21.10.2010 13:23
Valmistettu: 1989-1993
Moottori: Minarelli RV4, vesijäähdytteinen, 2tahti, 49,6cm3
Suurin teho: 1,7Hv@4750rpm (1,25kW)
Suurin vääntö: 2,9Nm@3000rpm
Vaihteet: 4 (1-N-2-3-4)
Tankki: 4L
Sylinterin halkasija x iskunpituus: 38,8mm x 42mm
Puristussuhde: 8,1:1
Kaasutin: Dellorto SHBA 12.9
Rattaat (etu/taka): 12/53
Ketjut: 415jaolla
Voitelu: 3% polttoaineeseen sekoittamalla
Alakerran voitelu: 0,85L kytkinlisäaineellista vaihteistoöljyä
Kytkin: Märkä monilevyinen
Tulppa: Champion N5C (NGK B6ES korvaava)
Sytytysjärjestelmä: Kärjetön CDI
Sähköjärjestelmä: 12V, ei-akkua
Sytytysennakko: 22°
Etupolttimo: 12V 35W/35W Ba20d
Takapolttimo:
Pituus: 1969mm
Akseliväli: 1240mm
Leveys: 730mm
Maavara: 290mm
Paino: 58Kg
Eturengas: 2,25-19" 1,8bar
Takarengas: 2,75-17" 2,2bar
Jarru edessä: 220mm Grimecan hydraulinen levyjarru
Jarru takana: 110mm Grimecan rumpujarru
Etujousitus: Paiolin teleskooppihaarukka, jousto 130mm
Takajousitus: Paiolin neste-ilma Protrack, jousto 150mm
9.12.2010 10:09
13.12.2010 15:49
Pyry94 kirjoitti:Mikähän on vikana kun ei anna Axu kipinää? Oinkohan magneetto va sytytyspuola?
3.1.2011 1:49
4.1.2011 0:21
3.4.2011 23:23
13.6.2011 20:43
13.6.2011 23:15
Tricky kirjoitti:mistäkhä vois olla kii ku aksu ei pysy käynnissä muutenkuin ryyppypäällä mistä vois rupee ettii vikaa ;/
21.6.2011 9:31
22.6.2011 17:36
Slawi kirjoitti:Millanen mahtais olla kulkupuoli tälläsellä setillä: 65cc pytty, 18mm PHBG-kaasutin+imukaula, vapaavirtaussuodatin, tyhjennetty vakioputki, TK:n racing-vaimennin, 15-piikkinen eturatas.
23.6.2011 9:47
23.6.2011 13:07
27.6.2011 10:10
27.6.2011 16:41
27.6.2011 20:25