Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.
Alueen säännöt
Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.
Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan
2.12.2012 14:40
ei oo poltinkarstat ennenkn laitoin kiini karstaa tuli varmaan puolilitraa
2.12.2012 22:09
Osaako joku sanoa mikä pv:ssä on. Seiso tallissa kuukauden ja tankki oli melkeen tyhjä. Sitte tankki täyteen ja yrittämään käyntiin, mutta ei. Uusittu tulppa (kipinä tulee) , kaasari putsattu yms. Välillä yrittää, mutta putki paukkuu. Hiilikuituläpät vaihdettu takas peltiläppiin. Kaasari on sha 16millinen ja 60cc ja luhao tehoputki. Vedettiin mopolla pv:tä ja saatiin käymään kerran kunnolla ja kaasua vaan mutta sitte 20sek sammu. VASTATKAA, KIITOS!
2.12.2012 23:13
Sytytyksen ajotus pielesä jos putkesa paukkuu?
2.12.2012 23:32
Miten sitä voi säätää?
3.12.2012 0:28
siimo- kirjoitti:Sytytyksen ajotus pielesä jos putkesa paukkuu?
Eipä se ittestään sielä mihkään muutu. Vaikka syttyä säätäis laidasta laitaan, ei sen paukkua pitäis.
Tulppa vaihtoon, kaasari vielä kertaalleen puhtaaks ja kattele sitten lisää. Voi olla myös että käy laihalla, nyt kun on huomattavasti kylmemmät ilmat mitä kuukaus sitten.
3.12.2012 16:15
Ja kerta kaasarina on SHA, niin eihän se varmasti säädöissä ole.
3.12.2012 20:55
Reetuhai2 kirjoitti:Ja kerta kaasarina on SHA, niin eihän se varmasti säädöissä ole.
Mutta jos on seisontaa aikasemmin toiminut ok, niin pitäisipä sen nykyisinkin toimia. Ainut ero nyt on tuo että kuukaus sitten oli ~20astetta lämpimämpi sää, ja se vaikuttaa jo melkosesti kaasarin säätöihin. Kylmempi ilma kun tuppaa vaatimaan kaasarilta rikkaampaa seosta, ja SHA kaasarin kohdalla se meinaa suurempaa suutinta.
Voipa se olla tukossakin..
3.12.2012 22:44
Olisiko kenelläkään mitää tieto kun mun pv rikkoo tulppaa noin 3 viikon välein yhtäkkiä alkaa paukkumaan ja ei nosta kierroksia?
4.12.2012 20:42
Aakenox kirjoitti:Olisiko kenelläkään mitää tieto kun mun pv rikkoo tulppaa noin 3 viikon välein yhtäkkiä alkaa paukkumaan ja ei nosta kierroksia?
Ei vissiin oo ihan säädöissä? Mikä tulppa sulla on?
4.12.2012 22:56
Kyllä, säädöissä pitäisi olla 30 viikkoa toimii täydellisesti sitten loppuu toiminta tulppa taitaa olla BP8ES tai joku tollanen lämpö arvo on ainakin 8
4.12.2012 23:00
Aakenox kirjoitti:Kyllä, säädöissä pitäisi olla 30 viikkoa toimii täydellisesti sitten loppuu toiminta tulppa taitaa olla BP8ES tai joku tollanen lämpö arvo on ainakin 8
Koitappa ihan vakiota kutosen tulppaa.
6.12.2012 15:40
kun oottte maalannu pvn rungon ootteko hionnu sen hiomakoneel vai paperil?
en tiedä näistä asioista ite oikein mitään
6.12.2012 16:50
Samapa se miten sen hioo. Paras tulee varmasti kun hiekkapuhalluttaa. Kannattaa selvittää onko siinä lähistöllä paikkaa jossa puhaltais, ei pitäs hirveesti maksaa. Vielä jos pulverilla maalauttaisit, niin pysyis hyvin.
6.12.2012 17:11
Reetuhai2 kirjoitti:Samapa se miten sen hioo. Paras tulee varmasti kun hiekkapuhalluttaa. Kannattaa selvittää onko siinä lähistöllä paikkaa jossa puhaltais, ei pitäs hirveesti maksaa. Vielä jos pulverilla maalauttaisit, niin pysyis hyvin.
Ja sellanen vielä että kannattaa kysyä pystyvätkö suihkimaan pohjavärit sielä hiekkapuhallusfirmassa samantien päälle. Ei pääse korroosio iskemään puhtaaks puhallettuun teräkseen..
Hyvinkään Pintakäsittely Oy ainakin on mun kokemusten mukaan hyvä. Hintaluokasta esimerkkinä 4kpl auton peltivanteita. Hiekkapuhallus ja kakskomponentti pohjamaali pintaan hintaan 50e koko satsi, joka ei omasta mielestä ole paha hinta. Peeveen runko varmasti halvemmalla onnistuu..
Kannattaa soittaa ja kysyä hintaa.. Samalla kaikkea muuta puhallettavaa mukaan niin saa samaan pakettiin paljon rojua puhtaaks.
->
http://www.hyvinkaanpintakasittely.com/
7.12.2012 13:42
Moi, mikä on mun peussissa vikana ku se niiku toimii pienil kieroksilla jotenki ja ku painaa lisää kaasuu nii alkaa booaa ja hiukan pätkimään. ja sit viel sellanen et senku käynistää ja lämmittää koneen ja lähtee ajaa niin ekan kerran ku vaihtaa ykköselle ja kakkoselle nii kiertää loppuu asti ja toimii hyvin mut sit ku vaihtaa kolmoselle nii alkaa booaa ja sen jälkee sil ei voi ajaa ku pienil kieroksil.....
tiedot: 50 p+, 14mm mikuni, 92 suutin, powerfilter, vakio putki.