Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
21.4.2013 12:25
Jammu dt50x kirjoitti:Mites päin toi vakio putkesta putsariin menevä juttu kuuluu laittaa eli päästääkö se läpi putsarille vai toisin päin?
Minkä koon suutinta kannattais laittaa jos on virinä vain porattu moric? Jos enoxin ja poratun moricin kaa oli 100
Putkelle päin.
Jaa-a, itse kokeilisin ensin 85. Siitä sitten ylös/alaspäin.
Niin kuuluu tuo helisevä+uliseva ääni jostain.
Kuuluu
tasan kierroksilla 8000-10 000. (HUOM! Lakkaa tasan 10 000 ->)
Oisko mahollista että joku resonanssiääni?? o.o
Vaikuttaako se, että otin juuri sen AIS:n, eli letkun putsarilta putkelle, pois?
21.4.2013 20:02
Onko sylinterin pois ottaminen tehty niin vaikeeks että pitää ottaa pinnapultit pois?
21.4.2013 20:09
Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa
21.4.2013 20:20
kallaves kirjoitti:Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa
Siinä pohjassa on myös ruuvi, kiristä se... Letkulla on tarkoitus tyhjentää kohokammio.
21.4.2013 22:36
Mikäs DT:seen iski kun ajelin normaalisti kunnes yhtäkkiä vaan alko mopo tiputtaa kierroksia ja nopeutta, tällä hetkellä ei mene edes kaasupohjassa yli 7500rpm jää jumittamaan siihen, oisko ratkaisuja`?
21.4.2013 22:57
zuizui kirjoitti:kallaves kirjoitti:Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa
Siinä pohjassa on myös ruuvi, kiristä se... Letkulla on tarkoitus tyhjentää kohokammio.
Entå kun mulla tulee ja tulee sitå bensaa kammioon. Eli suutinta vaihettaessa bensaaa tulee loputtomiin
21.4.2013 23:03
Linkatkaa mulle detsoniin sopiva alipainehana.
21.4.2013 23:18
Onko koneessa paljoltikin puristuksia ? männänrenkaat menny ?
22.4.2013 14:24
Juunish kirjoitti:Eiku hitto, eturenkaahan mä tartten. Onko 120 levee sopiva ?
22.4.2013 16:41
120 aika levee kyllä etee, alkuperänen on 100/80-17.
22.4.2013 16:51
kallaves kirjoitti:zuizui kirjoitti:kallaves kirjoitti:Mistä johtuu semmonen että detukka vuotaa bensaa maahan silloin kun ei ole käynnissä. Bensa vuotaa siitä letkusta mikä on kaasuttimen kohokammion pohjassa
Siinä pohjassa on myös ruuvi, kiristä se... Letkulla on tarkoitus tyhjentää kohokammio.
Entå kun mulla tulee ja tulee sitå bensaa kammioon. Eli suutinta vaihettaessa bensaaa tulee loputtomiin
kokeile toimiiko koho ja neulaventtiili niinku pitää
22.4.2013 20:26
Krizuh kirjoitti:Mikäs DT:seen iski kun ajelin normaalisti kunnes yhtäkkiä vaan alko mopo tiputtaa kierroksia ja nopeutta, tällä hetkellä ei mene edes kaasupohjassa yli 7500rpm jää jumittamaan siihen, oisko ratkaisuja`?
'
Onko koneessa normaalisti puristuksia vai puristukset hävinneet ? männänrenkaat menneet ?
23.4.2013 18:42
Purin tuossa detsin pakoputkea nii meni tuo alkukäyrän tiiviste palasiks. Saakohan noita mistään tilattua netistä?
23.4.2013 19:54
Mikä on onglemana kun keuliessa mopo vetää hetken kuluttua älyttömän laihallle?
Hetken kun keulii niin kierrokset jää korkealle ja ei voi ajaa kun pintakaasulla. Hetken päästä n.5-10 päästä toimii tass normaalisti.
?