18.2.2016 19:33
21.2.2016 21:57
21.2.2016 22:14
21.2.2016 22:29
4.3.2016 18:11
notreal911 kirjoitti:Kyllä siinä edelleen vika on kannentiivisteen vuoto. Se aiheuttaa korkean paineen jäähdytysverkostossa. Vuotava sylinteripaine on ilmakuplia sylinterin jäähdytysnesteessä jotka huonontavat lämmön siirtymistä ja siitä aiheutuu voimakas lämmön nousu.
Kansi voi olla kiero, vinoon kiristetty tai tiivistepinta tai itse tiiviste viottunut. Vikaa voi olla vaikea silmämääräisesti havaita.
4.3.2016 18:45
pikkukalle100 kirjoitti:notreal911 kirjoitti:Kyllä siinä edelleen vika on kannentiivisteen vuoto. Se aiheuttaa korkean paineen jäähdytysverkostossa. Vuotava sylinteripaine on ilmakuplia sylinterin jäähdytysnesteessä jotka huonontavat lämmön siirtymistä ja siitä aiheutuu voimakas lämmön nousu.
Kansi voi olla kiero, vinoon kiristetty tai tiivistepinta tai itse tiiviste viottunut. Vikaa voi olla vaikea silmämääräisesti havaita.
Joo no ongelma ei loppunut vaikka kansi vaihdettu ja tiivisteetki vaihdettii. Kansi on suoraan kiristetty. Mikä siinä voi olla vikana?
9.3.2016 15:42
10.3.2016 0:02
10.3.2016 11:07
20.3.2016 0:07
20.3.2016 11:47
20.3.2016 14:58
23.4.2016 13:32
marko_2 kirjoitti:Mikäköhän vikana kun -05 vuotinen rcr ei lähe kylmänä käyntiin ilman et laittaa tulpan reiästä bensaa? Ja sit kun on ollu käynnis vähän aikaa ja sammuttaa nii lähtee ekalla polkasulla ja käy ihan nätisti.
Moposta on otettu kurit pois, laitettu vapari ilmanputsari ja 85 suutin kaasariin.
Onkohan suutin liian iso? koska kun ajaa ylämäkeen nii alkaa hyytymään
Bensahanan alipaine letku on kyllä vähän löysä liitoksissaan nii voiko se vaikuttaa?
23.4.2016 15:33
23.4.2016 18:48