Moro, menen huomenna katsomaan gassua ja tuli pari kysymystä. Mopossa on E-Nox vakiosylinterin kanssa, nykyisistä väleistä ei tietoa, veikkaan että vakiot ja mopo kulkee 70-75, millä väleillä tuon saisi kulkemaan yli 80 vai saako millään? Moposta on myös virtalukko rikki joten saako tuohon helposti jonkun yleismallin lukon kiinni?
E: Tuli haettua gassu pihaan ja huhhuh mikä raato.
Lähtee käyntiin ilman avainta, numerokilven kaverina joku keittiön spottivalo mikä on jollain ihmeellisillä sokeripalaliittimillä kiinni ja valo ei ollut millään kiinni kuoressa, takavalo pimeänä, änkkä täristi ajossa irti, käynnistyspoljin niin löysä että meinasi tippua, kaasuvaijeri pomppaa ulos kaasukahvasta kun kahvan suojaläppä puuttuu, suurin osa sähköistä sokeripaloilla ja sähköteipillä vedetty, runko maalattu paukulla ja ei ole maalari vissiin jaksanut kunnolla purkaa mopoa kun peilissä ja orkkismaskissa maaliroiskeita ja matkustajan jalkatapit puoliksi valkoiset, puolet katteiden ruuveista hukassa ja kaiken huippu oli se kun löi etujarrun jumiin kun pysähdyin risteykseen. Noh, palat irti ja takasi p*lluringille
Nyt on aikalailla kaikki muut viat korjattu paitsi tuo etujarru, kaasukahva ja virtalukko
ja kaasukahvan saan huomenna.
Huhhuh, tulipas pitkä teksti, koittakaa saada selvää.