Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
6.1.2013 22:21
50CC P+: PLUSU, P+, STEPPARI
50CC LÄPPÄPYTTY: VAKIO LÄPPIS, LÄPISKÄ,
19.1.2013 12:57
tuota sanokaapas tekin että onko tämä TS50 pytty
ainaki alumiinia on ilmeisesti(?) paitsi sylenteri putki on metallia
ja kait tää käy peeveeseen+ ainaki sylinteri putki näyttäs samalta mitä vertasin kasikymppi plusuun äsken
mjahas kuva ei näy.. ottakaa manuaalisesti..
http://aijaa.com/6nHCxo
19.1.2013 14:59
Eikös ts pytyssä oo pako aukko toisella puolella...
19.1.2013 15:03
heka96 kirjoitti:tuota sanokaapas tekin että onko tämä TS50 pytty
Tosta kuvakulmasta ainakin näyttää ihan vaan vakioläpättömältä. Pistä sylkkäputkesta kuvaa.
19.1.2013 15:44
Semmosta kyselisin että mikä ois vikana ku kaasari tulvii bensat ulos?
Tekniikkana 60ccp+, 16mm dellorto (80p-suutin), pc, kuriton vakioputki.
Eli siis vielä tarkemmin. Kun mopon laittaa käyntiin niin menee n. 10-20sek ja kaasarista rupee valumaan bensaa, sit laitan hanan kiinni nii toimii iha normisti siihe asti kunnes kaasarista loppuu bensa, mikä tarkoittaa sitä että hana auki ja sama homma toistuu taas.
18mm dellortolla toimii erinomaisesti.
19.1.2013 16:54
juu muttaku näyttäs olevan pitemmät nuo leikkaukset kun vakio pannussa siis noissa rivoissa.
tässä kuvaa
http://aijaa.com/TFrBY1http://aijaa.com/RyAo0Yhttp://aijaa.com/1y77NS
19.1.2013 17:05
Pvnörtti3 kirjoitti:Semmosta kyselisin että mikä ois vikana ku kaasari tulvii bensat ulos?
Tekniikkana 60ccp+, 16mm dellorto (80p-suutin), pc, kuriton vakioputki.
Eli siis vielä tarkemmin. Kun mopon laittaa käyntiin niin menee n. 10-20sek ja kaasarista rupee valumaan bensaa, sit laitan hanan kiinni nii toimii iha normisti siihe asti kunnes kaasarista loppuu bensa, mikä tarkoittaa sitä että hana auki ja sama homma toistuu taas.
18mm dellortolla toimii erinomaisesti.
Kohokammio auki, putsaukseen ja tarkastat että neulaventtiili pelaa ja on oikein päin. Harvoin lortoissa ite kohon bensapinnan säätö on niin vituillaan että siitä johtuis..
Onneksi olkoon, omistat vakioläpättömän jota ei ole tuhottu viilaamalla.
19.1.2013 21:10
tuo sitte vissii kannattaa pitää koskemattomana?
19.1.2013 21:57
Ehdottomasti, alkaa olla harvinaista herkkua nykypäivänä.
20.1.2013 12:20
no persetti pitää sitte viissii ostaa joku toinen pytty
ku ostin halvalla "paskan plusun"
maksoin tosta pytystä ja uudenmallin kannesta 20€
20.1.2013 14:04
heka96 kirjoitti:maksoin tosta pytystä ja uudenmallin kannesta 20€
Ei se pöllömpi hinta ollu ollenkaan, varsinkin jos kansikin on kunnossa.
Porauta sylkkä, hiekkapuhalla, maalaa ja kierretapilla vielä puhdistat kierteet läpi. Siinä on sitten priimakuntonen vakiosylkkä valmiina palvelukseen.
22.1.2013 15:33
Moro!
Sattuisko jollain oleen ylimääräisenä t-palaa, ohjausakselia ja siihen niitä muttereita?
Saa tarjota yv:llä.
24.1.2013 14:37
Ei kenelläkään olisi antaa apua, että kuinka paljon uskallan leventää PV takavannetta ettei ota mihinkään kiinni esim. takahaarukkaan? Heidenau 4.00-8". Mopo-sportilla on kyllä muitakin Heidenaun kumeja. (
http://www.moposport.fi/fi/renkaat-5-8- ... Group=2109) Tässä linkki.
24.1.2013 15:48
Mitkä ois parhaat välit 60cc läpiskän, teharin ja 16mm kaasarin kanssa? HUOM haluan mennä lujaa.
24.1.2013 17:11
Jos on koskematon 60cc niin ei noilla kyllä kovin lujaa mennä... Mutta koita nyt aluks vaikka piikkiä/kahta isommalla eturattaalla.