrotettas''

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 21:21

Eikös sen ihan vetämällä pitäs lähtee.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 21:24

Reetuhai2 kirjoitti:Ja eihän polta jäähynestettä?


Mistä huomaan tämän?

Niin ja neulaan en ole koskenut, keskimmäisessä lovessa ilmeisesti (vakiona), hyvin toimi ennenku kone leikkas. suuttimia on kokeiltu, jos laitan isomman niin röpötys pahenee, jos pienemmän niin sitten ei hyydy täyskaasulla ryypyn kanssa = liian pieni. Niin ja joskus "pätkii" ja kierrokset jää 7000-8000 joksikin aikaa ennenkun se pätkiminen katoaa. Vaihdoin pytyn ( identtiseen vakiopyttyyn), männän, tiivisteet, tulpan ja tulpanhatun. Jonka jälkeen tehnyt tollasta..

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 22:24

Itellä teki samaa tuo detsi , että ennen piikkiä röpötti, laitoin parinumeroo pienemmän suuttimen ja revin solenoidin vit*uu niin alko pelaa täydellisesti 8)
Viimeksi muokannut topiiz päivämäärä 5.9.2012 22:29, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 22:27

Jäähynesteen poltto ilmenee runsaana valkosena savuna. Ja kun avaat syylärin korkin, laitat käyntiin, niin ei pitäs tulla kuplia. Kaasutat vähä, jos kuplat suurenee niin huolestu. Pari pikkukuplaa nyt voi syntyä jo siitä kun vesi kiertää, älä turhasta huolestu. Kyllä sen huomaa jos se sitä vettä syö.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 22:51

No nesteet ei ainakaan pala, huomenna solenoidi pois, mutta pienempää suutinta en uskalla laittaa ku nytkään ei hyydy melkein ollenkaan täyskaasulla ryyppy. Jos ei onnistu niin putsaan ilmanputsarin ja kaasarin.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.9.2012 23:50

Kaasariin menevä letku tukkoon. Ja sitte solenoidin voi vaikka kokonaan repiä pois, saa taas hiukka lisätilaa.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

6.9.2012 10:36

otin ton kumi snorkkelin poikkee nii mitä hyötyy sen irrrotuksesta onpi ??