Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
22.7.2013 18:57
Suuttimen tarkoitusta ja yleisemminkin kaasarin toimintaa on selitetty tietopankin puolella, suosittelen tutustumaan.
Tietopankki:2T-kaasuttimen säätäminen
24.7.2013 0:14
-
Viimeksi muokannut mikpi päivämäärä 28.10.2013 16:10, muokattu yhteensä 1 kerran
24.7.2013 0:24
Ootko säätäny vaijeria kireemmälle? Ja ei toi nyt mitää ihmeellistä oo ettei kytkin heti irrota jos mopo on seissy päivän tallissa. Tohon auttaa koneen lämmittäminen kunnolla ja muutaman kerran runkkaat sitä kytkintä ennenkuin pykällät ykkösen.
24.7.2013 23:56
Meneekö DT50 X vanteet suoraan DT50 R:ään?
25.7.2013 1:35
Joo mutta etujarrulevy on smotoissa pienempi.
25.7.2013 8:36
isompi on smotoissa?
25.7.2013 10:38
Eiku niihä se oliki
, no jokatapauksessa se on erikokoinen.
26.7.2013 2:20
Voiko sitä endurorenkaan etujarrulevyä kuitenkin käyttää smotovanteissa vai pitääkö ostaa ostaa uusi levy?
26.7.2013 2:24
Voi käyttää.
26.7.2013 15:35
mikäköhän on detsissä ku ei ota kierroksia? suutin 104, tg enox, moric porattu. Ennen suuttimen ja putken vaihtoa mopo ottti n.8tkm kierroksia nyt enää 7tkm ja röpöttää kauheesti?
26.7.2013 16:03
Luultavasti liian iso suutin.
26.7.2013 20:24
mulla on vakio moric ja ohitan ledillä että rajottaa jossain 10 tonnissa ni tuoko se paljoo nopeutta lissää
27.7.2013 23:40
Millä vaihteella kannattas alottaa keulinta harjottelu? Ja virit on kuriton putki ja 12-70 rattaat.
Ja sanokaas vaikka vie et millä vaihteella nostatte keulan?
28.7.2013 2:25
No ite nostan 12/58 väleillä nelosella, mutta kun alotin reenaamaan niin nostelin 12/60 väleillä ihan ykkösvaihteella.
Tosin noi sun välit on sen verran kevyemmät että vois kyl suoraa kakkosella reenata.
28.7.2013 15:02
Kakkonen tai kolmonen pesään ja nykimään, ykkönen loppuu todennäköisesti kesken ennen kuin saat pyörää kulmille.