Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
9.8.2012 0:40
Sattuiskoha joku tietämää mistä sais xpssän vakiomittarin vaijereita?
9.8.2012 10:37
qwerty95 kirjoitti:emc24.fi sai ainakin jokunen kuukausi sitten, nyt en kyllä löytänyt. Tuolla nimellä oli myynnissä: Nopeusmittarin VAIJERI 10mm, Derbi Senda -1999, Peugeot XPS
On taas niin vaikeaa lukea se edellinen sivu ennen postaamista...
9.8.2012 16:49
Jotain ohjetta miten saan pösöön pelkän kipinän. Kyseessä -09 vuoden xps. Ostettu -07 vuoden pösöstä ducatin johtosarja ja cdi- boksi ja yhdestä toisesta -07 vuoden pösöstä magneetto. Johtasarja taitaa olla akullisesta ja magneetto akuttomasta (ei ole starttimoottorin hammastusta). Eli onko tuota mahdollista saada toimimaan noilla osilla. Mulle riittäis jo pelkkä kipinä näin ens alkuun kunhan nyt käyntiin sais.
9.8.2012 21:38
Vilkut korjattu
10.8.2012 17:26
kurit ja katti pois. Kulkee 65 ku on 10p edes ja vakio takan. Sotii asfaltil kolmosella. Hauskaa!
11.8.2012 16:54
Moro! Mikä neuvoksi kun XPS hyytyi tänään 70kmh vauheista ja työntämällä käyntiin, muttei kierrä kunnolla eikä kuljekkaan. Pytyn kohdalta kuuluu kamala mekkala, voisko olla kyse kannentiivisteestä ku se oli huonos hapes keväällä, mut eihän sen pitäs vaikuttaa ajoon? Palaa kohta pinna tuon kanssa
11.8.2012 19:24
mikä mahtaa olla vikana ku käy kylmänä tosi kovalla tyhjäkäynnillä ja lämpimänä taas meinaa sammua tyhjäkäynnillä.
12.8.2012 13:05
Mitä kylmempää on, sen tiheämpää happi on ---> vaatii enemmän bensaa. Kun kone lämpenee, ei vaadi enempää bensaa, ja sulla on tyhjäkäynti silloin päin helvettiä.
12.8.2012 13:44
no mikäs tähä vois auttaa oon nimittäi myös säätäny tyhjäkäyntiä vähä rikkaamalle jotta kävis paremmi ja nyt käy lämpimänä paremmi mut kylmänä edellee tosi kovalla, mut ku laitan ryyppyy päälle kylmänä nii sammuu kone.
12.8.2012 20:12
Säädä seosruuvia...
12.8.2012 22:20
mikä mahtaa olla pösössä ku noin 3km ajon jälkeen ei meinaa kierrokset nousta ja mopo meinaa sammua. pienempää vaihdetta pistäessä käynnistyy ns mäkistartilla eli ku liukuu viel nii käynnistyy uudestaan. tehny saman jo kolme kertaa peräkkäin. suutin 110 ja putki tyhjennetty.
13.8.2012 13:22
Oletko kokeillut miten ryyppy vaikuttaa? Epäilisin, että tuo 110 suutin olisi liian iso, niin kylmänä toimii hyvin, mutta lämpimänä alkaa röpöttämään.
13.8.2012 21:36
kertokaapas mitä pitäs tehä ku vaihoin tässä muutama päivä sitte pösöön yläkerran ja nyt ku ajoin jonki aikaa kuulu vähän aikaa sellaista naputusta ja ei oikein kunnolla vastaa kaasuun(naputus on loppunu)? ja tyhjäkäynnillä yhtäkkiä rupes kiertämää niinku joku ois antanu kaasua ja sitten sammu
ja sitten tuntuu että kokoajan pitää olla lisäämässä pakkasnestettä että mihin ne nesteet oikee katoaa?
13.8.2012 22:40
Mulla on pääsuutin 102, kuriton putki ja 40,3mm pytty ja mäntä. Muuta viriä ei löydy ja nyt pariin otteeseen on hyytynyt NGK B8ES tulpalla... ja kerran jollain denson tulpalla.
13.8.2012 22:57
pistäppä tulpaksi br9es