Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Keeway X-Ray/TX

21.10.2010 3:12

Tänne keskustelua keeway x-ray- ja TX- mopoista.
Tietopankki linkki

27.10.2010 18:07

voisiko siirtää pois kiinamopoista kiitos. merkki on itävaltalainen.

27.10.2010 18:12

Ja mopo tehdään kaikenlisäks Taiwanissa, ei kiinassa :lol: :lol:

Eli suomeksi; laadukasta kehitysmaiden laatua. "Laadukasta."

7.11.2010 18:37

mikäpä ei valmisteta mahdollisimman edullisesti. ja ainakaan vielä lukion maantiedossa ei myönnetä itävallan olevan kiinassa.
Tietopankista: "Keeway X-ray on Keeway Motor Companyn valmistama mopo, jota on olemassa kahta mallia: Supermoto -ja Enduroversio. Molemmat mopot ovat nestejäähdytteisiä ja kuusivaihteisia , varustettuna koneella, joka on kopio Minarellin AM6-koneesta. Runko on sama putkirunko kuin -98-04 Aprilia RX:issä. Keeway on itävaltalainen merkki joka valmistuttaa laitteensa Taiwanissa." Motot.net ffs..

8.11.2010 21:39

Itellä kesti "kiinalaiseksi" mopoksi kyllä pirun hyvin niin pitkään kunnes kilvet vietiin. Ainoita pyörän omia vikoja olivat ensimmäinen mäntä leipo itekseen kiinni jossain 3tkm kohalla, takavanne ei kestäny, alkuperäset ketjut kumia ja vakiona tietenki tuo tukkoisuus joka johtaa katastrofiin. Sähköstartista en tiiä paskoinko itse vai hajosiko omia aikojaan kun naksuu vain nykyään. Ja pyörällähän todellakin on mittarissa jo 14tkm ja toinen mäntä eikä koneelle muuta tehty.

8.11.2010 22:34

No itsellä kiiwin omia vikoja: ketjut löysty (ja nopeasti) ja startti meni rikki. (ainakaan nyt muuta ei tule mieleen)

11.11.2010 19:02

itellä meni seisontajalan jousi poikki ekana vuonna. Ketjut vaihdoin ihan vaan suosituksesta 5tkm kohdalla

15.11.2010 20:33

Justiinsa ku piti mennä ylistämään tätä näin, niin kävin tuossa äsken parin kk seisonnan jälkeen kattomassa ettei oo atomeiksi hajonnu, niin itsestään oli menny sähköt sekasi, sillein ettei vilkut toimi vaan koko mittaristo vilkku ja lopulta sulakkeen poltti. Noo uusi sulake, mut rele vaan naksuu, mut ykskään vilkku ei pala. Tarkemmin en jaksanu jäähä tutkii, mutta jännä, että itsestään näin käyny lämpimässä varastossa.

16.11.2010 23:53

Oliskohan vaikka akku purkautunut.

17.11.2010 18:01

Eipä ollu ei. Takavilkkujen johot oli ihanasti yhessä ottaen vielä lisäksi runkoon kiinni, kuten vähän arvelinki. Nyt eristetty toisistaan ja vilkkuu taas kivasti. Sitäse kiire teettää :D

Edit; Joku kiva ihminen vois ottaa kuvan siitä linkusta, että mitenpäin sen harmaan palikan pitää sielä olla, kun tuli purettua takahaarukkaa myöten koko perä ja nyt ei oikeen saa järkevästi takasi enää.

17.12.2010 13:32

onko 110 liian iso suutin jos alkukäyrän kuri on otettu pois ?? :P

17.12.2010 17:24

Talvella saattaa mennä, kesällä lähempänä 105. Kokeile.

2.1.2011 15:07

maza96 kirjoitti:onko 110 liian iso suutin jos alkukäyrän kuri on otettu pois ?? :P

Muistaakseni ittel oli toi 110 ku koko putki oli tyhjä. 105 voi olla parempi vaihtoehto.

2.1.2011 20:54

makke122 kirjoitti:
maza96 kirjoitti:onko 110 liian iso suutin jos alkukäyrän kuri on otettu pois ?? :P

Muistaakseni ittel oli toi 110 ku koko putki oli tyhjä. 105 voi olla parempi vaihtoehto.


TALVEKSI 110 kymmpikin voi olla ihan ok ;) kesäksi sitten 105

Ongelma

13.3.2011 17:30

Jeesatkaahan fiksummat. Jäähdytysnestettä on, vesipumppu pyörii, mutta muutaman minuutin koneen käytyä alkaa flekti pyörimään vimmatusti joka viittaa ylikuumenemiseen? Aikaisemmin ei siis tehnyt näin, vaan flekti alkoi pyöriä vasta pitemmän ajomatkan jälkeen.
Kyseessä on kuriton vm. 2010 Keeway TX jolla on ajettu alle 4tkm.
Ennen tätä vikaa kaasutin tulvi, se kun saatiin korjattua ilmeni tämä vika.