29.3.2011 15:49
worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?
29.3.2011 17:43
thouniT kirjoitti:worgy ei mun mielest mittaa valita mut itel on edes 12p ja takaa 62p ja sil on ihan mukava ajaa. Ilte kyl löytyy rajotin mikä estää taas sitte menoa mut kyll´menee 55/ kelposti.
29.3.2011 19:19
worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?
29.3.2011 19:41
29.3.2011 19:56
xps_sm kirjoitti:worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?
Osta ennemmin racing-änkkä jota ei oo hyväksytty, mikäli mopo on suht vakio, äänet ovat soppelit yms, niin eivät ainakaan täälläpäin kiinnitä asiaan huomiota, onhan paisareissa kumminkin Rieju:n lätkät.
29.3.2011 21:06
xps_sm kirjoitti:worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?
Osta ennemmin racing-änkkä jota ei oo hyväksytty, mikäli mopo on suht vakio, äänet ovat soppelit yms, niin eivät ainakaan täälläpäin kiinnitä asiaan huomiota, onhan paisareissa kumminkin Rieju:n lätkät.
30.3.2011 22:12
30.3.2011 22:15
31.3.2011 0:31
worqy kirjoitti:Ok.
Mopo kulkee tällä hetkellä 50, mutta semmoinen 55 on tavoite.
Vakio änkkä on hitsattu kiinni, joten mista saisin semmoisen renkaan missä on kolme paikka teharin muttereille.
Aattelin hitsata tämän metalli "renkaan" kiinni jotta en tarvi hitsata tehari kiinni.
31.3.2011 7:34
agetzy kirjoitti:Itsellä sama ongelma ~25 asteen pakkasessa mutta ei ihan noin pahana. Mikä pääsuutin sulla on?
31.3.2011 15:46
worqy kirjoitti:Ostan kyllä sen turbo kit racing änkän.
Toinen kysymys: aamulla oli kokkolassa lähellä -20, ja kickasin varmaan 100kertaa ennekuin mopo starttas.
Kun olin potkinut aika kauan niin mopo alkoi menemään käyntiin, mutta sammu kolmen sekunnin sisällä.
Tämä tapahtui ehkä 10 kertaa ennenkun mopo pysyi käynnissä.
Koulun jälkeen derbi fan boy pojat kickas kerran tai kaks niin mopo oli käynnissä.
Minä kickasin kaks kertaa, mopo meni käyntiin mutta sammui.
Kun sain mopo käyntiin, ja annoin vähän kaasua mopo hyytyi.
Joten sain odottaa ryyppy pohjassa noin 2 min, ennen kuin pystyn kaasuttaa.
Kun mopo on vähän edes kylmä en pysty kaasuttaa ennen kun kierrokset nousevat ryypyllä noin 5000, sen jälkeen mopo ei hyydy kaasutuksesta.
31.3.2011 16:31
worqy kirjoitti:agetzy kirjoitti:Itsellä sama ongelma ~25 asteen pakkasessa mutta ei ihan noin pahana. Mikä pääsuutin sulla on?
Kuri on poistettu, suutin on 100.
31.3.2011 18:32
thouniT kirjoitti:worqy kirjoitti:Ostan kyllä sen turbo kit racing änkän.
Toinen kysymys: aamulla oli kokkolassa lähellä -20, ja kickasin varmaan 100kertaa ennekuin mopo starttas.
Kun olin potkinut aika kauan niin mopo alkoi menemään käyntiin, mutta sammu kolmen sekunnin sisällä.
Tämä tapahtui ehkä 10 kertaa ennenkun mopo pysyi käynnissä.
Koulun jälkeen derbi fan boy pojat kickas kerran tai kaks niin mopo oli käynnissä.
Minä kickasin kaks kertaa, mopo meni käyntiin mutta sammui.
Kun sain mopo käyntiin, ja annoin vähän kaasua mopo hyytyi.
Joten sain odottaa ryyppy pohjassa noin 2 min, ennen kuin pystyn kaasuttaa.
Kun mopo on vähän edes kylmä en pysty kaasuttaa ennen kun kierrokset nousevat ryypyllä noin 5000, sen jälkeen mopo ei hyydy kaasutuksesta.
jaahas, ei nyt kylmänä kannata heti odottaa et kaasulle saat käyntiin, eka vähä ryyppyyy, sitte ku huomaat et se käy ni kaasua vatkuloimaan pikkase
31.3.2011 19:26
31.3.2011 19:43
Pontta kirjoitti:Tosta worqylle -> http://www.youtube.com/watch?v=kzfAngBJjM0
Ja kyl menee kovempaa ku se ei rajota sen jälkee