Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
17.4.2011 20:03
Bulletti tiedätkä meneekö nuo vilkut tuohon takavalo + rekisterikilven pidikkeesee ? Ainakin eilen sanoit että kysyt joltain
Tai tietääkö joku muu että meneekö nämä vilkut
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2332tähän ?
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2774
17.4.2011 21:06
Tommoset kierteet siinä kyllä on eli pitäs käydä nuo siihen. En ole 100% varma. Jospa se bööäys johtu siitä kun ryyppy jäi päälle...
17.4.2011 21:53
Kiitos tiedosta
Lähetin wandamotorille viestiä mutta ei ole vastannut.. Eilen siis lähetin.
18.4.2011 7:34
veikkaappa kirjoitti:Vooeeeee helevetin perse!! Ketjujen puoleisesta ketjunkiristäjän pultista katkes 5cm takahaarukan sisälle! Jotai vinkkejä miten vois yrittää saada sitä pois? Ja muuten voisko toi takavanne jotenki siirtyä ajossa eteenpäi ku ei oo se pultti siinä estämässä? Pistin kyl aika kireelle akselin kiinni että ei luulis siirtyvän..?
Mul meni ihan samallain ja ilman sitä tappia se siirtyy... porasin sinne samaan reikään uudet kierteet ja laitoin sinne uuden pultin. ihan ongelmitta toiminut.
18.4.2011 23:16
Jee ei menny katsastuksesta läpi ku oli 3-tuumanen takarengas kun vakio on 2.75 -.- Ihan uudet renkaat ja niillä ei sitte tee mitään... Ja noita smotorenkaitaki on tosi kiva ettiä tasan 110/70 kokosina
25.4.2011 13:05
Nyt joku bulletin omistava voisi kertoa minulle, että mikä suutin siinä on vakiona. Omastani on tullut täysin laiska liian pienen suuttimen takia, jos annat kaasua opeasti niin se booa, mutta jos hitaasti antaa kaasua, niin se kyllä toimii ihan kivasti, mutta hyytyy vain pieneenkin vastatuuleen ja ylämäkeen. Bullet siis on viritetty. En tätä muuten olisi kysynyt, muttakun kevari tulee vasta kesälomalla ja ärsyttää tuo booaaminen niin jos joku voisi kertoa vakiosuuttimen koon ja sen, että minkä kokoinen suutin olisi hyvä, itse en jaksa kaasaria nyt avata, kun laiska olen.
Kiitos jo etukäteen.
25.4.2011 17:46
Ootko koittanu säätää kaasaria? Se vois jo riittää
26.4.2011 15:18
Onkos kellään minkäälaista koropalaa Bulletissa ? Omaan silmään vaan sopii enemmän kun on pyrstö vähän korkeammalla
28.4.2011 13:54
Tämmöne ongelma tuli masaihi että ku tossa pari päivää sitte ajoin iha normaalisti nii kaasu "hirtti" kiinni... noh ajoin sitte kierrokset tapissa kotii ja aloin rassaamaa nii vaijjeri liikkuu niinku pitää ja luistin liikkuu kaasarin sisällä normaalin näköisesti mutta joka kerta ku mopon pistää käyntiin nii se alkaa samantien huutamaa niin korkeelle kierroksia kunnes laittaa virrat pois... Osaskohan kukaa sanoo että missä vois vika olla ja pikaset vastaukset olis jees et pääsis taas ajaa
Viimeksi muokannut topittaja päivämäärä 28.4.2011 17:33, muokattu yhteensä 1 kerran
28.4.2011 15:21
Imuvuoto, eli se saa jostain raosta liikaa ilmaa. Tarkista imukaulan liitokset.
28.4.2011 15:44
Näyttäis kaikki olevan iha tiiviisti :/ onkos muuten se ylin ruuvi kaasarissa nii tyhjäkäynti?
28.4.2011 21:51
mites toi keulan stefa vaihetaan ? onko se niin että keula irti ja sitte vanha pois ja uusi tökätään siihen?
29.4.2011 14:55
veikkaappa kirjoitti:Jee ei menny katsastuksesta läpi ku oli 3-tuumanen takarengas kun vakio on 2.75 -.- Ihan uudet renkaat ja niillä ei sitte tee mitään... Ja noita smotorenkaitaki on tosi kiva ettiä tasan 110/70 kokosina
Eikös näihin saa katsastettua isommat renkaat? Vai onko niissäki jotain rajotuksia
30.4.2011 11:23
Joonaaa| kirjoitti:Eikös näihin saa katsastettua isommat renkaat? Vai onko niissäki jotain rajotuksia
Kun siltä katsastusmieheltä kysyin että eikö saa ees muutoskatsastettua ni se sano että pitää olla tasan sen kokoset (ympärysmitaltaan) ku rekisteriotteessa... Joko se ei oikeen tajunnu tai sitte ei saa ees katsastamalla.. Mopoissahan tää johtuu siitä et välityssuhde muuttuu ja mopo kulkee salee vitun täyzii sen jälkee, isommissa pyörissä sitte vissii saa vapaasti vaihella kunha katsastaa. Mut eihän toi nyt voi olla noin tarkkaa et pitää täysin sama ympärysmitta olla koska masaissahan ne vaihtoehtoset renkaat eli enskat on hieman eri kokoset ku ne smotot... Eli luulis saavan laitettuu vaikka 130/60 renkaat.
kipsutin kirjoitti:mites toi keulan stefa vaihetaan ? onko se niin että keula irti ja sitte vanha pois ja uusi tökätään siihen?
En nyt oikeen tarkkaan muista mut ku itte vaihoin nii pistin samalla uudet öljyt keulaa ja purin koko keulan ihan vaa että tiedän mitä siel on
se ei oo mikää hankala juttu mut en osaa sanoo voiko niitä stefoja vaihtaa ilman keulan purkamista.