Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
17.4.2013 21:50
Mikäs kun ajelee vähän, sitten kytkin pohjaan ja tuppi nurin, niin ei kierrä eka vaan takertelee ja sitten lähtee. Saako liikaa soossia? miten korjata kyseinen vika?
17.4.2013 22:08
Joo huomasin tossa, että oikean lohon ihaalhaalla edessä on pieni reikä vasemman ja oikean lohon sauman kohalla... Onkos se reikä siinä hirveän vaarallinen ja miten se ois paras paikata ? Pitääkö lohkoa irrottaa ?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
17.4.2013 22:22
Se kuuluukin olla siinä, sitä käytetään lohkojen auki kampeamisessa.
17.4.2013 22:36
Itekki ihmettelin tota reikää, kun huomasin ton ku irrotin koneen. Hyvä, että selvis nyt mulleki!
17.4.2013 22:38
Mietin itsekkin et ompa epäaidon nätisti symmetrinen toi
Mut pieni säikähdys tuli, kun olin paikalliselta mp-liikkeltä kysyny paljon maksais lohkon korjaus, että sais täysin ehjä loho, kun tossa nyt on pieni kolo magneeton kohalla. Hinnaks antoivat kevyt vajaa 2000€... Tyydyin siis kemialliseen metalliin
17.4.2013 23:25
Nytt tarvis säätö apua, ku mopossa pistää tyhjänkäyntiä isommalle nii leijuttaa hirveesti kierokksia, sama ku avaa ilma ruuvia pikkasen nii leijjuttaa, eli en saa niiki tyhjänkäyntiä toimimaan.
Kuriton putki, piperi, 114suutin, 16mm kaasari. Kaikki uusittu koneesta. Neula keskellä. Mitä voisi olla vikana että en saa tyhjänkäyntiä toimimaan?
18.4.2013 9:20
Ootko kokeillu suuremmal tk-suuttimella? Tai sitten imuvuoto?
18.4.2013 17:26
Detsi syo tulppia aivan liikaa, br9es ei kestä kun muutamia kilometrejä mutta br8es hieman pitempään. ei kehtais aina kantaa repullista tulppia mukana ku jonnekkin lähtee, joten missä vois olla vika. virinä e-hyväksytty (<ilmeisesti) metrakit, välejä en oo jaksanu laskee mutta kulkee tällä hetkellä 60 km/h gps:n mukaan.
18.4.2013 18:16
Pistetään tänne jos vaikka apua sais...
Mopo on DT 2004 jossa kilsoja takana rapiat 10th ja ongelma tyhjäkäynti. Mopo lähtee laakista kylmänä (ilman imua!) käyntiin ja käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta muutaman kilometrin jälkeen alkaa tyhjäkäynti olemaan aika olematonta!? Eli meinaa sammua risteyksiin ja pysyy käynnissä periaatteessa vain kaasua pumppaamalla. Mopo on ihan vakiokampe ja kaasari puhdistettu/suuttimet vaihdettu jne...ei vaikutusta. Mistä aletaan kaivamaan..???
18.4.2013 18:17
TunturiDT kirjoitti:Detsi syo tulppia aivan liikaa, br9es ei kestä kun muutamia kilometrejä mutta br8es hieman pitempään. ei kehtais aina kantaa repullista tulppia mukana ku jonnekkin lähtee, joten missä vois olla vika. virinä e-hyväksytty (<ilmeisesti) metrakit, välejä en oo jaksanu laskee mutta kulkee tällä hetkellä 60 km/h gps:n mukaan.
Kaasarin säädöt?
18.4.2013 20:14
Mikähän olis vika deeteessä ku aina sadessäällä ei tahdo toimia.
Tallista ku lähtee nii kulkee hetki hyvin mutta ku saa kosteutta jonnekki nii jo alkaa moottori sammua. ja ku se sammuu nii ei lähe polkemalla käyntiin se niinku lopettaa bensan polton. Paa kyllä bensaa ku polkiessa välillä paukauttaa kuumassa putkessa raakaa palamatonta bensaa. Moric on ohitettu nyt diodilla ja kahdella sokeripalalla ja putki on melkein kuriton. eli mikä olis vika?? ite oon koittanu kaikki paikat käydä läpi mutta ei...
18.4.2013 20:38
Onko vakioputsari?
18.4.2013 21:25
Ilmanputsari on vakio mutta uskoisin sen olevan melko vedenpitävä
Tulpanhatusta en ole varma joten jos joku kertoisi mistä sieltä voi päästä vettä sisään?